Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam możliwość zakupić silnik do BMW 318 IS COUPE z 1994 .

Mam E30 318i z '89.

Czy taka zamiana jest bardzo problemowa?

Jak z mocowaniem tego silnika.

Pamiętam, że kiedyś o czymś podobnym pisał ECRU.

Proszę o wszystkie za i przeciw.

A w szczególności o opis samej czynności.

Tzn kompatybilność obu tych silników i zakres ewentualnych zmian po swap'ie.

Dzięki.

Czekam z niecierpliwością.

JUST HT
Opublikowano

kurczę, podobno to droga inwestycja i może pojawić się wiele problemów, nie lepiej kupić od razu całe auto? :)

A ja jak bym miał wkładać silnik do e30 to V12 bym włożył :)

Opublikowano
Hmmm wg mnie to lapy chyba powinny pasowac ale moge sie mylic :oops: , natomiast na pewno bedziesz musial zmienic tylne hamulce z bebnow na tarcze gdyz iS'y maja juz tarcze, sterownik silnika tez raczej bedziesz musial wymienic. A co do dyfra to tez moze zostac bez zmian gdyz iS ma to samo przelozenie co zwykly 1.8i czyli 4.10

BMW czyli Bardzo Miły Własciciel

E60 523i 2007

(oo=[][]=oo)


Ex: BMW E-30 318iS M42 90'

Opublikowano
Mam możliwość zakupić silnik do BMW 318 IS COUPE z 1994 .

Mam E30 318i z '89.

Czy taka zamiana jest bardzo problemowa?

Jak z mocowaniem tego silnika.

Pamiętam, że kiedyś o czymś podobnym pisał ECRU.

Proszę o wszystkie za i przeciw.

A w szczególności o opis samej czynności.

Tzn kompatybilność obu tych silników i zakres ewentualnych zmian po swap'ie.

Dzięki.

Czekam z niecierpliwością.

 

Hmmm... na pewno musisz wymienić wiązkę i kompa bo to inna bajka. No i jeżeli nie chcesz się zabić, a masz z tyłu bębny to pomyśl o wymianie na tarcze. Z tego co słyszalem jest to najbardziej "przyjazny" dla usera swap silnika.

~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~

Pozdrawia Elwis

E34 525tds '95 touring executive

http://stud.wsi.edu.pl/~elwis/e34bok.jpg

Opublikowano
Mam możliwość zakupić silnik do BMW 318 IS COUPE z 1994 .

Mam E30 318i z '89.

Czy taka zamiana jest bardzo problemowa?

Jak z mocowaniem tego silnika.

Pamiętam, że kiedyś o czymś podobnym pisał ECRU.

Proszę o wszystkie za i przeciw.

A w szczególności o opis samej czynności.

Tzn kompatybilność obu tych silników i zakres ewentualnych zmian po swap'ie.

Dzięki.

Czekam z niecierpliwością.

 

No to napisz do w/w i bedziesz wiedzial wszystko z I reki :)

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

Czemu chcę zmienić?

Mocy przybywaj! Podobno IS ładnie dopala, a i spalanie ma na rozsądnym poziomie.

No i silnik z '94 w eleganckim stanie podobno. ok 160 tys.km.

A czemu nie nowe auto?

Bo jestem zadowolony ze swojej bejcy. Wszystko jest naprawdę jak w zegareczku.

Pojeździłem trochę i nie mam zamiaru narazie sprzedawać. Oswoiłem 114 koni i teraz mi się marzy coś więcej.

Ale widzę, że gra może nie być warta świeczki.

Dzięki.

JUST HT
Opublikowano
no, takie rzeczy mają sens jak budujesz jakiś super hiper bolid i chcesz się nim ścigać. Przynajmniej wg mnie. A skoro swoją niunię już dobrze poznałeś to czemu nie masz poznać nowej? Wszak to nie kobieta, nie na całe życie (może i słusznie :wink: )
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Czemu chcę zmienić?

Mocy przybywaj! Podobno IS ładnie dopala, a i spalanie ma na rozsądnym poziomie.

Mój pali 10.5, a moc... to ma 2.5 litra.

Nie to, żebym Cię odciągał od pomysłu, ale nie wiem czy nie będziesz rozczarowany tą mocą...

Na początku pewnie będzie fajnie, ale potem...

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.