Skocz do zawartości

test komputera


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam.mam pytanie i w sumie to maloistotny(ale zawsze) problem , otóż chcialem zrobic test komputera (zegarow)w moim autku zrobilem wszystko dokladnie wedlug opisu ktory gdzies tam znalazlem i nic zero najmniejszej reakcji na cokolwiek nic sie nie dzieje zero ostatnich numerow nadwozia ani innych zadnej reakcji zegarow(podobno powinno wszystko sie zaswiecic i isc na maxa)zadnej reakcji czy to oznacza ze mam cos uszkodzone?a moze zle cos robie?w tym opisie napisane bylo zeby wcisnac przycisk ten pod obrotomierzem przytrzymac i stacyjke na 2 pozycje .Na 1 pierwszej pozycji zmienia sie jezyk ale na drugiej zadnej reakcji Edytowane przez Anonymous
Opublikowano
musisz mieć zgaszone światła pozycyjne, wyjmujesz kluczyki ze stacyjki wciskasz lewy przycisk w zegarach (wtedy pokazuje sie przebieg) trzymając cały czas lewy przycisk wkładasz kluczyki do stacyjki i przekręcasz na poz. 1, jeśli masz wszystko w pożądku to powinno zadziałać. Często się zdaża że jak ktos nieumiejętnie grzebał przy przebiegu to test bierze włeb

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
no byłem specjalnie robilem , (żeby było jasne, chodzi o przycisk kasowania dziennego przebiegu?)coś mi tam pokazuje ale te cyferki nie maja nic wspólnego z numerami nadwozia a zegary i tak nie reaguja przy przebiegu nikt nie grzebał chyba ze Helmut bo w listopadzie przytarmosiłem ją z niemiec
Opublikowano
przepraszam za wszystkie błedy jakie popełniam na tym forum ale nie byłem tu nigdy i nie znam obyczajow trafiłem tu przez przypadek bo szukałem info na temat tego testu
Opublikowano
skorzystałem z opcji "szukaj"ale niestety nikt nie opisywał takiego problemu jak moj i regulamin też czytałem
Opublikowano
no byłem specjalnie robilem , (żeby było jasne, chodzi o przycisk kasowania dziennego przebiegu?)coś mi tam pokazuje ale te cyferki nie maja nic wspólnego z numerami nadwozia a zegary i tak nie reaguja przy przebiegu nikt nie grzebał chyba ze Helmut bo w listopadzie przytarmosiłem ją z niemiec

 

U mnie też nie miały. Okazało się, że były wsadzone od modelu kombi. Podjedź do jakiegoś warsztatu, niech podłączą auto pod komputer, to będziesz wiedział wszystko.

$M$
Opublikowano
skorzystałem z opcji "szukaj"ale niestety nikt nie opisywał takiego problemu jak moj i regulamin też czytałem

 

oki oki nie przejmuj się z czasem się obeznasz z forum.

Najważniejsze abyś zawsze pamiętał o wybraniu opcji jakiego modeli (lub OT) jest temat. Następnie ważne jest abyś prawidłowo nazwał wątek. Tytuł ma być tematem na jaki rozmawiamy. Kożystanie z funkcji szukaj to przed wystukaniem posta oczywiście. No i jeszcze jak możesz nie przyklejać tematów (jest opcja na dole). Standardowo jest to wątek zwykły. Przyklejony to rozumiem jak Ci auto skradi i chcesz aby wątek był widoczny i na górze to przez parę dni mógłby zostać ( pewnie Admin by pozwolił).

 

Odnośnie numerów to jak się nie zgadzają to może masz zegary od innego egzemplaża ??

Opublikowano
być może są od innego auta nie wiem tego napewno, tyle że dlaczego nie wyświetla mi reszty??a poza tym to mam kolejny problem bo pojawił sie komunikat że mam zużyte klocki wymieniłem(tył i przód) a on dalej się pali, to się jakoś wykasowywuje?
Opublikowano
Słyszałem, że razem z klockami wymienia się czujnik zużycia klocków hamulcowych, więc może dlatego wyświetla sie ten komunikat :?
Opublikowano
no dobra klocki juz opanowałem w sumie to nie wiem jak to się wykasowywuje do końca bo wymieniłem klocki czujniki i trochę stała bez akumulatora(4dni)więc może samo odłączenie baterii też pomaga sam nie wiem ,a wracając do testu kompa to miałem okazję sprawdzic w innej beemce dokladnie takiej samej jak moja i zegar zachowywał się identycznie jak mój a mało tego to wyswietlił nawet to samo co u mnie czyli cyferki 20126 wie ktoś może co to oznacza?
Opublikowano

Te cyferki to sa kody ktore do niczego Ci sie nie przydadza. A test pokaze Ci tylko czy dzialaja wskazniki i kontrolki. daj sobie z tym spokoj bo BMW sluzy do jazdy a nie do dotykania

:roll:

Opublikowano
no w sumie to fakt nic mi one nie dadzą ale fajnie byłoby gdyby mi to działało.Jeszcze jedno po zgaszeniu auta i NIEWYŁĄCZENIU swiateł i po otwarciu drzwi kierowcy macie moze jakiś gong napis na kompie "wyjec"czy nie?bo nie wiem czy mam to wpisac na listę niedziałających rzeczy czy nie
Opublikowano
no w sumie to fakt nic mi one nie dadzą ale fajnie byłoby gdyby mi to działało.Jeszcze jedno po zgaszeniu auta i NIEWYŁĄCZENIU swiateł i po otwarciu drzwi kierowcy macie moze jakiś gong napis na kompie "wyjec"czy nie?bo nie wiem czy mam to wpisac na listę niedziałających rzeczy czy nie

 

Jeśli wyłączysz silnik - wyjmiesz kluczyki, przy zapalonych światłach, to rozlega się taki bzyczek :D . Nie ma tu znaczenia, czy otworzysz drzwi, czy nie. Po prostu po pewnym czasie (2-3 sekundy) rozlegnie się ów bzyczek.

 

Oprócz bzyczka BMW emituje także inne sygnały dźwiękowe zwane gongami... 8)

 

:arrow: Gong o wyższej częstotliwości - informuje o możliwym oblodzeniu jezdni.

:arrow: Gong o niższej częstotliwości, który informuje o różnych funkcjach komputera pokładowego (code, limit).

:arrow: Gong (trzy sygnały) na 15 sekund przed pełną godziną.

 

Dwa ostatnie gongi występują wyłącznie w BMW wypsoażonych w komputer pokładowy.

Pozdrawiam, Michał
Opublikowano

Jeśli wyłączysz silnik - wyjmiesz kluczyki, przy zapalonych światłach, to rozlega się taki bzyczek :D . Nie ma tu znaczenia, czy otworzysz drzwi, czy nie. Po prostu po pewnym czasie (2-3 sekundy) rozlegnie się ów bzyczek.

 

Oprócz bzyczka BMW emituje także inne sygnały dźwiękowe zwane gongami... 8)

 

:arrow: Gong o wyższej częstotliwości - informuje o możliwym oblodzeniu jezdni.

:arrow: Gong o niższej częstotliwości, który informuje o różnych funkcjach komputera pokładowego (code, limit).

:arrow: Gong (trzy sygnały) na 15 sekund przed pełną godziną.

 

Dwa ostatnie gongi występują wyłącznie w BMW wypsoażonych w komputer pokładowy.

 

Podłącze się pod temat bo coś mnie nurtuje :) Nie mam BC u siebie, więc niestety nie dostaje dwóch ostatnich gongów :( ale ja nie o tym.

Zdarzyło mnie się to 2 razy i nie wiem czym było spowodowane, a mianowicie podczas jazdy autko wydało z siebie 3(trzy) gongi. Mam podejrzenie, że było to spowodowane dojściem do rezerwy. Czy ktoś miał może taką sytuację?

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Oprócz bzyczka BMW emituje także inne sygnały dźwiękowe zwane gongami... 8)

 

:arrow: Gong o wyższej częstotliwości - informuje o możliwym oblodzeniu jezdni.

:arrow: Gong o niższej częstotliwości, który informuje o różnych funkcjach komputera pokładowego (code, limit).

:arrow: Gong (trzy sygnały) na 15 sekund przed pełną godziną.

 

Dwa ostatnie gongi występują wyłącznie w BMW wypsoażonych w komputer pokładowy.

Nie zgodzę się z tą wypowiedzią a dokładniej z ostatnim jej zdaniem :D

 

Gong 3-sygnałowy występuje nie tylko w tych modelach w których jest komputer, ale również w tych w których jest elektroniczny zegarek. Wiem bo tak miałem w E34 520i w której nie było ani komputera, ani Check Control i w ogóle niewiele w niej było z elektryki/elektroniki a 3-sygnałowy gong był. :)

 

Zdarzyło mnie się to 2 razy i nie wiem czym było spowodowane, a mianowicie podczas jazdy autko wydało z siebie 3(trzy) gongi. Mam podejrzenie, że było to spowodowane dojściem do rezerwy.

To jest właśnie ten 3-sygnałowy gong o którym pisał Ducat. Pojawia się na 15 sekund przed pełną godziną żebyś zdąrzył sobie radio włączyć na wiadomości.

Gong ten aktywujesz/dezaktywujesz za pomocą przycisku "memo" (jeśli mnie pamięć nie myli) na klawiaturce zegarka elektronicznego.

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Opublikowano

To jest właśnie ten 3-sygnałowy gong o którym pisał Ducat. Pojawia się na 15 sekund przed pełną godziną żebyś zdąrzył sobie radio włączyć na wiadomości.

Gong ten aktywujesz/dezaktywujesz za pomocą przycisku "memo" (jeśli mnie pamięć nie myli) na klawiaturce zegarka elektronicznego.

 

Wow dzięki Bastek :) przy okazji dowiedziałem się do czego służy przycisk Memo :) Coraz bardziej podoba mi sie ten samochodzik :) Ciekawe czego jeszcze sie o nim dowiem.

Opublikowano

Nie zgodzę się z tą wypowiedzią a dokładniej z ostatnim jej zdaniem :D

 

Gong 3-sygnałowy występuje nie tylko w tych modelach w których jest komputer, ale również w tych w których jest elektroniczny zegarek. Wiem bo tak miałem w E34 520i w której nie było ani komputera, ani Check Control i w ogóle niewiele w niej było z elektryki/elektroniki a 3-sygnałowy gong był. :)

 

Zdarzyło mnie się to 2 razy i nie wiem czym było spowodowane, a mianowicie podczas jazdy autko wydało z siebie 3(trzy) gongi. Mam podejrzenie, że było to spowodowane dojściem do rezerwy.

To jest właśnie ten 3-sygnałowy gong o którym pisał Ducat. Pojawia się na 15 sekund przed pełną godziną żebyś zdąrzył sobie radio włączyć na wiadomości.

Gong ten aktywujesz/dezaktywujesz za pomocą przycisku "memo" (jeśli mnie pamięć nie myli) na klawiaturce zegarka elektronicznego.

 

:roll: Faktycznie przepraszam za wprowadzenie w błąd. Oczywiście, gong potrójny występuje także w BMW wyposażonych w zegarek elektroniczny. Trochę się zapędziłem.

 

:idea: Jeszcze dla uzupełnienia wypowiedzi Bastka....

Odnośnie komputera pokładowego:

:arrow: Gong informujący o zbliżającej się pełnej godzinie włącza i wyłącza się przyciskiem S/R, ale uwaga, robimy to tylko wtedy, gdy komputer wyświetla godzinę. Po przuciśnięciu S/R odpowiednio pojawia się lub znika na wyświetlaczu (w prawym górnym rogu) symbol gongu.

Pozdrawiam, Michał
Opublikowano

Czy opisywane przez was działania, zdają egzamin również przy model e32 735i? Mam takie auto i jedyne do czego na razie udało mi się dojść, to zmienić język na angielski. Wiecie może jak przetestować komputer w e32?

Serdecznie dziękuje i czekam na RE

Pozdrawiam

Onaro

BMW - najlepsza metoda na łagodzenie wewnętrznej natury
Opublikowano
Czy opisywane przez was działania, zdają egzamin również przy model e32 735i? Mam takie auto i jedyne do czego na razie udało mi się dojść, to zmienić język na angielski. Wiecie może jak przetestować komputer w e32?

Serdecznie dziękuje i czekam na RE

Pozdrawiam

Onaro

 

To, co tu napisałem dotyczy równiez OBC w modelu E32.Jeśli chodzi o Check Control, to może inni się wypowiedzą, bo ja nie mam doświadczenia z tym urządzeniem. :)

Pozdrawiam, Michał

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.