Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

mam pytanie, co lepiej zrobic i jaka jest roznica w kosztach,

mam instalke lpg brc 2 generacji i chce zamontowac blosa, czy da sie ta instalke przerobic na wtrysk i jakie sa koszta ewentualnej przerobki???

moze wie ktos cos na ten temat??? dodam ze silnik 3,5 litra (nie wiem czy to ma jakies znaczenie)

e38 m62
Opublikowano

przerobka instalacji do silnika 6 cylindrowego to koszt 2500-3000zl

jezeli chcesz miec to auto na rok-dwa to warto

bo odzyskasz moc auta (na zwyklej instalce traci 30-40% mocy ten silnik)

i bedziesz mogl bezstresowo jezdzic

Opublikowano
witam,

mam pytanie, co lepiej zrobic i jaka jest roznica w kosztach,

mam instalke lpg brc 2 generacji i chce zamontowac blosa, czy da sie ta instalke przerobic na wtrysk i jakie sa koszta ewentualnej przerobki???

moze wie ktos cos na ten temat??? dodam ze silnik 3,5 litra (nie wiem czy to ma jakies znaczenie)

 

W poprzedniej 730i E32 zamontowałem LPG II generacji, z tego względu ze wtedy sekwencja do niego kosztowała 6000zł, później koszt zmalał i zastanawiałem się nad przeróbką na sekwencje, ale gazownik mi powiedział ze z mojej starej instalacji zostanie tylko zbiornik :jawdrop: :roll2:

Opublikowano
I trójniki od wody :D . Pewno z 2500 krzykną za wtrysk na 6 garnków. Z Blosem w M30 nie mam doświadczenia, ale podobno chodzi dobrze, na pewno lepiej od każdego miksera nawet z Bingo.
Opublikowano
ja niedługo jadę właśnie 730 M30 na tqaką przeróbkę jestem już umówiony, koszt 3000zł wraz reduktorem bez membranowym do 250 KM no i obowiązkowo wtryskiwacze przystosowane do piekielnie krótkich czasów wtrysku. W zasadzie przy takiej przeróbce zostaje tylko butla, cała reszta jest wymieniana.
Opublikowano
no i obowiązkowo wtryskiwacze przystosowane do piekielnie krótkich czasów wtrysku.

M30 ma piekielnie długie czasy wtrysku.

Miałem i blosa. Moja rada odpuść sobie. Przeróbka na sekwencję kosztowała 2000. Stag300, reduktor KME, wtryskiwacze Rail. W końcu mam radochę z jazdy na gazie :D

peace & love
Opublikowano
no i obowiązkowo wtryskiwacze przystosowane do piekielnie krótkich czasów wtrysku.

M30 ma piekielnie długie czasy wtrysku.

Miałem i blosa. Moja rada odpuść sobie. Przeróbka na sekwencję kosztowała 2000. Stag300, reduktor KME, wtryskiwacze Rail. W końcu mam radochę z jazdy na gazie :D

 

A to KME pracuje Ci w full-sekwencji czy grupowo?

 

Musi mieć chyba długie czasy... w końcu tylko 6 cyl. na 3.5 litra to bardzo mało. To jak 2,2 4 cyl. :) Każdy cylinder w 3.5 ma 35 KM, to mniej więcej takie parametry jak w Fordzie Probe Turbo! A przecież M30 to silnik wolnossący.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Ja u siebie zapodałem parownik OMVL90 oraz mikser z Mitsubishi Lancer montwany w rurę dolotową. Oryginalną przepływkę klapkową wywaliłem (padnięta była - cyklon ją wykończył) i zastąpiłem przepływką z OPLA z tzw. "ciepłym drutem" - autko śmiga idealnie na cyklonie jednak na PB jest więcej mocy. Silniczek na jednym jak i drugim paliwie wkręca się na obroty idealnie... Polecam takie rozwiązanie. Jedyną wadą jest wyższe spalanie cylkonu: w mieście przeciętnie 23literki ;(
Opublikowano
Przepływomierz OPEL numerze 0 280 217 503 (na Allegro dostępny w granicach 100PLN ) i układ elektroniczny z przetwornikiem sygnału logarytmicznego na cyfrowy i ponownie na logarytmiczny nowego przepływomierza. Dokładniej nie potrafię tego opisać - układ załatwił mi kolega z pracy, a on nie wiem skąd miał. Za układ zapłaciłem 200PLN i jest zbudowany na procesorze ATMEGA8L8AI i kilku innych bramkach. W każdym razie działa idealnie i w razie strzałów LPG nie muszę się bać o klapkę przepływomierza (ten jej nie ma) i co najważniejsze strzał LPG nie powoduje zgaśnięcia silnika - nawet jak pospadają gumy z filtra to mikser nadal siedzi na swoim miejscu i dostarcza gaz do silnika.
Opublikowano
W każdym razie działa idealnie i w razie strzałów LPG nie muszę się bać o klapkę przepływomierza (ten jej nie ma)

Ale powinieneś się bać o "film" nowej przepływki. Mocniejszy strzał potrafi go zdmuchnąć i wbić w filtr powietrza :D

peace & love
Opublikowano
W każdym razie działa idealnie i w razie strzałów LPG nie muszę się bać o klapkę przepływomierza (ten jej nie ma)

Ale powinieneś się bać o "film" nowej przepływki. Mocniejszy strzał potrafi go zdmuchnąć i wbić w filtr powietrza :D

 

Zgadzam się - ale jak to się stanie lżej jest wydać 80PLN na następną przepływkę niż nawet 500PLN na klapkową po regeneracji...

Opublikowano
Racja. Też mam taką przeróbkę. Strzałów już się nie boję bo mam sekwencję ale rozwaliłem jedną taką przepływkę właśnie na blosie podczas ostrgo manewru wyprzedzania czego mało nie przyłaciłem zdrowiem lub życiem. W tej chwili jeżdże również na przepływce oplowskiej 0 280 217 503. Sprostuję jednak, że nie jest to przepływka na "gorący drut". Wcześniej jeździłem na 0 280 217 502 i charakterystyki są nieco inne ale wszystko da się wyregulować dzięki uprzejmości kolegi z forum tomac, któremu jeszcze raz mam okazję publicznie podziękować za stworzenie tego "adaptera" i wszelką fachową pomoc :modlitwa:
peace & love

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.