Skocz do zawartości

arthuro1

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    z polski

Osiągnięcia arthuro1

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Polecam zrobić tzw. stomp test. Pozdrawiam A co to ten STOMP TEST?
  2. Zrobione ;) Przyczyną wyrzucania wody był zapchany kanał odpowietrzający od strony chłodnicy w zbiorniku wyrównawczym płynu. Dzięki za podpowiedzi.
  3. Mam ten sam problem: przód stoi nienaturalnie wysoko w prównaniu do tyłu. Z tyłu mam kompletne nowe zawieszenie: amory Kayaba, poduchy Febi, sprężyny też nówki...
  4. Jutro poskładam auto (pompa wody i termostat) i posprawdzam drożność tego przewodu - chodzi o ten cienki na samej górze chłodnicy tak śmiesznie pozakręcany? Zobaczymy co się stanie.. Jutro wieczorem odpiszę. Co do odpowietrzania układu - czy odpowietrza się wyłącznie odpowietrznikiem czy istnieje jakiś inny patent?
  5. Wyjeżdżam z pracy... przejeżdżam kilkaset metrów i zgłasza się czujnik poziomu wody w zbiorniczku, za chwilę silnik uzyskuje temperaturę roboczą 90 stopni. Zatrzymuję się, dolewam płyn do zbiorniczka, jadę do domu, a mam jakieś 1,5 km. Dojeżdżam na miejsce i sprawdzam stan płynu - okazuje się że go brak! Kupuję dużą butlę płynu: zalewam zbiorniczek (odkręcam lekko odpowietrznik na pompie wody), leję dopóki odpowietrznikiem nie poleci płyn. Załączam silnik po chwili dolewam płyn i prubóję odpowietrzyć układ... I tu jest kolejny problem: nie wychodzi mi to, płyn w zbiorniczku trzyma stan MAX, z odpowietrznika leci trochę pary (silnik ma już 80 stopni) a płyn ze zbiorniczka nie zostaje zassany do układu. Wyłączam silnik i odkręcam powoli korek zbiornika i płyn wybija mi górą! Brak ogrzewania, brak obiegu płynu przez parownik LPG (wiem, że to profanacja marki ale takiego kupiłem). Sprawdziłem termostat i jest dobry (wymieniałem zresztą tydzień temu na nowy), pompa sprawna żadnych luzów na łożysku. Co to może być? Co jeszcze sprawdzić? W oleju nie ma śladów płynu chłodniczego...
  6. arthuro1

    przerobka lpg

    Ale powinieneś się bać o "film" nowej przepływki. Mocniejszy strzał potrafi go zdmuchnąć i wbić w filtr powietrza :D Zgadzam się - ale jak to się stanie lżej jest wydać 80PLN na następną przepływkę niż nawet 500PLN na klapkową po regeneracji...
  7. arthuro1

    przerobka lpg

    Przepływomierz OPEL numerze 0 280 217 503 (na Allegro dostępny w granicach 100PLN ) i układ elektroniczny z przetwornikiem sygnału logarytmicznego na cyfrowy i ponownie na logarytmiczny nowego przepływomierza. Dokładniej nie potrafię tego opisać - układ załatwił mi kolega z pracy, a on nie wiem skąd miał. Za układ zapłaciłem 200PLN i jest zbudowany na procesorze ATMEGA8L8AI i kilku innych bramkach. W każdym razie działa idealnie i w razie strzałów LPG nie muszę się bać o klapkę przepływomierza (ten jej nie ma) i co najważniejsze strzał LPG nie powoduje zgaśnięcia silnika - nawet jak pospadają gumy z filtra to mikser nadal siedzi na swoim miejscu i dostarcza gaz do silnika.
  8. arthuro1

    przerobka lpg

    Ja u siebie zapodałem parownik OMVL90 oraz mikser z Mitsubishi Lancer montwany w rurę dolotową. Oryginalną przepływkę klapkową wywaliłem (padnięta była - cyklon ją wykończył) i zastąpiłem przepływką z OPLA z tzw. "ciepłym drutem" - autko śmiga idealnie na cyklonie jednak na PB jest więcej mocy. Silniczek na jednym jak i drugim paliwie wkręca się na obroty idealnie... Polecam takie rozwiązanie. Jedyną wadą jest wyższe spalanie cylkonu: w mieście przeciętnie 23literki ;(
  9. Znaleźć przyczynę... A co do bezpiecznika , hmmm... Osobiście nie lubię druciarstwa ale możesz sobie zapodać mały przekaźnik w szereg z bezpiecznikiem, sterowanie przekaźnika podepnij jeden koniec cewki pod bezpiecznik nr2 (pojawia się tam plus po załączeniu świateł) a drugi do masy. Jeździmy na światłach więc po ich włączeniu załączysz przekaźnik automatycznie, natomiast jak wyłączysz światła na postoju to przekaźnik się rozłączy - nie musisz pamiętać o wyjmowaniu bezpiecznika...
  10. Sprawdź sobie krańcówkę schowka - może nie wyłącza się i oświetlenie jest przez cały czas... Wyjmij żarówkę oświetlającą schowek i sprawdź ponownie pobór prądu... Co do rozpiski bezpieczników poszukaj na forum, jest opis całego zestawu...
  11. Wiem, oglądałem - ale dzięki...
  12. No to czas zacząć poszukiwania kompletu elementów... Jak tylko likwidator obejrzy auto zabieram się do naprawy... A tak ogólnie to przekonałem się, że E32 to mały czołg... czuję się bezpiecznie w środku - auto, w które trafiłem było w opłakanym stanie i nie odjechało o własnych siłach - trochę mi szkoda właściciela ale sam sobie taki los ustawił.
  13. arthuro1

    Dimmer e32

    Też to przerabiałem u siebie... Dimmer udało mi się kupić za 15PLN. Można też pomiędzy te piny wpiąć rezystor dobrany do jasności podświetlenia, którą chcemy uzyskać - ale w tym przypadku brak regulacji natężenia światła.
  14. Jeżeli masz w aucie BC to możesz na nim kontrolować w trakcie jazdy prąd i napięcie ładowania. Funkcje odpowiednio: 06 dla prądu i 09 dla napięcia. Co do poboru prądu na postoju to podłącz amperomierz w szereg z akumulatorem - sprawdź odczyt, powinieneś mieć tak jak wyżej napisano 0,05A - jeżeli jest duuużo większy proponuję wyjmowanie po kolei wszystkich bezpieczników i obserwacja wskazań amperomierza. Zobaczysz w ten sposób, w którym obwodzie jest duży pobór prądu - mniej szukania w wiązkach. Powodzenia
  15. Witam wszystkich na forum. To mój pierwszy post i od razu zaczynam od nieprzyjemnej (dla mnie) sprawy. Ktoś wymusił pierwszeństwo i trafiłem go przodem... Maska pogięta, grill popękany, mocowania reflektorów również, pogięta listwa pod reflektorami... Auto miało wąski grill i korzystając z okazji chciałbym założyć szeroki grill. Czy w/w elementy będą pasowały do "obudowy" czy trzeba jeszcze zmieniać jakieś elementy? Czytałem na innym forum, że taka operacja może przynieść ze sobą problemy przy sprzedaży auta - ale mnie to nie zraża (stare elementy będę trzymał na pokaz). Czy taka przekładka będzie pasować?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.