Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To co napisał Marcin to szczera prawda, osobiście widziałem to autko, ale Marcinie z tym ni grama szpachli to się troszkę zagalopowałeś, z tego co pamiętam miała malowane co najmniej dwa elementy, napewno z jakiegoś powodu.

 

Sprawdzilem cale auto centymetr po centymetrze miernikiem grubosci lakieru. Faktycznie zagolopowalem sie, bo na cale auto tylko w jednym miejscu, mianowicie na przednim blotniku tester nie przylegal do blachy na połaci 3cm x 3cm. Wiec faktycznie ten element musial byc malowany.

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Za ok 2500-3000 tys PLN to masz praktycznie wszystkie nowe bebechy w skrzynce i konwerter po regeneracji a za parę tysięcy to chyba w ASO, ciekawe ile trzeba będzie wydać jak zdechnie 6-cio biegowy manual i kto da na niego gwarancję.

Wiadomo że auto za 20-25 tys Pln będzie z realnym przebiegiem rzędu 400-500 tys km i jestem ciekaw czy w manualu będzie choc jeden w pełni sprawny synchronizator poza tym, upalona tarcza, rozsypujący się docisk, wytelepane łożysko na wałku zdawczym i reszta bebechów w nie najlepszej formie, a to są koszty, natomiast automat po takim przebiegu, załóżmy najgorszą opcję, czyli skrzynkę 5HP30

1. Regenerowany konwerter-Sachs ok 800pln

2. tarczka + przekładka 40 pln-w zależności ile padnie

3.kpl uszczelek na całą skrzynkę 550pln

4 W najgorszym wypadku kosz reversu ok 500pln

W najgorszej opcji ok 3000pln z robotą i zamontowaniem skrzynki

 

Trochę optymistycznie spojrzałeś na sprawę :D Zgubiłeś ponad circa 13 litrów oleju za 4 dychy z górką za litr - prawie 6 stów. 2,5k bez tarczek i przekładek. Skrzynia jest prosta i przyjemna, jeśli ktoś potrafi zrobić sobie ją sam. Jeśli nie, to robocizna niestety nie potaniała. Oficjalnie w warsztacie minimum 1,5k To daje nam kwotę 4,5k. Przy założeniu, że kosz uwali tak jak zwykle i jakiś szrapnel z niego nie zmorduje czegoś jeszcze. Do magicznej piątki blisko. Piszę to tylko dla tego, że takie są realia dla przeciętnego użytkownika automatu - nie żebym chciał kogokolwiek namawiać na manual. MANUAL SUCKS. Jednak dobrze zrobiony remont daje gwarancję spokoju na długi czas. Przy e38 relacja kosztów odbudowy i tak jest nie najgorsza, przy e32 wartym 6-7 tysięcy, to dopiero ból - koszty trochę niższe ale jednak.

Opublikowano
To prawda o oliwce zapomniałem, a w przypadku oliwki LT71141 to może nawet troszkę więcej za literk niż napisałeś, co do robocizny, to nie wiem ile biorą w warsztacie, ja bym robił sam.
Opublikowano
To prawda o oliwce zapomniałem, a w przypadku oliwki LT71141 to może nawet troszkę więcej za literk niż napisałeś, co do robocizny, to nie wiem ile biorą w warsztacie, ja bym robił sam.

 

A widzisz, w mojej E32 750i koszty naprawy wyniosly 5 tysiecy ze wszystkim.

I szczerze mowiac, watpie, zeby udalo sie mocno zejsc z tej kwoty przy porzadnym remoncie skrzyni (oczywiscie jezeli nie robisz tego sam).

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
Być może, ale w e38 w grę wchodzi tylko 6-cio biegowy manual, który jak się zepsuje, to nie idzie dostać żadnych części zamiennych a i używkę ciężko znaleźć (droga w zakupie), a o jakiejkolwiek gwarancji można zapomnieć, dlatego w dalszym ciągu bardziej polecam automat.
Opublikowano
Ja za swoją e38 740 z 94 dałem 24000 zł widziałem tańsze, ale nie narzekam odpukać nic jeszcze nie robiłem oprócz lania pb98. :)
Opublikowano
Być może, ale w e38 w grę wchodzi tylko 6-cio biegowy manual, który jak się zepsuje, to nie idzie dostać żadnych części zamiennych a i używkę ciężko znaleźć (droga w zakupie), a o jakiejkolwiek gwarancji można zapomnieć, dlatego w dalszym ciągu bardziej polecam automat.

 

Mysle, ze na Narbutta dostaniesz wszystkie graty bez problemu - byc moze ceny beda zabojcze, ale trzeba by to sprawdzic.

Nic na to nie poradze, ze lubie 'wachlowac', nawet w takiej limuzynie, jaka jest seria 7 ;).

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
A widzisz, w mojej E32 750i koszty naprawy wyniosly 5 tysiecy ze wszystkim.

I szczerze mowiac, watpie, zeby udalo sie mocno zejsc z tej kwoty

 

Panfil, sprawa wyglada tak ze faktycznie w renomowanym warsztacie typu "SAMKO" zaplacisz 5tys za remont skrzyni. Jednak ludzie ktorzy pracuja w tym podobnych serwisach, po godzinach robia takie skrzynie na wlasna reke, lub tez zwolnili sie z nich i maja swoje wlasne legalne warsztaty.

W zeszlym roku za remont skrzyni ze steptroniciem w e38 zaplacilem 1950zl, w tym dostalem fakture na "kosz" 700zl. Kolega z naszego osemkowego forum naprawial skrzynie w 850 (wymiana tarczek, filtra, uszczelki i oleju) i zaplacil bez targowania sie 1500zl. W mojej osemce wymiana statyczna oleju kosztowala smieszne 200zl + moj olej 100zl - nowy filtr i uszczelka byla w cenie.

Opublikowano
Ja za swoją e38 740 z 94 dałem 24000 zł widziałem tańsze, ale nie narzekam odpukać nic jeszcze nie robiłem oprócz lania pb98. :)

 

no za 1994 to wcale najmniej nie dałes , no ale jaka cena taki towar , zaplaciles więcej i auto też jeździ a nie stoji w warsztacie

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
konia z rzedem temu kto ma fart i kupil dobrą sztuke w polsce do25000 szukam ponad miesiąc (nie mam czasu jechać za Odrę) może też być 750 i nic nie znalazłem jak mam chwilę to moim tdsem ruszam się dalej (300km w jedną strone) i zdarzyło sie że jak dojechałem na miejsce i odzszedłem auto i jadę dodomu .Często otwieram drzwi zaplam silnik i już jej nie chcę (może mam nie równo pod kopułą :mrgreen: ) jak ktoś ma coś godnego uwagi co można zobaczyc ? to proszę o posty. na marginesie czy ktoś oglądał czrne 750 z gazem na stando serwis wrocław 97r. 33000
Opublikowano
konia z rzedem temu kto ma fart i kupil dobrą sztuke w polsce do25000 szukam ponad miesiąc (nie mam czasu jechać za Odrę) może też być 750 i nic nie znalazłem jak mam chwilę to moim tdsem ruszam się dalej (300km w jedną strone) i zdarzyło sie że jak dojechałem na miejsce i odzszedłem auto i jadę dodomu .Często otwieram drzwi zaplam silnik i już jej nie chcę (może mam nie równo pod kopułą :mrgreen: ) jak ktoś ma coś godnego uwagi co można zobaczyc ? to proszę o posty. na marginesie czy ktoś oglądał czrne 750 z gazem na stando serwis wrocław 97r. 33000

 

A dlaczego ich nie chcesz?

 

Co do 750 to chyba najfajniejszy model w e38... dlaczego piszesz "może być"?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

A dlaczego ich nie chcesz?

 

Co do 750 to chyba najfajniejszy model w e38... dlaczego piszesz "może być"?

 

 

Pozdrawiam

 

może być :za często lepsze wyposażenie przeciw koszt gazu a jeżdżę tylko ponad 100km dziennie i głónie miasto

 

nie chce dla tego żę wikszość ludzi ogłaszając auto delikatnie mówiąc mija się z prawdą . spotkania tych samochodów z rodzimymi mechanikami w wilu przypadkach im szkodzą zamiast pomagać. Ludzie naprawiając auta

wkładają byle paści byle taniej a to nie działa. No ijeszcze kowale mieniący się blacharzami . W ogólnym obrazie to w wiekszości zaniedbane studnie bez dna. Tdsa kupiłem w półtora tygodnia ale o to łatwiej niżo e38

Opublikowano

 

 

 

konkretnie na temat: szukaj..ale sie nie spiesz... przez ten czas może zaoszczedzisz jeszcze troche gotówki... i za 24 000 26 000zł ... uda Ci sie coś kupić ... bez sensu kupować na "JUŻ " za dwie dychy ... a potem 10 000zł wrzucić w części... i głośić że BMw się ciagle psuje :dance:

 

Kwestia gustu, osobiscie wole kupic taniej i samemu robic, wiem co mam. A co do awaryjnosci, zdrowy rozsadek, zawsze jest cos do zrobienia w uzywanym aucie. Jednak przy wiekszych problemach trzeba sobie odpowiedziec na pytanie czy oplaca sie inwestowac w auto, czy lepiej je sprzedac, bo wlozonych pieniedzy nikt nie zwroci.

Opublikowano
A dlaczego ich nie chcesz?

 

. Tdsa kupiłem w półtora tygodnia ale o to łatwiej niż o e38

 

Chyba jednak nie koniecznie, o ładnego tds e 34 trudno.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
A dlaczego ich nie chcesz?

 

. Tdsa kupiłem w półtora tygodnia ale o to łatwiej niż o e38

 

Chyba jednak nie koniecznie, o ładnego tds e 34 trudno.

 

 

masz rację że trudno ale przez te 1,5 tygodnia obejrzałem ok40 szt i tylko dwa były warte zainteresowania. E38 przez miesiąc widziałem tylko kilkanaście

Opublikowano

 

 

 

konkretnie na temat: szukaj..ale sie nie spiesz... przez ten czas może zaoszczedzisz jeszcze troche gotówki... i za 24 000 26 000zł ... uda Ci sie coś kupić ... bez sensu kupować na "JUŻ " za dwie dychy ... a potem 10 000zł wrzucić w części... i głośić że BMw się ciagle psuje :dance:

 

Kwestia gustu, osobiscie wole kupic taniej i samemu robic, wiem co mam. A co do awaryjnosci, zdrowy rozsadek, zawsze jest cos do zrobienia w uzywanym aucie. Jednak przy wiekszych problemach trzeba sobie odpowiedziec na pytanie czy oplaca sie inwestowac w auto, czy lepiej je sprzedac, bo wlozonych pieniedzy nikt nie zwroci.

 

 

 

TAK ZAWSZE JEST COŚ DO ZROBIENIA!!! I problemem nie jest za ile tylko żęby wiedzieć co to jest odrazu a nie gdybać co padnie najpierw

Opublikowano
przykro mi to stwierdzic ale zamiast siodemki wolal bym audi A8 . ale to tylko moje zdanie bo kocham bmw , :cool2:

 

 

a8 ładnie jeżdzi ale to nie to samo co 7 to tak jak zkbietą czegoś bark :norty:

Opublikowano
no coz BMW ma dusze a Audi zawsze będzie tylko samochodem
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

odświeżam temat Panowie bo nie widzę żadnego sensu zakładać nowego :wink:

 

otóż sprawa ma sie tak...sprzedaję 528 i chce kupić 740(tylko i wyłącznie).dzisiaj byłem w radomiu bo sprzedający zapewniał mnie że stan jest "perfekcyjny" http://moto.gratka.pl/tresc/bmw-740-full-opcja-gaz-sekwencja-4-4-7485503.html?w=642e6b6d75b71ba8&s=1

po prostu szok :duh: :mad2: podjechałem patrze stoi...podszedłem bliżej patrze pęknięta przednia szyba,lampy nie org,każdy element albo wgnieciony albo przerysowany,siedzenie kierowcy popękane i powycierane,listwy od drzwi odchodzą,lakier nie org na kilku elementach,szyber sie nie domyka,boczek na drzwiach od kierowcy poszarpany...

sumując...nikomu nie polecam,szkoda kasy na paliwo żeby tam jechać...samochód ogólnie NIE godny uwagi :nienie:

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

Dobry pomysł z odświerzeniem igy z forum mial do sprzedania nie widziałem ale zdjecia i vin (sprawdzalem) sa obiecujące ,nie ma nawigacji i odpusciłem . Dalej oglądam paści .

 

pozdrawiam

Opublikowano
odświeżam temat Panowie bo nie widzę żadnego sensu zakładać nowego :wink:

 

otóż sprawa ma sie tak...sprzedaję 528 i chce kupić 740(tylko i wyłącznie).dzisiaj byłem w radomiu bo sprzedający zapewniał mnie że stan jest "perfekcyjny" http://moto.gratka.pl/tresc/bmw-740-full-opcja-gaz-sekwencja-4-4-7485503.html?w=642e6b6d75b71ba8&s=1

po prostu szok :duh: :mad2: podjechałem patrze stoi...podszedłem bliżej patrze pęknięta przednia szyba,lampy nie org,każdy element albo wgnieciony albo przerysowany,siedzenie kierowcy popękane i powycierane,listwy od drzwi odchodzą,lakier nie org na kilku elementach,szyber sie nie domyka,boczek na drzwiach od kierowcy poszarpany...

sumując...nikomu nie polecam,szkoda kasy na paliwo żeby tam jechać...samochód ogólnie NIE godny uwagi :nienie:

 

Z tym Radomiem coś nie tak. Kiedyś wynalazłem fajne ogłoszenie (w Radomiu) na Rovera 214 (bardzo fajna furka). Miał być trochę poobijany. Rzeczywiście był, a do tego (o czym pan nie powiedział) docisk i wisząca podsufitka. Żenua.

 

pozdr

Mariusz

PS.

Wiem, że nie w temacie, ale wciąłem się w wątek "Radom".

Opublikowano

Witam kolegów.

Przymierzam się powoli do sprzedaży swojego autka, więc jeśli było by jakieś zainteresowanie z Waszej strony to proszę o kontakt. Na razie podaję tylko skrótowe info a mianowicie

740i 05.99 rok + sekwencja LPG

Przebieg na dziś 243000 km

Jestem właścicielem od trzech lat

Bardzo bogate wyposażenie. 100% bezwypadkowy org.lakier-niemalowany ani jeden element

 

Wiem że nie w tym dziale ale nie każdy przegląda Giełdę, dlatego tu, więc proszę o wybaczenie.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.