Skocz do zawartości

kupno 740...


przemekwww

Rekomendowane odpowiedzi

To co napisał Marcin to szczera prawda, osobiście widziałem to autko, ale Marcinie z tym ni grama szpachli to się troszkę zagalopowałeś, z tego co pamiętam miała malowane co najmniej dwa elementy, napewno z jakiegoś powodu.

 

Sprawdzilem cale auto centymetr po centymetrze miernikiem grubosci lakieru. Faktycznie zagolopowalem sie, bo na cale auto tylko w jednym miejscu, mianowicie na przednim blotniku tester nie przylegal do blachy na połaci 3cm x 3cm. Wiec faktycznie ten element musial byc malowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Za ok 2500-3000 tys PLN to masz praktycznie wszystkie nowe bebechy w skrzynce i konwerter po regeneracji a za parę tysięcy to chyba w ASO, ciekawe ile trzeba będzie wydać jak zdechnie 6-cio biegowy manual i kto da na niego gwarancję.

Wiadomo że auto za 20-25 tys Pln będzie z realnym przebiegiem rzędu 400-500 tys km i jestem ciekaw czy w manualu będzie choc jeden w pełni sprawny synchronizator poza tym, upalona tarcza, rozsypujący się docisk, wytelepane łożysko na wałku zdawczym i reszta bebechów w nie najlepszej formie, a to są koszty, natomiast automat po takim przebiegu, załóżmy najgorszą opcję, czyli skrzynkę 5HP30

1. Regenerowany konwerter-Sachs ok 800pln

2. tarczka + przekładka 40 pln-w zależności ile padnie

3.kpl uszczelek na całą skrzynkę 550pln

4 W najgorszym wypadku kosz reversu ok 500pln

W najgorszej opcji ok 3000pln z robotą i zamontowaniem skrzynki

 

Trochę optymistycznie spojrzałeś na sprawę :D Zgubiłeś ponad circa 13 litrów oleju za 4 dychy z górką za litr - prawie 6 stów. 2,5k bez tarczek i przekładek. Skrzynia jest prosta i przyjemna, jeśli ktoś potrafi zrobić sobie ją sam. Jeśli nie, to robocizna niestety nie potaniała. Oficjalnie w warsztacie minimum 1,5k To daje nam kwotę 4,5k. Przy założeniu, że kosz uwali tak jak zwykle i jakiś szrapnel z niego nie zmorduje czegoś jeszcze. Do magicznej piątki blisko. Piszę to tylko dla tego, że takie są realia dla przeciętnego użytkownika automatu - nie żebym chciał kogokolwiek namawiać na manual. MANUAL SUCKS. Jednak dobrze zrobiony remont daje gwarancję spokoju na długi czas. Przy e38 relacja kosztów odbudowy i tak jest nie najgorsza, przy e32 wartym 6-7 tysięcy, to dopiero ból - koszty trochę niższe ale jednak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda o oliwce zapomniałem, a w przypadku oliwki LT71141 to może nawet troszkę więcej za literk niż napisałeś, co do robocizny, to nie wiem ile biorą w warsztacie, ja bym robił sam.

 

A widzisz, w mojej E32 750i koszty naprawy wyniosly 5 tysiecy ze wszystkim.

I szczerze mowiac, watpie, zeby udalo sie mocno zejsc z tej kwoty przy porzadnym remoncie skrzyni (oczywiscie jezeli nie robisz tego sam).

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może, ale w e38 w grę wchodzi tylko 6-cio biegowy manual, który jak się zepsuje, to nie idzie dostać żadnych części zamiennych a i używkę ciężko znaleźć (droga w zakupie), a o jakiejkolwiek gwarancji można zapomnieć, dlatego w dalszym ciągu bardziej polecam automat.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może, ale w e38 w grę wchodzi tylko 6-cio biegowy manual, który jak się zepsuje, to nie idzie dostać żadnych części zamiennych a i używkę ciężko znaleźć (droga w zakupie), a o jakiejkolwiek gwarancji można zapomnieć, dlatego w dalszym ciągu bardziej polecam automat.

 

Mysle, ze na Narbutta dostaniesz wszystkie graty bez problemu - byc moze ceny beda zabojcze, ale trzeba by to sprawdzic.

Nic na to nie poradze, ze lubie 'wachlowac', nawet w takiej limuzynie, jaka jest seria 7 ;).

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widzisz, w mojej E32 750i koszty naprawy wyniosly 5 tysiecy ze wszystkim.

I szczerze mowiac, watpie, zeby udalo sie mocno zejsc z tej kwoty

 

Panfil, sprawa wyglada tak ze faktycznie w renomowanym warsztacie typu "SAMKO" zaplacisz 5tys za remont skrzyni. Jednak ludzie ktorzy pracuja w tym podobnych serwisach, po godzinach robia takie skrzynie na wlasna reke, lub tez zwolnili sie z nich i maja swoje wlasne legalne warsztaty.

W zeszlym roku za remont skrzyni ze steptroniciem w e38 zaplacilem 1950zl, w tym dostalem fakture na "kosz" 700zl. Kolega z naszego osemkowego forum naprawial skrzynie w 850 (wymiana tarczek, filtra, uszczelki i oleju) i zaplacil bez targowania sie 1500zl. W mojej osemce wymiana statyczna oleju kosztowala smieszne 200zl + moj olej 100zl - nowy filtr i uszczelka byla w cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za swoją e38 740 z 94 dałem 24000 zł widziałem tańsze, ale nie narzekam odpukać nic jeszcze nie robiłem oprócz lania pb98. :)

 

no za 1994 to wcale najmniej nie dałes , no ale jaka cena taki towar , zaplaciles więcej i auto też jeździ a nie stoji w warsztacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
konia z rzedem temu kto ma fart i kupil dobrą sztuke w polsce do25000 szukam ponad miesiąc (nie mam czasu jechać za Odrę) może też być 750 i nic nie znalazłem jak mam chwilę to moim tdsem ruszam się dalej (300km w jedną strone) i zdarzyło sie że jak dojechałem na miejsce i odzszedłem auto i jadę dodomu .Często otwieram drzwi zaplam silnik i już jej nie chcę (może mam nie równo pod kopułą :mrgreen: ) jak ktoś ma coś godnego uwagi co można zobaczyc ? to proszę o posty. na marginesie czy ktoś oglądał czrne 750 z gazem na stando serwis wrocław 97r. 33000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

konia z rzedem temu kto ma fart i kupil dobrą sztuke w polsce do25000 szukam ponad miesiąc (nie mam czasu jechać za Odrę) może też być 750 i nic nie znalazłem jak mam chwilę to moim tdsem ruszam się dalej (300km w jedną strone) i zdarzyło sie że jak dojechałem na miejsce i odzszedłem auto i jadę dodomu .Często otwieram drzwi zaplam silnik i już jej nie chcę (może mam nie równo pod kopułą :mrgreen: ) jak ktoś ma coś godnego uwagi co można zobaczyc ? to proszę o posty. na marginesie czy ktoś oglądał czrne 750 z gazem na stando serwis wrocław 97r. 33000

 

A dlaczego ich nie chcesz?

 

Co do 750 to chyba najfajniejszy model w e38... dlaczego piszesz "może być"?

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego ich nie chcesz?

 

Co do 750 to chyba najfajniejszy model w e38... dlaczego piszesz "może być"?

 

 

Pozdrawiam

 

może być :za często lepsze wyposażenie przeciw koszt gazu a jeżdżę tylko ponad 100km dziennie i głónie miasto

 

nie chce dla tego żę wikszość ludzi ogłaszając auto delikatnie mówiąc mija się z prawdą . spotkania tych samochodów z rodzimymi mechanikami w wilu przypadkach im szkodzą zamiast pomagać. Ludzie naprawiając auta

wkładają byle paści byle taniej a to nie działa. No ijeszcze kowale mieniący się blacharzami . W ogólnym obrazie to w wiekszości zaniedbane studnie bez dna. Tdsa kupiłem w półtora tygodnia ale o to łatwiej niżo e38

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

konkretnie na temat: szukaj..ale sie nie spiesz... przez ten czas może zaoszczedzisz jeszcze troche gotówki... i za 24 000 26 000zł ... uda Ci sie coś kupić ... bez sensu kupować na "JUŻ " za dwie dychy ... a potem 10 000zł wrzucić w części... i głośić że BMw się ciagle psuje :dance:

 

Kwestia gustu, osobiscie wole kupic taniej i samemu robic, wiem co mam. A co do awaryjnosci, zdrowy rozsadek, zawsze jest cos do zrobienia w uzywanym aucie. Jednak przy wiekszych problemach trzeba sobie odpowiedziec na pytanie czy oplaca sie inwestowac w auto, czy lepiej je sprzedac, bo wlozonych pieniedzy nikt nie zwroci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego ich nie chcesz?

 

. Tdsa kupiłem w półtora tygodnia ale o to łatwiej niż o e38

 

Chyba jednak nie koniecznie, o ładnego tds e 34 trudno.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego ich nie chcesz?

 

. Tdsa kupiłem w półtora tygodnia ale o to łatwiej niż o e38

 

Chyba jednak nie koniecznie, o ładnego tds e 34 trudno.

 

 

masz rację że trudno ale przez te 1,5 tygodnia obejrzałem ok40 szt i tylko dwa były warte zainteresowania. E38 przez miesiąc widziałem tylko kilkanaście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

konkretnie na temat: szukaj..ale sie nie spiesz... przez ten czas może zaoszczedzisz jeszcze troche gotówki... i za 24 000 26 000zł ... uda Ci sie coś kupić ... bez sensu kupować na "JUŻ " za dwie dychy ... a potem 10 000zł wrzucić w części... i głośić że BMw się ciagle psuje :dance:

 

Kwestia gustu, osobiscie wole kupic taniej i samemu robic, wiem co mam. A co do awaryjnosci, zdrowy rozsadek, zawsze jest cos do zrobienia w uzywanym aucie. Jednak przy wiekszych problemach trzeba sobie odpowiedziec na pytanie czy oplaca sie inwestowac w auto, czy lepiej je sprzedac, bo wlozonych pieniedzy nikt nie zwroci.

 

 

 

TAK ZAWSZE JEST COŚ DO ZROBIENIA!!! I problemem nie jest za ile tylko żęby wiedzieć co to jest odrazu a nie gdybać co padnie najpierw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

odświeżam temat Panowie bo nie widzę żadnego sensu zakładać nowego :wink:

 

otóż sprawa ma sie tak...sprzedaję 528 i chce kupić 740(tylko i wyłącznie).dzisiaj byłem w radomiu bo sprzedający zapewniał mnie że stan jest "perfekcyjny" http://moto.gratka.pl/tresc/bmw-740-full-opcja-gaz-sekwencja-4-4-7485503.html?w=642e6b6d75b71ba8&s=1

po prostu szok :duh: :mad2: podjechałem patrze stoi...podszedłem bliżej patrze pęknięta przednia szyba,lampy nie org,każdy element albo wgnieciony albo przerysowany,siedzenie kierowcy popękane i powycierane,listwy od drzwi odchodzą,lakier nie org na kilku elementach,szyber sie nie domyka,boczek na drzwiach od kierowcy poszarpany...

sumując...nikomu nie polecam,szkoda kasy na paliwo żeby tam jechać...samochód ogólnie NIE godny uwagi :nienie:

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odświeżam temat Panowie bo nie widzę żadnego sensu zakładać nowego :wink:

 

otóż sprawa ma sie tak...sprzedaję 528 i chce kupić 740(tylko i wyłącznie).dzisiaj byłem w radomiu bo sprzedający zapewniał mnie że stan jest "perfekcyjny" http://moto.gratka.pl/tresc/bmw-740-full-opcja-gaz-sekwencja-4-4-7485503.html?w=642e6b6d75b71ba8&s=1

po prostu szok :duh: :mad2: podjechałem patrze stoi...podszedłem bliżej patrze pęknięta przednia szyba,lampy nie org,każdy element albo wgnieciony albo przerysowany,siedzenie kierowcy popękane i powycierane,listwy od drzwi odchodzą,lakier nie org na kilku elementach,szyber sie nie domyka,boczek na drzwiach od kierowcy poszarpany...

sumując...nikomu nie polecam,szkoda kasy na paliwo żeby tam jechać...samochód ogólnie NIE godny uwagi :nienie:

 

Z tym Radomiem coś nie tak. Kiedyś wynalazłem fajne ogłoszenie (w Radomiu) na Rovera 214 (bardzo fajna furka). Miał być trochę poobijany. Rzeczywiście był, a do tego (o czym pan nie powiedział) docisk i wisząca podsufitka. Żenua.

 

pozdr

Mariusz

PS.

Wiem, że nie w temacie, ale wciąłem się w wątek "Radom".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów.

Przymierzam się powoli do sprzedaży swojego autka, więc jeśli było by jakieś zainteresowanie z Waszej strony to proszę o kontakt. Na razie podaję tylko skrótowe info a mianowicie

740i 05.99 rok + sekwencja LPG

Przebieg na dziś 243000 km

Jestem właścicielem od trzech lat

Bardzo bogate wyposażenie. 100% bezwypadkowy org.lakier-niemalowany ani jeden element

 

Wiem że nie w tym dziale ale nie każdy przegląda Giełdę, dlatego tu, więc proszę o wybaczenie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.