Skocz do zawartości

Zreanimowany przepływomierz......


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam to znowu ja SmileSmile. Dzis rozebrałem przepływomierz na kawałki Smile czyli górę i dół w którym jest ten czujnik itd.... Klapka była cała....Tylko nie chodziła luźno idealnia bo obcierała dołem troche i bokiem...Podszlifowałem ja chodzi idealnie sama wraca bez żadnych problemów. Dół wyczyściłem bo styki były jakieś brudne ijakby w smarze trochę...Złożyłem odpaliłem i chodzi tzn nie faluje na obrotach ani na paliwie ani na gazie pochodził tak sobie jakiś czas i jest wszystko o.k chyba bo zobaczę dopiero w praktyce ale wydaje mi sie że jest o.k. Tylko wydaje mi sieże ma za małe obroty bo gdzieś tu wczoraj czytałem że powinno byc 900 a ja mam 600. Moje pytanko jak je podwyższyc. Dzięki

_________________

Siniek ;)

Wynajem aut do ślubu.

http://www.jaguaremdoslubu.strefa.pl/

Opublikowano
jak masz przepustnice na linke to mozesz tam sruba trocha pokombinowac

Sam sobie pokombinuj :nienie: . Rozewrze się styk biegu jałowego i wyłączy się jednocześnie regulacja biegu jałowego.

Opublikowano

Na lince nie podciągaj jak podszlifowałeś klape i minimalnie zmniejszyła się jej powierzchnia i mniej się wychyla ja też tak kombinowałem najprościej to sprawdzić, zciągnąć rurke z przeplywki z puszką filtra i na wolnych pchnąć paluchem(albo wyciągnąć) i przestawić albo na potencjometrze albo popuścić sprężyne, u siebie przepływke mam nie cudo ale jeżdże na gazie a klapa ubytku trochę ma i popuściłem sprę.

wolne na Pb i gaz ok. pewno sporo Pb idzie więcej ale za to basia idzie jak wściekła (Pb tylko do zabawy) a na gazowni tak jak było.

Opublikowano
a jak zlaczyliscis plytke ta gorna z reszta przeplywki, ja tez rozebralem zeby naprostowac os klapki, bo skrzywila sie po strzale, i ta plytka byla jakby znitowana, skleilem ja na poksipol, ale on nie wytrzymal mialem strzal przy regulacji i wyrwalo mi ta gore, jak najlepiej to zamocowac
e38 m62
Opublikowano

kiepska sprawa nie mam pomysłu jak to zespoić poksipol to raczej taki lichy klej kup sobie locklite chyba tak się pisze to są naprawdę dobre kleje

 

a co do wolnych obrotów

jak masz przepływkę odwróconą tzn teklem do góry to mosisz rozkręcić przekręcić zeby plastikowa obudowa była na wierzchu i od strony przepustnicy będziesz miał na przepływce taki krążek zaślepkę chyba po lewej stronie jak staniesz przy błotniku od strony pasażera

mósisz to wydłubać śrubokrętem i tam będziesz miał regulację biegu jałowego u mnie jest na sześciokąt

poreguluj sobie tym

 

:clap: powodzenia

i nic więcej oprócz prawdziwej radochy z jazdy...
Opublikowano

Więc tak sprężytna u mnie jest popuszczona na maksa mniej nie mogłem boi wtedy nie zamykała do końca tylko przed końcem,więc jest ustawiona optymalnie myślę... Klapka zamykałą sie przed skręceniem prawie idealnie.Nie było jakiś wielkich prześwitów..Minimalny pod i z boku klapki prawi nei widoczny tzn. taki jak był tylk oże teraz sienic nie zacina... :). Górną częśc przepływomierza tzn. ten dekiel zrobiłem na małe wkręciki takie z 0.5 cm. z podkłądkami i uszczelniłem sylikonem czerwonym szczeliny..tak ze ma jakby uszczelke i nic jej nie wywali,ale mam nadzieję że nie strzeli zbyt szybko teraz juzwiem jak robic żeby nie strzelił ;)

A z ta regulacją to zaraz będe śmigał zobaczyc gdzie jest ta śruba na tym przepływomierzu do regulacji obrotów... Powodzenia

Siniek ;)

Wynajem aut do ślubu.

http://www.jaguaremdoslubu.strefa.pl/

Opublikowano
A z ta regulacją to zaraz będe śmigał zobaczyc gdzie jest ta śruba na tym przepływomierzu do regulacji obrotów... Powodzenia

 

???

 

A gdzie to ? Co to ?

Ja nie widziałem żadnej śruby na przepływomierzu.

 

pozdr

Mariusz

Opublikowano

Obroty zwiększyłem regulacją linki gazu podkręciłem troche śróbke i mam jakieś 800 ;) dziś troche pojezdziłem maszyną i powiem Wam że tak dobrze to ten samochód nie chodził od zakupu...ładnie odpala,nie szarpie ani na Pb ani na gazie można jechac nawet na 1000 obrotów a nawet troszkę poniżej i nie ma szarpania a szarpał jak mu odwaliło nawet koło 2000. No jestem zadowolony z teju naprawy i z oszczędności ;)))) teraz muszę tylko uważac żeby nie strzelał a wiem kiedy i przy jakich okolicznościach może.

Teraz tylko paliwko i w drogę :):)

Siniek ;)

Wynajem aut do ślubu.

http://www.jaguaremdoslubu.strefa.pl/

Opublikowano

To nie jest śrubka od wolnych obrotów :duh: Taka śrubka nie istnieje. Obroty są zapisane w pamięci motronica i jeśli odbiegają one od fabrycznych to znaczy, że występują jakieś nieprawidłowości, a może być ich mnóstwo.

"Śrubka" o której piszecie jest od ustawienia składu mieszanki paliwowo powietrznej podczas pracy silnika na biegu jałowym.

Nie chcę nikogo urazić ale jeżeli obroty biegu jałowego ustawiane są w taki sposób jak parę postów wyżej to co tu się dziwić, że można nabyć e32 za 4000zł.

peace & love
Opublikowano

zgadza się to jest śrubka składu mieszanki wolnych obrotów

przecież można wyregulować skład mieszanki

wtedy komputer dostosuje wolne obroty biegu jałowego

ale trzeba trochę o tym wiedzieć i ustawiać to na przyrządzie który zbada skład mieszanki

ale masz rację jak ktoś ustawia tak jak fiata 125p na słuch

to nawet zastanawiałbym się czy dać za niego 4000 zł

 

jak kupiłem swoją 735 to właśnie ktoś tak regulował i silnik nie chodził można powiedzieć wcale

ale wyregulowałem ustawiłem i teraz bzyka jak pszczółka

 

:cool2:

i nic więcej oprócz prawdziwej radochy z jazdy...
Opublikowano

A co ma do rzeczy że ustawimy obroty na przepływce na słuch

przecierz jak jest po paru strzałach to już nie robi jak powinna i raczej w swoim zakresie cięrzko zrobić żeby robiła, a drugie to że auto jest na gazie i na benz tylko odpala.

 

Co do dekla przepływki widziałem patent że był na sprężynach i po strzale dekiel wracał na swoje miejsce niczego nie uszkadzając ja zrobiłem na opaskach gumowych i też to działa.

 

Dobrze koledzy piszecie ale jak ktoś E32 kupił poniżej 4tys. to trzeba by drugie 4 albo więcej dołożyć a tak można pokąbinować.

 

pozdr.

Opublikowano

Co do dekla przepływki widziałem patent że był na sprężynach i po strzale dekiel wracał na swoje miejsce niczego nie uszkadzając

:cool2: :cool2: :wink: :) :lol: :D :o :shock: :? :( :mad2: .....

peace & love
Opublikowano
Dominiko19 i Jarko735, oba przepływomierze wydają się być dokładnie tym samym modelem. Mam właśnie taki przepływomierz, który z góry wygląda tak jak na pierwszym zdjęciu z aukcji (od góry) i tak samo jak na drugim zdjęciu (od dołu) :) . Śrubkę też ma!
Patrzcie w lusterka, BMW są wszędzie!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.