Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak juz wczesniej pisałem klekocza mi zawory bylem dzis u mojego mechanika i powiedzial mi zebym sprubowal wymienic olej jak to nie pomoze to bedziemy rozbierac. jak myslicie moze to pomóc. zaznaczam ze kupilem go nie dawno i jeszcze nie zmienialem oleju ale wyglada ok i wszystkie kontrolki sa zielone. prosze o rade. pozdrawiam
Opublikowano
Jak juz wczesniej pisałem klekocza mi zawory bylem dzis u mojego mechanika i powiedzial mi zebym sprubowal wymienic olej jak to nie pomoze to bedziemy rozbierac. jak myslicie moze to pomóc. zaznaczam ze kupilem go nie dawno i jeszcze nie zmienialem oleju ale wyglada ok i wszystkie kontrolki sa zielone. prosze o rade. pozdrawiam

 

Jak głośno klekocze? U mnie było to ledwo słyszalne, tylko jak było zimno i tylko po rozruchu (minuta - może więcej) - olej miałem wtedy Castrol - teraz zalałem Valvoline i nic nie słyszę.

 

Ale jak głośno klepie, to trzeba popychacze wymieniać.

Opublikowano
w tym caly problem ze klepia tylko n cieplym silniku i na biegu jalowym. poczatkowo mechanior twierdzil ze to wtryski glosno pracuja ale teraz ze to popychacze - sory ja wczesniej napisalem ze zawory ale chodzilo mi o poychacze. a moze to cos innego
Opublikowano
Krzywki się wyrabiają w silnikach M-40 a nie w M-43. M-43 ma koniki na łożyskach których praktycznie się nie wymienia. Aby sprawdzić prostą metodą popychacze należy odkręcić pokrywe zaworów i silno naciskać koniki w miejscu styku z popychaczem jeśli popychacz puści to jest do wyrzucenia. Nie zawsze się to jednak sprawdza, u mnie np. trzymały a i tak klekotał,wymieniłem popychacze i spokój
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
podepne sie pod ten temat. mianowicie u mnie objawy sa takie ze co jakis czas (na zimnym i cieplym silniku) slychac takie stukniecie - tak jakby problem pojawial sie tylko przy jednym zaworze i co najdziwniejsze ze odstepy pomiedzy tymi uderzeniami nie sa jednakowe. moze mi ktos podpowiedziec co moze miec wine bo nie chce narazie zdejmowac pokrywy zaworow jesli to nie konieczne - dodam ze te stuki sa dosc ciche i slychac je na biegu jalowym podczas postoju i przy wylaczonych jakichkolwiek urzadzeniach (radio, clima, itp.)

Były:

Ford Fiesta XR2i

Opel Calibra 2.0 16v ECOTEC

BMW E36 316I Coupe '98

BMW E46 330D Sedan '00

BMW E36 318 IS '95

vauxhal omega 2.5 v6

BMW E39 540iA '98

vw passat 1.9tdi

e46 328i '00

E46 325Ci kabrio '04

E60 520i '04

E46 330D touring Indyvidual '02

Jest:

BMW E65 730D '06

Opublikowano
ja mam tak jak temperatura jest od 0 w dol ale tylko przy zapaleniu ala nie dluzej jak 1s ale tym sie nie przejmuje teraz mam olej shela 10w50 i jestem zadowolony a kontrolkami bym sie nie sugerowal
jedynakk
Opublikowano
ja mam tak jak temperatura jest od 0 w dol ale tylko przy zapaleniu ala nie dluzej jak 1s

ja mam dokładnie tak samo, olej shell helix 10w40, tez sie tym nie przejmuje po usłyszeniu jak odpala w takiej samej temperaturze nowy fiat grande punto sąsiada :) około 4 sek stukania.... :mrgreen:

 

PIOTREK-LHR

jaki masz zalany olej? jaki przebieg silnika? mozesz spróbować na początek wymienic olej i zobaczyc jak będzie, osobiscie polecam shella

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.