Skocz do zawartości

freeride

Zarejestrowani
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 Compact 316i m43 1996
  • Lokalizacja
    Bielsko-Biała

Osiągnięcia freeride

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. U mnie wygląda to tak http://www.youtube.com/watch?v=W8EEsNDzBx0 ale dałem już sobie z tym spokój, zdarza się to raz na jakiś czas i wystarczy ze przygazuje do 2tyś obr i już jest ok, sonda wymieniona, krokowy dobry, po odłączeniu przepływki falowanie ustaje ale obroty są ok 1tyś, więc może to przepływka.
  2. Dokładnie też mnie to zastanawia, w compactach były już m43...
  3. Czy udało się znaleźć rozwiązanie? mam bardzo podobny problem.
  4. A ja jak patrze na wprost na wskaźnik to mam 2mm w lewą stronę, ale jak już siedzę w normalnej pozycji do jazdy to jest równo na środku czyli tak jak ma być, wszystko zależy od punktu siedzenia, nie ma się czym przejmować, jeśli wskazówka nie leci w stronę niebieskiego lub czerwonego pola...
  5. Dzięki wielkie sprawdze jutro, podmienie z innego compacta ;)
  6. Mam podobny problem, faluje od 500-900obr czasami zatrzymuje sie na 1000, ale to zawsze po rozgrzaniu auta do 90C, slychac tez lekkie strzały w wydech. Czy udało sie ustalić co jest nie tak?
  7. nowy filmik jak to dokładnie wygląda kilka postów wyżej...
  8. Wydech miałem własnie tak sprawdzany i wyszło ze jest ok, jeszcze sonde sprawdze
  9. wydech sprawdzałem wczoraj cały i jesli wierzyć mechanikowi to jest ok, czyli pozostaje chyba pozadne sprawdzenie sondy miernikiem, dzisiaj sie za to wezme, jesli to sonda to jade z powrotem do tego mechanika co mi wymieniał.
  10. Jakie ma być napięcie sondy na jałowym? ja mam 0,020V coś mało mi sie wydaje...
  11. tez stawiam na to drugie bo sonda nowa, podobno boscha, spalanie w normie, od jakich elementów zacząć sprawdzanie? mam wydruk pracy sondy i od 50 stopni C dopiero zaczyna łapać ten bład wzwyż, przy 48 stopniach jeszcze nie ma tego błędu, wydech sprawdziłem i szczelny.
  12. tak to wygląda -----> http://www.youtube.com/watch?v=W8EEsNDzBx0 czasami falują mocniej do 1tyś obr/min
  13. silnik m43 316i, czy może być to spowodowane nieszczelnością wydechu przed sondą?
  14. Witam Jakis czas temu obroty jałowe zaczęły wariować od 800-1500obr/min tak jakbym dodawał gazu, podjechałem do mechanika po całym dniu walki i sprawdzania wymienił sonde lambda podobno na oryginalną, uspokoiło sie troche tzn. obroty falują już mniej od 700-900obr/min ale czuc drgania na gałce zmiany biegów i silnik pracuje nie równo na wolnych obrotach, czasami przyspiesza dobrze a czasami jest zmulony i nie reaguje pedał przyspieszenia jak trzeba. Po następnej wizycie mechanik rozłozył ręce i sie poddał(a kase oczywiscie wziął), wspomniał coś o komputerze (DME) ze moze być uszkodzony, po podpieciu do kompa odczytal bład 201 Regulacja lambda - poza zakresem maksymalnym (czyli wskazuje ewidentnie sonde) Czy miał ktoś taki przypadek? sonda do wymiany?(gdzies na necie przeczytałem ze po wymianie sondy na boscha ten błąd zniknął i było wszystko ok), czy może coś innego posprawdzac? reset kompa?
  15. jak najbardziej buda BMW :duh: a o gustach sie nie dyskutuje w najmocniejszej wersji w wyscigach GTR było własnie nadwozie compact...reszte dopowiedz sobie sam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.