Skocz do zawartości

problem z odpaleniem zimnego silnia


gerwaz

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 miesiące temu...
problem ciagle nie rozwiazany

......

dodam ze lpg na srubke

Czyli masz lpg starszej generacji.

To na początek jak długo masz już ten lpg (jaki przebieg) ??,

i jak często wymieniasz świece i kable?

 

Może to być wina tych elementów.

Może też to być wina siknika krokowego, lub brudna przepustnica powietrza. Spróbuj też wyjąć filtr powietrza i wytrzepać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak dlugo jest to lpg bo kupilem z gazem siece przewody kopolke i palec wymienilem 2 miesiace temu filtr gazu i powietrza tez wymienialem i krokowca tez czyscilem

aha jak zgasze na paliwie to potem na paliwie pali extra ale jak zgasze na gazie i chce odpalic na paliwie to trzeba dlugo krecic tak samo jest z lpg jak zgasze na lpg to potem ciezko pali na lpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do badania technicznego masz atest homologacji butli lpg, na nim jest data produkcji butli, i data montażu jej w aucie, czyli data montażu całej instalacji.

z tego, co teraz napizsałeś, że po zgaszeniu na benzynie pali dobrze - warto by sie zastanowić nad wymiana reduktora i sprawdzeniem listw wtryskiwaczy gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam sprawdź czy jak odpalasz na bp przy rozgrzanym silniku nie otwiera sie elektrozawór z lpg na parę sekund wtedy miesza sie lpg z bp i jest problem kiedyś tak miałem.

PASJONAT E32 posiadałem E32:730R6,730V8,750V12

......................................................................

POSIADAM E32 750 V12 SPRZEDAJE CZĘŚCI

TEL 513068207

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakich listw wtryskiwaczy gazu ja mam gaz na srubke i nie mam wtryskiwaczy jak w sekwencji

 

A co to może być jeśli ktoś tak samo ma na sekwencji, listwy wtryskiwaczy szczelne bo sprawdzane kilka razy... nic nie puszczają. Gaz dobrze uregulowany. W chwili obecnej na zimnym i na ciepłym na biegu jałowym jak i przy kilku tyś rpm, także pod górę pod obciążeniem mogę przełączyć nawet przy 150 km/h z benzyny na gaz i odwrotnie i zero szarpnięć nic, żadnej zmiany, sekwencja to OMVL.

 

Jednak po postoju jeden dzień i mniej trzeba dłuuugo kręcić żeby odpalić a potem faluje. Po postoju 5 dni wszystko ok bo gaz zdarzy gdzieś uciec.

 

Jak przełączę silnik długo przed zgaszeniem, tzn. tak ze 3 km przed dojechaniem gdzieś to też potem ok zapala. Ale jeśli tak kilka sekund przed zgaszeniem to jest to samo.

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym przypadku to może być niestety i słaba kompresja :( Silnik nie ma kompresji póki pierścienie nie dostaną oleju z drugiej strony nie chce martwić a te silnik bardzo trwałe.

 

Tak, ale tak samo będzie (z doświadczenia), jeśli przewód paliwa jest sparciały, lub ma jakąś nieszczelność - podciąga powietrzem, tzn. z benzyna idzie dużo bąbelków powietrza, auto może wtedy nawet chwilami przerywać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym przypadku to może być niestety i słaba kompresja :( Silnik nie ma kompresji póki pierścienie nie dostaną oleju z drugiej strony nie chce martwić a te silnik bardzo trwałe.

 

Tak, ale tak samo będzie (z doświadczenia), jeśli przewód paliwa jest sparciały, lub ma jakąś nieszczelność - podciąga powietrzem, tzn. z benzyna idzie dużo bąbelków powietrza, auto może wtedy nawet chwilami przerywać

 

Może ja też w sumie powinienem zmienić? Czy po dłuższym postoju tego problemu może nie być?

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem czujnik w ten sposób, że odpiąłem go na zimnym i nie dało sie uruchomić silnika na dłużej niż sekundę. Przy braku czujnika Motronic przyjmuje temperaturę silnika 80 stopni i dawkuje benzynę jak dla ciepłego.

Z takiego prostego testu można wstępnie wnioskować, że czujnik jest OK.

Trwa ładowanie podpisu...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale tak samo będzie (z doświadczenia), jeśli przewód paliwa jest sparciały, lub ma jakąś nieszczelność - podciąga powietrzem, tzn. z benzyna idzie dużo bąbelków powietrza, auto może wtedy nawet chwilami przerywać

 

Zastanowiles sie chwile nad tym co napisales :?: Przeciez w ukladzie paliwowym jest cisnienie, wiec kazda niesczelnosc bedzie skutkowala wyciekiem paliwa a nie zaciaganiem powietrza :mad2: a pompka jest w zbiorniku wiec powierza ciagnac nie ma morzliwosci.

BMW - Like No Other
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo w M30B35 bez gazu. Co może być?
Miałem to samo w M30B30.Jesli jeszcze tego nie robiłes wyczysc kopułke...u mnie pomogło a kreciłem z rana zawsze kilka minut,po przeczyszczeniu kopułki paliła na dotyk.Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.