Skocz do zawartości

[e39] o co chodzi ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a chodzi ze kierownica bije przy 85-120km/h.opony 245/45/17 dobre i bogate w bieznik. felgi po prostowaniu-ok. nowe tarcze+klocki- ok. wachacze i simerbloki nowe-ok. stabilizatory nowe- ok. czyli caly nowy przod oprocz sprezyn i amorow. przy chamowaniu wszystko ok. mam wrazenie ze jak jade powiedzmy 80-90km/h po prostej kierownica drzy wchodze w zakret i pod bocznym naporem sily odsrodkowej przestaja. po wyjsciu z luku znow drzy kierownica. co pozostalo - maglownica ? czy cos innego?
PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH 0 504 256 487
Opublikowano
chyba lozyska to raczej nie- ale moge sie mylic. To sie juz dzieje dluzszy czas. do dzisiaj to w takim razie jakby tak faktycznie byloby to juz lozyska rozlecialy by sie a one zachowuja sie wzorowo.
PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH 0 504 256 487
Opublikowano

a nie jezdziles czasami po glinie?

kiedys nakleila mi sie cienka warstwa na wewnętrznej stronie felg (bo sie zakopalem po progi) i utwardzila sie pod wplywem ciepla od hamulcow. W wylkanizacji zbili to mlotkiem i bylo ok. Nie zaszkodzi wywazenie

pozdrawiam

Opublikowano
prawdopodobnie łożyska, smar wylecial i sie zagrzaly zawsze okolo 90km/h wtedy bije

 

Witam!

Nie słyszałem jeszcze, żeby łożyska biły. jak już to huczą-wyją.

 

U mnie przyczyną identycznych objawów były tuleje metalowo gumowe w dolnych przednich wahaczach. Wymieniłem na nowe i dalej to samo. Ale założyłem zamienniki, które wyglądały trochę inaczej - nie posiadały usztywniających wkładek teflonowych. Po tygodniu kupiłem oryginały BMW założyłem i jak ręką odjął. już ponad rok mam spokój.

 

Pozdro!

Opublikowano
Jedź do wulkanizacji i wyważ tylne koła, podobno do prędkości ok 100 mają one wpływ na bicie kierownicy.

 

Kolega borys ma rację wyważ koła i problem z głowy. Możliwe że nawet wyważone a jeździły na przodzie lub na tyle i będą dawały taki efekt.

Opublikowano
witam.a masz orginalne kola do tego samochodu np 15 czy 16 cali??ja w e32 mialem ten sam problem...jezdzilem na 15 i bicia nie bylo zalozylem 17 a tu trzepie od 80 do 100km/h.kupilem nowe opony felgi dalem do prostowanie i dalej.zmienilelm tarcze itp.a to nie bylo z tym wogole zwiazane.nie mialem pierscieniu centrujacych na piascie.na 17 byl troche wiekszy otwor niz na org 15 i kola zle "siadaly" na piaste i dostawaly wibracji przy tej predkosci.mozesz sprobowac to tylko pare zl.

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
Witam. zapomnialem dopisac ze taz wzialem pod uwage otwor piasty i felgi. roznica to 2 mm na otworze.dzis dostalem pierscienie centrujace o rozmiaze 74mm na 76mm. zaloze w czwartek to dam znac czy pomoglo. koszt z allegro plastikowych to 32zl + koszty wyski. zeby to bylo to..... dam znac.dzieki
PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH 0 504 256 487
Opublikowano
sory ze teraz odpisuje. duzo ludzi ma problem jak ja . trzresie sie kierownica. mi pomogly pierscienie centrujace ktore zakupilem na aleegro .srednica piasty a otwor w feldze byly 2 mm roznicy. pomoglo jak reka odja.zacznijcie od teg bo kosztuje 30 zl a ja wudalem ze 200 zl na inne pierdoly,
PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH 0 504 256 487

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.