Skocz do zawartości

525TDS POMPA paliwowa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
dzis wszystko sie okaze. Rano sprawdzilem jeszcze raz wszystkie bezpieczniki pod macha i przy komputerze i wszystko ok takze wycigne pompke po lekcjach i diagnoza bedzie oczywista. Jak sie dowiem wszystkiego i zobacze co i jak to sie odezwe i was poinformuje z przebiegu akcji :) pozdrawiam
Opublikowano

:dance: HURA!!! dzila moja piekna. Mianowicie zrobilem tak wywalilem wszystko z bagaznika i odkrecilem dekielek od pompki, puzniej poodlaczalem i pozaznaczalem co jak gdzie i do czego i przystapilem to demontarzu.

http://img263.imageshack.us/my.php?image=1210071407jz1.jpg

nastepnie wyciagnelem cale te ustrojstwo i co zobaczyly moje oczy? :shock:

http://img266.imageshack.us/img266/1917/1210071403qb5.th.jpg

cos takiego a puzniej :shock: :shock: :shock:

http://img210.imageshack.us/img210/7571/1210071404zd1.th.jpg

Wiec rozebralem ja dalej

http://img401.imageshack.us/img401/2076/1210071406dr7.th.jpg

I w takiej o to pozstaci wyczyscilem sprezarka i puzniej szmateczka :)

Efekt??

MUROWANY

Oczywiscie po zamontowaniu i podlaczeniu wszystkiego musialem troche pokrecic ale to normalka wiec kiedy uslyczalem po kilku sekundach ze chce "zagada" az serce mi zabilo mocniej i mowie ON ZYJE!!! :lol:

Wiec go odpalilem i pochodzil z 5 minutek na spokojnie a ja sobie bebechy do bagaznika wlozylem czyli tam tube jakies klucze bejzbola i pare innych szpargalow :8)

Dziekuje wszystkim którzy mi pomogli na forum a zwlaszcza Jacek_E65 za podtrzymywanie mnie na duchu i dobre rady. Jeszcze raz dzieki :)

A teraz spadam powozic sie moja sliczna :) :8)

Opublikowano

Nie ma sprawy. Do tego służy przecież to FOrum :norty:

 

a ja sobie bebechy do bagaznika wlozylem czyli tam tube jakies klucze bejzbola i pare innych szpargalow

 

Czyli standardowe wyposażenie BMW :duh:

Oprócz baseball'a mam podobną zawartość

 

PS: W opisie masz wpisaną wersję touring, natomiast na avatarze jest wersja sedan. Jak to w końcu jest?

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano

Witam

Pisałem o zanieczyszczonym smoku na pompie paliwa na początku tematu.

Moim zdaniem od tego powinno sie diagnozować niedomagania pompy.

 

Pozdrawiam

E34 524 TD Było 528i obecnie
Opublikowano
Witam

Pisałem o zanieczyszczonym smoku na pompie paliwa na początku tematu.

Moim zdaniem od tego powinno sie diagnozować niedomagania pompy.

 

Pozdrawiam

 

Dziękujemy.

Również pozdrawiam

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam wszystkich, w temaci BMW jestem nowy, tym bardziej jesli chodzi o motor diesel.

 

Pompa paliwa mieszczaca sie w zbiorniku osadzona jest w koszu. Z tego koszyka wychodza 2 króćce, jeden idzie do góry i podaje paliwo w stronę silnika do filtra paliwa, drugi jest bardzo krótki (kolanko) zakonczony oringiem wraca do zbiornika.

 

Moje pytanie: czy w czasie pracy pompy, paliwo leci dwoma króćcami naraz, czy może znajduje się wewnątrz pompy jakiś mechanizm regulujący ciśnienie i podający paliwo tylko na jeden z tych wężyków?

 

Poprzedni właściciel zostawił po sobie balagan w zbiornikum który staram sie naprostowac, kolanko było zaślepione śrubą, po jej wyjęciu paliwo leci przez dwa wężyki w tym samym czasie, czy tak powinno byc?

Opublikowano
Ja mam wprawe w wyciąganiu tej pompy. A przy okazjii uzywki i zamienniki do niczego :/. W zamienniku łopatki tego plastikowego wirniczka były zrobione z takiego szitu że się powyłamywały a używki to losowanie ja miałem pecha bo się zawieszała naszczęście dostałem ją za grosze i z dwuch zbudowałem sobie jedną (wirnik od oryginału silnik od zamiennika :D

" _______

/________\

OO=[][]=OO > ///M-POWER

[#]--------[#]

Opublikowano
To może ja Wam opisze historie jaka była u m,nie z pompą paliwa. Samochód nagle przestał jeździć i pojawiło się powietrze w przewodzie paliowym za filtrem paliwa (samochód E39 TDS) Na początek poszedła filtr paliwa do wymiany i samochód zaczął jechać i tak udał mi się przejechać z kilometr. Po czym znowu zgasł, pomyślałem więc że to pompa. Najpierw sprawdziłem czy prą dochodzi ale wszystko było w porządku to wyjąłem pompe ze zbiornika i okazało się że chodzi bez problemu, jednak zrobiłem błąd że sprawdzałem ją na sucho nie to że się zatarła ale nie było widać czy podaje paliwo. Wsadziłem ją z powrotem i szukałem dalej może jakieś odcięcie zapłonu czy wężyk gdzięś dziurawy i bieże lewe powietrze bo samochód na chwile odpalał i się dusił chwile chodził potem gasł. W końcu kupiłem nową pompe i okazało się że stara działała ale nie podawała paliwa. Kupiłem używkę bo poczytałem na forum że chińskie to zbyt długo nie funkcjonują i mają słabsze parametry, co prawda używka jest głośniejsza od starej ale działa jak należy. Na koniec uwaga jak macie wymieniać pompe to najlepiej kupić razem z koszykiem bo w życiu się tak nie namęczyłem jak z wyjęciem pompy z koszyczka. No i rada nie jeździć na rezerwie bo prawdopodobnie u mnie od tego wysiadła pompa. :nienie: Pozdrawiam
525 TDS

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.