Skocz do zawartości

e30 z gazem?! :|


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam pytanie pryzmierzam sie do kupienia e30 z zamontowaną już przy czym słyszałem ze instalacje gazowe w bmkach czesto sie chrzania co chwilę... :| chciałem się poradzić może ktoś ma takie autko z gazem i jak mu się sprawuję bądź poprostu ktoś wie cos na ten temat!

Z góry dzięki za jakiekolwiek info :)

Opublikowano
Przejedz sie przede wszystkim. Zobacz, czy dobrze jezdzi na gazie i na benzynie. A po zakupie zawsze możesz założyć blosa i delektować się mocą seryjną.
E30 318IS Rally
Opublikowano

witam.

ja posiadam IS-a z gazem IIgen i na wstępie mówie od razu że to..porażka....fakt że za te 25-30 zł robisz 100km ale to śmierdzi i szkoda silnika....lipa straszna gaz w BMW. zbieram sie do wywalenia instalki, ale to tylko na chwile a pozniej bedzie swap na 6 cyl i bez gazu!!!

Tobie radze kupic samochód bez gazu i jak chcesz LPG założ dobrą sekwencję... nic poza tym.ale benzynka to zawsze benzynka :cool2:

Opublikowano
Zdania są podzielone jak ciasteczka w cukierni... Ja używam gazu od przeszło 2 lat i nie mam żadnych problemów - GAZ II gen BRC. Występują falowania obrotów na zimnym ale nie przeszkadzają one w jeździe. Na regulacji gazu nie byłem już chyba rok - czas najwyższy bo muszę zmienić filtr powietrza a nowy zmieni mi skład mieszanki. Tak więc można mieć GAZ i w ogóle o nim nie pamiętać no chyba że częstsze wizyty na stacji paliw o tym przypominają...

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Opublikowano
hmm no wlasnie benzynka to zawsze benzynka... tylko ze mam sporo trasy dio robienia no nic podskocze z mechanikiem jakims najwyzej bo gosc cos mowil ze benzyna do regulacji na gazie niby jezdzi dobrze wie ktos co to moze znaczyc warto jeszcze se babrac z czyms takim czy lepiej szukac czegos innego? :mad2:
Opublikowano

benzyna do regulacji :mad2: hehe :mrgreen: :mrgreen: przy instalce LPG "benzyna do regulacji" oznacza pewnie przepływomierz do wymiany :twisted2:

 

Poszukaj DOBREJ e30 choć trochę będziesz miał ciężko bo ostatnio się zauważa małolatów którzy kupują e30( bo niedrogo) z obojętnie jakim silnikiem oby tylko zakreciła koła w miejscu i sie bawią w drifty po ulicach..a pozniej jak się znudzi to na handel. wiec rozejrzyj sie dobrze. i lepiej kup bez gazu a sam zainwestuj jak juz chcesz koniecznie gaz. wtedy bedziesz wiedział chociarz co w niej siedzi.i ze na benzynce lata git

Opublikowano

Ja własnie szukałem BMW bez gazu i znalazłem. I to w moim mieście. Silnik dzieki temu idealnie chodzi, równiutko trzyma obroty, nie klepie zaworami, Zero wycieków itp. Wiadomo droższa jest nim jazda ale mi pali od 7.5 do 11l/100km

11 to już w skrajnych przypadkach po mieście na króciutkich dystansach. Nie zamierzam nawet zakładać gazu. Naprawdę szkoda silnika.

Opublikowano
ja mam gaz 2 generacji i jest super :!: ja na gazie nastukalem ponad 20tys i nic sie nie dzieje i jeszcze koles przedemna jezdzil na gazie wiec polecam :mrgreen:
Niech MOC bedzie z Toba!!!
Opublikowano
Zapewniam Was że silnik na porządnej oraz porządnie zainstalowanej instalce ma się lepiej nawet niż bez niej :) Jest czyściej w środku i mniej oleju bierze :)
Opublikowano

mialem juz okolo 8 szt beemek z czego prawie wszystkie e30tki i kazda z gazem na ktorym nigdy nie bylo problemow. trzeba tylko na czas jezdzic na regulacje (30pln) lub cala wymiana z filterkiem (50pln).

ogolnie jka dbasz o beemke to nie masz z nia problemow. wiadomo ze sa buraki co tylko wlewaja benzyne i to z przemytu a w srodku smierdzi jak z konskiego tylka , full pajeczyn a na myjnie raz na miesiac lub nawet raz na kwartal :duh: i czemu tu sie dziwic.

Opublikowano
Ja takze jezdze na LPG firmy BRC i nie moge sie do niej o nic przyczepic, nic mi sie nie dzieje, nie strzela itp.... wystarczy tylko o wszystko dbac to bedzie OK...
Opublikowano
trzeba tylko na czas jezdzic na regulacje (30pln)

 

A najlepiej kupić sobie interface i samemu sobie regulować :cool2: .

E30 318IS Rally
Opublikowano
trzeba tylko na czas jezdzic na regulacje (30pln)

 

A najlepiej kupić sobie interface i samemu sobie regulować :cool2: .

Podaj jakieś linki z tanimi dobrymi interfejsami, zainteresowałbym się, bo musze lada dzień zrobić przegląd instalki wraz z wymianą filtra :)

Opublikowano

regulacja za 30 :jawdrop: fajnie masz.... mnie kosztuje 100zł... za II gen BRC. :mad2:

ogólnie to też mi się nic nie dzieję z instalką która jest niestety zrobiona na odpiernik bo musiałem sporo poprawek robić,a to nieszczelna, a to sruby łączące luźne, opaski, reduktor... ogólnie - instalka założona przez jakiegoś buraka i to we własnym warsztacie chyba.na przypał aby była. ale.... choć mam to nie lubię gazu. od zawsze byłem trochę anty.

 

a jeszcze takie pytanie do was..co jest u was z tymi wymianami filtra?? nie możecie sami wymienić?? przeciez wystarczy tylko jedną śrubę odkręcić i wymieniasz....sam wymieniałem u siebie. u mnie ktoś inteligentny włożył mniejszy filtr i nakładł czegos tam pod niego oby dobrze dolegał. :duh: ile ja sie z tą instalką miałem ....

Opublikowano
Podaj jakieś linki z tanimi dobrymi interfejsami, zainteresowałbym się, bo musze lada dzień zrobić przegląd instalki wraz z wymianą filtra :)

 

Proszę bardzo:

 

http://moto.allegro.pl/item249648709_interfejs_auto_gaz_lpg_wybrany_wtyk_hit_.html

 

Ten sprzedawca sprzedaje najsolidniejsze kabelki. Wraz z kabelkiem dostajesz listę stron z których możesz ściągnąć oprogramowanie.

 

Ostatnio regulowałem instalkę z Autroniciem 700 w Fabii mojej mamy. Dwa dni jazd testowych i korekt ustawień i samochód jeździ nie do poznania :cool2: .

E30 318IS Rally
Opublikowano
regulacja za 30 :jawdrop: fajnie masz.... mnie kosztuje 100zł... za II gen BRC. :mad2:

 

Widać twój gazownik posiadł wiedzę tajemną, której tanio nie zamierza sprzedawać :mrgreen: . A tak na serio, to ja po tym jak gazownik zdarł ze mnie 70zł za regulację (która zajęła mu 5 minut i niczego nie poprawiła) powiedziałem sobie nigdy więcej i kupiłem interface i dopiero teraz instalka w Fabce mamy chodzi tak jak powinna.

E30 318IS Rally
Opublikowano

:jawdrop: :jawdrop: widzisz..masz rację.....dzieki z mojej strony za ten link..nawet sie nie zainteresowałem interfacem w ogóle,nie wiedziałem ze to takie grosiki kosztuje.. teraz to juz inna rozmowa...

..

co do mojego gazownika..nie posiadam takiego hehehe.. tyle mi zaśpiewali po prostu... i ich olałem...

 

teraz juz wiem że posiade ten interface..

 

jak jest z ustawieniem tego gazu..tez mam autronica..ciężko idzie czy nie trzeba byc geniuszem?? bo ja w LPG to zielony"teoretycznie".

Opublikowano
jak jest z ustawieniem tego gazu..tez mam autronica..ciężko idzie czy nie trzeba byc geniuszem?? bo ja w LPG to zielony"teoretycznie".

 

Jak już będziesz miał ten interface i ściągniesz sobie A-Mona (program do Autronica) to wal na priv z pytaniami. Niby nic trudnego, ale musiałem poświęcić dwa dni, żeby to zakumać w stu procentach.

E30 318IS Rally
Opublikowano
w stolicy kosztuje 60 zl (II gen.) wymiana filterka i regulacja ktora widze na monitorze wiec lipy nie ma. naprawde ustawia koles idealne parametry i niby meczy sie z tym okolo 5-10min ze wszystkim. jak dla mnie to zaden pieniadz biorac pod uwage ze robi sie to co pol roku.
Opublikowano
ustawia koles idealne parametry i niby meczy sie z tym okolo 5-10min ze wszystkim.

 

Idealne parametry na postoju wcale nie muszą oznaczać idealnych podczas jazdy, gdzie obciążenie silnika jest diametralnie inne. Najlepiej jest miec podlaczony interface pod laptopa i regulowac podczas jazdy (potrzebna oczywiscie osoba do kierowania :wink: ), a w przypadku komputera stacjonarnego trzeba niestety odbyć kilka jazd testowych :).

E30 318IS Rally
Opublikowano
Chcesz jezdzić Dieslem - kup mercedesa, chcesz jeżdzić Beznzynką - kup BMW.

 

Tyle napiszę w kwestii silników diesla w BMW.

 

Osobiście uważam że jak BMW to tylko z silnikiem benzynowym.

 

A jezdziles "osobiscie" kiedys jakisms dobrym dieslem Bmw??Mysle ze nie-ja jezdzilem duzo e39 530d i kilka razy e38 730d i 740d.diesel jest super.nie trzeba zakladac gazu a sie jezdzi b.tanio oprocz 740d :twisted2:

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.