Skocz do zawartości

Dymi przy kickdownie :/


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z autkiem (850i) zdarza się że jak wcisnę kickdowna to zadymi i sytuacja tez okazyjnie występuje przy zapaleniu silnika, czy wiecie co to może oznaczać? Czy to pierścionki (a jak tak to jaki jest orientacyjny koszt naprawy - czy ewentualnie wymieniać silnik) czy może jakaś pierdoła?

A jeszcze jedno kośmi powiedział że dzieje się tak bo mam puste katalizatory, nie wiem jak się do tego odnieść? :?:

If BMW is a relligion M5 would be a mesiah

http://picasaweb.google.com/napi1982/MojeBeemeczki

Opublikowano
Jakiego koloru jest dym siwy czy może ciemniejszy, właśnie bierze olej. Jeżeli pierścienie to lipa trochę, ale jeżeli to jest taki mały dymek to raczej bym się nie przejmował, tym bardziej, że nie masz katalizatorów, masz chociaż resztę tłumików? Natomiast jeżeli jest to wielka chmura, to szykują się wydatki. Zmieniłeś olej, filtry, świece, mogą być też przewody, ale to jest rada na lepsze spalanie, poważnej usterki nie usunie. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

przy kicdownie to to kaka dość widoczna chmurka leci. To na pewno dym olejowy jest. Jeśli chodzi o reszte tłumików są nowe Remusa. Filtry sa powymieniane, świce jeszcze nie bo musze wymienić uszczelki pod pokrywą zaworów.

A jak pierscienie to jakie wydatek?

:cry:

a czy wtedy nie lepiej poszukać innego silnika? np 5,4 ze skrzynią z 2000r ? :?:

If BMW is a relligion M5 would be a mesiah

http://picasaweb.google.com/napi1982/MojeBeemeczki

Opublikowano
Nie powiem Ci czy to są pierścienie, ale przypuszczenie dosyć słuszne, nie wiadomo czy ktoś się będzie chciał tego podjąć, a co do wymiany na m73, to za tym idzie komp i inne bzdury. Poza tym nie będzie Ci pasowała maskownica skrzyni i chyba parę rzeczy jest innych(jeżeli wsadzisz silnik i skrzynię od 750). Ale jeżeli by Ci się udało to by był niezły swap. Ceny pierścieni sprawdź na realoem. Nie pękaj coś się wymyśli. Zapomniałbym dodać, to na pewno nie przez brak katalizatorów Marcin też ich nie ma i ma założone remusy i jedyne co zauważyłem to bardzo delikatna chmurka. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

Wszystko zależy, ile ci spala oleju. Jeśli do 1-1,5 na 1000 km, to się nie przejmuj, tylko jeździj. A za rok-dwa kup sobie drugą 850kę, z mniejszym przebiegiem. Wyjdzie taniej, niż remonty czy swapy ...

Ewentualnie wymień silnik na jakiś z gwarancją, najlepiej bezpośrednio z Niemiec. Choc i tak taniej wyjdzie następna 850ka...

Natomiast nie radzę wymieniac silnika na drugi z nieznanego źródła. Kosztowo wyjdzie gdzieś 5000zł, a i tak się może okazac, że ktoś zalał silnik Motor-doktorem przed sprzedażą i będziesz w punkcie wyjścia...

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Opublikowano

Jezeli dymi tylko przy kickdownie to nie przejmuj sie. Zaraz odszukam filmik jak dymi nowka M6 przy pelnym gazie :wink:

 

A moze masz chip :?: Bo u mnie do czasu jak nie zalozylem chipa zadymiala tylko przy kickdownie w chwili zmiany biegu przy 6k obr. (zrobilem test - Boski widok dla jadacycego z tylu, ryk silnika i dymek z 4 rur przy zmianie biegu :wink: ) Teraz mam chip i juz dymi nie tylko przy zmianie biegow, wystarczy tylko kickdown, niestety nie wyglada to zbytnio estetycznie , ale tez daaaleko jej do dymienia rodem ze Stara :D Tlumacze to dymienie wiekszymi dawkami paliwa po chip tuningu. Za to przy normalnej jezdzie wszystko jest lux :wink:

Opublikowano

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
Witam mam problem z autkiem (850i) zdarza się że jak wcisnę kickdowna to zadymi i sytuacja tez okazyjnie występuje przy zapaleniu silnika, czy wiecie co to może oznaczać?

 

Ja bym zaczął od wymiany uszczelniaczy. To raczej są objawy uszczelniaczy. Co innego jakby na ciepłym silniku po ostrej jeździe (ot po prostu parę razy złapać te 5-6tys. obr), auto by cały czas dymiło,wtedy pierścionki.

Opublikowano
hmm chipa nie mam, ale widzę że to dymienie nie jest aż takie straszne skoro i Wam sie zdarza. Przy normalnej jeździe nie dymi wcale i na postoju też nie. To moze rzeczywiście wymienie uszczelniacze na początek? A oleju bierze niecałego litra także chyba też sie miesci w normie?

If BMW is a relligion M5 would be a mesiah

http://picasaweb.google.com/napi1982/MojeBeemeczki

Opublikowano
A oleju bierze niecałego litra także chyba też sie miesci w normie?

To się tym nie przejmuj i po prostu jeździj i się baw autem. Niecały litr dla V12 to nic strasznego.

Mówicie, że zaczął dymic po zaczipowaniu ? Hmm, ja bym tam jednak został przy fabrycznych ustawieniach, szkoda silnika. Jeśli ma nadmiarową dawkę paliwa, nie wiadomo co tam się za kilkanaście tysięcy poodkłada, może się lokalnie przegrzewa, albo co... Ryzkowne.

Dobrze Marcin, że katalizatorów już nie masz, bo szybko by padły od dopalającego się w wydechu paliwa...

A propos, silnik od 750i wprost nie pasuje do 850, wlew oleju jest w innym miejscu, trzeba demontowac pokrywy zaworów, inny jest obieg chłodzenia i byc może jeszcze coś... Mnóstwo pracy, robocizna będzie więcej kosztowac, niż niesprawdzony silnik ze szrotu...

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Opublikowano
Pawel jak jezdzilismy na mazurach to zaobserwowales dymienie u mnie :?: Bo juz wtedy mialem ja zachipowana.
Opublikowano
Ja widziałem jak za Tobą jechałem, ale tylko przy kickdownie, jak wyprzedzaliśmy :D . Ale takie dymienie to nie dymienie tylko oznaka, że silnik jeszcze jest, tylko sobie nic nie wkręcaj, że coś nie tak Ci chodzi. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
A oleju bierze niecałego litra także chyba też sie miesci w normie?

To się tym nie przejmuj i po prostu jeździj i się baw autem. Niecały litr dla V12 to nic strasznego.

Mówicie, że zaczął dymic po zaczipowaniu ? Hmm, ja bym tam jednak został przy fabrycznych ustawieniach, szkoda silnika. Jeśli ma nadmiarową dawkę paliwa, nie wiadomo co tam się za kilkanaście tysięcy poodkłada, może się lokalnie przegrzewa, albo co... Ryzkowne.

Dobrze Marcin, że katalizatorów już nie masz, bo szybko by padły od dopalającego się w wydechu paliwa...

A propos, silnik od 750i wprost nie pasuje do 850, wlew oleju jest w innym miejscu, trzeba demontowac pokrywy zaworów, inny jest obieg chłodzenia i byc może jeszcze coś... Mnóstwo pracy, robocizna będzie więcej kosztowac, niż niesprawdzony silnik ze szrotu...

jak wlew oleju w innym miejscu? mówisz chyba o starszych M70... :shock:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

jak wlew oleju w innym miejscu? mówisz chyba o starszych M70... :shock:

Starszych od czego ? :D

W 750ce, którąś kiedyś dane mi było posiadac, wlew był od strony kabiny.

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Opublikowano

o ciekawe, a jak policzysz piny we wtyczce do DME to masz ich 55 czy 88?

Nie trzeba liczyć bo jest napisane :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.