Skocz do zawartości

moja bema sie nie wkreca


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam,mam taki problem.moja bemka nie chce sie wkrecic powyzej 4000rpm,powyzej tej wartosci silnik zaczyna dziwnie wibrowac i dławic sie ,czym to moze byc spowodowane,prosze o pomoc
Teoria jest wtedy, gdy wiemy wszystko, ale nic nie działa. Praktyka jest wtedy, gdy wszystko działa , ale nic nie wiemy
Opublikowano

Może być zapchany katalizator, albo może być że komputer pracje w trybie awaryjnym.

Sprawdzić katalizator można wykręcając sondę lambda i odpaleniem auta bez niej.

A jeżeli komputer to odłączyć go na godzinkę i spowrotem podłączyć.

Jeżeli to nie pomoże to jedynie na komputer. Pozdrawiam

http://img692.imageshack.us/img692/9379/podpiswb.jpg
Opublikowano
niestety to nie katalizator bo juz od roku jezdze bez niego:)
Teoria jest wtedy, gdy wiemy wszystko, ale nic nie działa. Praktyka jest wtedy, gdy wszystko działa , ale nic nie wiemy
Opublikowano
tez tak mysle,jutro zabieram sie do pracy:)oby byl efekt.czytalem na forum cos o walku rozrzadu,czy to moze byc tez jego wina,na zimnym silniku,na wolnych obrotach nic mi nie stuka,pracuje rowno i bez problemu pali,dopiero przy tych 4000rpm cos nie tak
Teoria jest wtedy, gdy wiemy wszystko, ale nic nie działa. Praktyka jest wtedy, gdy wszystko działa , ale nic nie wiemy
Opublikowano
Ja raczej odrzuciłbym tu pomysł z wałkiem rozrządu, ponieważ auto pracowałoby nierówno w całym zakresie obrotów a szczególnie dławiłoby sie przy dodawaniu gazu. Głowy nie dam, ale te objawy wskazują mi na mało wydajny układ zasilania w paliwo a przyczyn może byc wiele - uszkodzona pompa paliwowa, niesprawny czujnik obrotów wału, niedostateczna częstotliwość pracy wtryskiwaczy.... osobiście udałbym sie najpierw na diagnostykę komputerową a pózniej zajął sie pompą.
Opublikowano
juto,tzn dzis:)pokombinuje coś w garażu,sprawdze filterek paliwa swiece itd.jak to nie da efektu udam sie na badanie,dziekuje za podpowiedzi,pozdrawiam
Teoria jest wtedy, gdy wiemy wszystko, ale nic nie działa. Praktyka jest wtedy, gdy wszystko działa , ale nic nie wiemy
Opublikowano
jeszcze pytanko,do ilu powinna sie krecic ta 318 m40?
Teoria jest wtedy, gdy wiemy wszystko, ale nic nie działa. Praktyka jest wtedy, gdy wszystko działa , ale nic nie wiemy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.