Skocz do zawartości

chlodzenie tarcz hamulcowych


tommykoles

Rekomendowane odpowiedzi

w seicento nie ma czegoś takiego, że możesz se nacisnąć w dół i odchodzi samo do góry. Chyba że nie wiesz o co chodzi, bo może w e36 też tego nie ma

 

a właśnie, jest! :D i jest jeszcze jeden asik ktorego Ty zapewne nie posiadasz - I wolny ciągły cykl po zatrzymaniu auta automatycznie przełącza sie na cykl przerywany, po ruszeniu wraca na cykl ciągły ^^ przebijasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a właśnie, jest! :D i jest jeszcze jeden asik ktorego Ty zapewne nie posiadasz - I wolny ciągły cykl po zatrzymaniu auta automatycznie przełącza sie na cykl przerywany, po ruszeniu wraca na cykl ciągły ^^ przebijasz?

 

Przydałaby się jeszcze regulacja prędkości trybu przerywanego. To już nawet polonezy miały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w seicento nie ma czegoś takiego, że możesz se nacisnąć w dół i odchodzi samo do góry. Chyba że nie wiesz o co chodzi, bo może w e36 też tego nie ma

 

a właśnie, jest! :D i jest jeszcze jeden asik ktorego Ty zapewne nie posiadasz - I wolny ciągły cykl po zatrzymaniu auta automatycznie przełącza sie na cykl przerywany, po ruszeniu wraca na cykl ciągły ^^ przebijasz?

Cos takiego jest w E36, przynajmniej u mnie.

 

Przy zatrzymaniu auta kiedy wycieraczi wlaczaja sie co chwile - nie ruszaja sie. Kiedy chodza na wolnym biegu - po zatrzymaniu chodza co chwile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w seicento nie ma czegoś takiego, że możesz se nacisnąć w dół i odchodzi samo do góry. Chyba że nie wiesz o co chodzi, bo może w e36 też tego nie ma

 

a właśnie, jest! :D i jest jeszcze jeden asik ktorego Ty zapewne nie posiadasz - I wolny ciągły cykl po zatrzymaniu auta automatycznie przełącza sie na cykl przerywany, po ruszeniu wraca na cykl ciągły ^^ przebijasz?

 

Nie skminilem Cie calkowicie ale e36 ma wlasnie na postoju tryb najwolniejszy , a w takim fiacie panda tego nie ma.

Co do wlotow, brakuje mi jednego od roku mysle ze jakies znaczenie maja i nie tylko trzymanie czujnika od termometru a takie spieranie sie nie majac zielonego pojecia nie ma sensu. Powiem tylko tyle, 3 miesiace tem okolo kupilem nowe tarcze i kloci ate power disc i pojechalem za miasto na docieranie czyli serie szybkich hamowan z wysokich predkosci, podejsc bylo tak z 10 z okolo 140 do 20 spodziewalem sie jakis czrewonych :shock: tarcz czy cos takiego ale nic takiego nie wystapilo. moze to swiadczyc albo o chlodzeniu albo o jego zbednosci a jak jest nie wnikam.

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przydałaby się jeszcze regulacja prędkości trybu przerywanego. To już nawet polonezy miały.

 

Oooo tak - Polonezy to wogole są wyjatkowe auta... skalowany wskaznik cisnienia oleju, automatyczny wyłącznik ogrzewania tylnej szyby, tempomat w postaci nagminnie blokujacego sie pedału gazu i wiele wiele innych. Ale chyba najwiekszym bajerem jest standardowy lakier - kameleon o sympatycznej nazwie "Trojan". Nazwa wziela sie stad, że uaktywniał sie dopiero po roku. Kazde auto o dowolnej barwie po czasie przyjmowało piękny, trwały i jakże efektowny rudy odcień :twisted2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tam również system antypoślizgowy zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania, polegający na automatycznym wpadaniu pedału hamulca w podłogę i delikatnym hamowaniu a także system zapobiegający utraty przyczepności kół do nawierzchni podczas ostrych skrętów, polegający na automatycznym podnoszeniu się tej strony samochodu, w którą wykonywany jest skręt. W dodatku Polonez posiada nowoczesne wielo-piórowo-wahaczowe zawieszenie dające niezapomniane wrażenia podczas jazdy, przyśpieszające rytm serca na ostrzejszych łukach przy większych prędkościach :mrgreen: W dodatku blok silnika wykonany z żeliwa szarego zwiększa odporność na przegrzanie oraz utwardza przednie zawieszenie obciążając je i tym samym odciąża tylne zawieszenie zapewniając jakże wspaniałą trakcję :norty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zapomnieliście dodać, ze polonez ma jeszcze jedna bardzo ciekawa ceche a mianowicie skretna tylną oś jednak podobnie jak wspomniany wcześniej lakier "kameleon" uaktywnia sie ona dopiero po przejechaniu jakichs 50 000km. Zapewne daje ona niezapomnane wrazenia z jazdy szczególie jak powiedzial przedmówca w zakretach :mrgreen: no i osławionych polskich koleinach.

Swoja droga ciekawi mnie tez koncepcja dzwigni zmainy biegów ... Jak dla mnie rownie dobrze mogli ja umieścic za lusterkiem wstecznym na szybie bylo by ciekawiej...

pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.