Skocz do zawartości

Kupno BMW E-32 750il....


BMW_4_Life

Rekomendowane odpowiedzi

Witam was bardzo serdecznie. Jestem nowym użytkownikiem tego forum i mam nadzieje ze co nieco sie od was naucze. Od dziecka bardzo lubie marke BMW szczegolnie wersje 7-ke i M-ki. OD jakiegos dluzszego czasu pragne nabyc wymarzona kiedys bmw 750il. Mam w zwiazku z tym do Was prosbe tj. chcialbym Was prosic o fachowe opinie i porady dotyczace zakupu tego samochodu. Na co zwracac szczegolna uwage itd itp. Dolaczam do tego postu kilka linkow z Allegro.pl

Prosze o kilka opinii dotyczacych tych samochodow dziekuje i pozdrawiam

 

http://moto.allegro.pl/item246812693_bmw_750i.html

 

http://moto.allegro.pl/item248396871_bmw_750.html

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2585461

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Najważniejsze: Nie śpiesz się z zakupem!! Ja swojej pół roku szukałem. No ale opłaciło się. Mam bezwypadkową, jeden właściciel, przebieg 212tys książka serwisowa do dnia sprzedaży. Mało tego takie rzeczy jak lewarek czy klucz były nigdy nie ruszane. Ani grama rdzy no i silniczek bez gazu!! Nie kupuj 750 co ma założony gaz. Jak już Cię naprawdę nie stać na paliwo to lepiej ty go załóż niż kupować taką co już ze 2lata na nim jeździ. Najważniejsze szukaj bezwypadkowej. Moja taka jest mało tego nawet pod autem podłoga wygląda jak nowa. Nigdy o nic nie przychaczona!! Auto zadbane. Jazda 750 to sama przyjemność. Taki statek pośród tego co nazywają samochodami. A na dźwięk motoru nie ma osoby co by się nie odwróciła! Dźwięk huraganu. Pamiętaj tylko ze ten motor jest bardzo wrażliwy! nie ma tez prawa dostawać żadnych wibracji nawet jak dodajesz gazu. Mój podczas dodawania gazu to nawet położenia nie zmienia ( nie przechyla się) Najważniejsze CIERPLIWOŚCI!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam się z tym co napisał kolega wyżej :D .Nie kupuj auta na łapu-capu,bo koszta mogą wyjść bardzo duże.Zwróć też uwagę na skrzynie biegów(automat)-biegi ma przerzucać bez gwałtownych szarpnięć,mają wchodzić gładko na D i na S.Auto musi mieć kopytko ,silniczek ma chodzić idealnie równiutko,wkońcu to v12 i jest bardszo dobrze wywarzona.Życzę powodzenia w szukaniu autka i miłego urzytkowania jego -pozdro :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwróć uwagę też na układ chłodzenia wskazówka powinna stać w połowie ! sprawdź zawieszenie!!!! resztę można z czasem dopracować...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

Jesli chodzi o auta z linkow to pomyslec o ogledzinach mozna tylko w wypadku ostatniej, co do pierwszych dwoch to totalne padaczki, wstyd by mi bylo czyms takim jezdzic, jeszcze jedna ma gaz :duh:

 

BMW 750iL bylo produkowane dla najbogatszych, wiec koszty utrzymania pomimo dostepnosci uzywanych, nowych zamiennikow i tak sa bardzo duze chocby ze wzgledu na same paliwo.

 

Zastanow sie czy napewno Cie stac (bez urazy), to Twoje pierwsze BMW i od razu bardzo gleboka woda...

 

Samo paliwo to ok. 25l/100km w miescie, dwa razy wiecej oleju, swiec, duze klopoty z dostepem do czego kolwiek pod maska - beda Cie bardziej kasowac.

 

Kup na poczatek 730/735 przekonaj sie z czym to sie je, a moze jeszcze mi podziekujesz za rade.

 

Zawsze bedziesz mogl kupic 750iL.

 

Mozesz sobie myslec "co za pajac, mi sie do mojego siana wtraca", ale wybacz jak ktos kupuje auto za kwote 10kPLN, to zastanawiam czy zdaje sobie sprawe, ze kosztowac go to 750iL wraz z wacha bedzie przez rok czasu dwa razy tyle.

 

Jak masz dochody, nie masz co robic z kasa to poczekaj rok i kup sobie 750iL, ale E38, przynajmniej koszty roczne nie przekrocza wartosci auta....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, ten ostatni egzemplarz ma welurowa tapicerke - w E32 750i w standardzie byla skora, ktos musial specjalnie zamowic welur.

 

Ja polecalbym jeszcze E32 740i i 730i (z silnikami V8) - koszty utrzymania beda sporo nizsze.

No, ale to prawda, ze kultura pracy i dzwiek silnika sa w 750i powalajace - ja nie moglem sie nacieszyc :D .

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do pierwszych dwoch to totalne padaczki, wstyd by mi bylo czyms takim jezdzic :duh:

 

bo?

 

jeszcze jedna ma gaz

 

no i fajnie :cool2:

 

sporo mocnych słów odnośnie e32 750 od posiadacza.... renówki :doh:

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do pierwszych dwoch to totalne padaczki, wstyd by mi bylo czyms takim jezdzic :duh:

 

bo?

 

Pierwsza za wyglad, druga za LPG

 

 

sporo mocnych słów odnośnie e32 750 od posiadacza.... renówki :doh:

 

Nie zrozumiales chyba czegos, dla mnie 750iL to wspanialy samochod, mozna powiedz kultowy.

 

Ja przedstawilem swoja opinie o egzemlarzach z allegro oraz przestrzeglem kolege BMW_4_Life przed kosztami, zeby sie nie rozczarowal.

 

Nie rozumiem, osoba, ktora poza uzytkowaniem BMW, jezdzi rowniez bardzo ekonomicznym Renault z silnikiem diesla, nie moze sie juz wypowiadac na temat BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i fajnie :cool2:

 

sporo mocnych słów odnośnie e32 750 od posiadacza.... renówki :doh:

 

To od posiadacza 750 z LPG. Oczywiscie auto jeździ na gazie, niemniej nie jest to fajne. O wiele mniejsza moc. Jak auto zacznie strzelać gazem to jest duży problem. W aucie z gazem zalecam sprawdzenie przepustnic bo mogą być uszkodzone, nawet jak auto teraz nie strzela to mogło w przeszłości strzelać i przepustnice mogą być już w złym stanie. Zaleta taka ze w 5 min. można pozbyć się mixerów i pojeździć normalną 750 :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

również od posiadacza 750i LPG: zaleta taka że wogóle można pojeździć :dance:

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mialem LPG w mojej 750i (zalozone przez poprzedniego wlasciciela).

Niestety, strzaly w kolektor sie zdarzaly (co prawda tylko przy gazie w podloge i skrzyni w trybie 'Sport'), ale jednak.

Z kolei od zalozenia sekwencji w tym motorze wszyscy gazownicy uciekali jak diabel od swieconej wody.

IMHO jezeli 750i ma byc zagazowana, to lepiej kupic mniejszy motor, ktory prosciej i taniej sie gazuje. 750i nigdy nie byl samochodem stworzonym po to, zeby jezdzic tanio.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o widzicie ja tez sie powolutku rozgladam za 7mka i moglby ktos tak powaznie rozswietlic to spalanie w 750i? bo jakos tak o kilka miejsc sie obilem i raz to zapachnialo ironia i nie wiadomo...

gdzies kiedys przeczytalem, ze ktores V12 byly diabelnie wytrzymale ale nagle tu gdzies wyszlo ze sa wrazliwe, hem:)

ogolnie szukam rocznika 91-92, a zdarzylo mi sie jezdzic 740i z 97r 4.4 litra, i tyle co moge powiedziec ze spalanie w niej nie bylo az tak okrutne, wiec jak wielka jest roznica miedzy ta 5 litrowa wersja? chodzi mi rzecz jasna o spalanie na benzynie wzglednie normalne bo wcisnac moze kazdy:P

 

Z gory dzieki za zyczliwe odpowiedzi:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

realnie po mieście musisz liczyć 1 zł za każdy kilometr ( przynajmniej :twisted: ) , a na trasie myślę że w polskich warunkach 12-14 musisz liczyć ! no chyba że autostrada to 10 literków ! to jest właśnie realne spalanie !!!! aha , e38 750 chociaż ma większą pojemność silnika ( 5.4 l ) to pali po mieście ze 4 literki mniej niż e32 750 ( 5.0 l )!!!!!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm odnosnie mojego portfela - chyba mnie stac...tak mi sie wydaje przynajmniej poniewaz chcialem na nia srednio przeznaczac 1-1,5 tys miesiecznie wiec wydaje mi sie ze jest to wystarczajaca kwota (chociaz moze sie myle). Tak wiec 750il ma byc na poczatek ale chce pojezdzic czyms o czym wiekszosc uzytkownikow wypowiada sie bardzo cieplo kosztow sie nie boje poza tym chce pozniej kupic dodatkowo 750 z roku 98-99 a ten zostawic jako klasyk tylko chce kupic klasyka a nie wraka po klasyku dlatego nie wazne czy wydam na nia 10 czy 14 tys...zastanawiam sie tylko czy mozna kupic taka w kraju?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie duży plus za wersje shadowline!!! jakoś chromy nie są w moim guście.... :8) musisz się jej przyjrzeć dokładnie , przejechać się .... a i tak większość niedociągnieć wyjdzie po 2 tygodniach :cry:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

realnie po mieście musisz liczyć 1 zł za każdy kilometr ( przynajmniej :twisted: ) , a na trasie myślę że w polskich warunkach 12-14 musisz liczyć ! no chyba że autostrada to 10 literków ! to jest właśnie realne spalanie !!!! aha , e38 750 chociaż ma większą pojemność silnika ( 5.4 l ) to pali po mieście ze 4 literki mniej niż e32 750 ( 5.0 l )!!!!!

 

Chyba źle podajesz w tej trasie... u mnie spalanie (co prawda LPG) wygląda mniej więcej tak:

 

trasa, zwykła dwucyfrowa droga krajowa: 11-12 LPG

 

trasa, dwupasmówka S-ileśtam: 11-13 LPG

 

autostrada A4 Katowice -> Wrocław: 16-17 LPG

 

Im lepsza droga tym wyższe spalanie generalnie. Optymalne spalanie ja mam przy około 80 km/h, 750 może przy 85-90 km/h.

 

A chyba 90 km/h na A4 nie pojedziesz? ;-)

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja podałem jakie optymalne spalnie jest możliwe do osięcia..... jak wjeżdżam na autostradę to pewnie więcej mi pali niż po mieście :twisted:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) mnie te spalanie az tak nie boli poki co mam pieniadze jak nie bede mial to sie bede martwil...a tak swoja droga to chodzi mi bardziej o ten stan...nie chce walonej ani zaniedbanej i chce za nia normalnie zaplacic czyli powyzej 11 tys ale chce wiedziec za co place...ze slyszenia od znajomych wiem ze bmw w dobrym stanie sie nie psuje..a ze trzeba dokladac - a do czego nie trzeba?wiem na co sie porywam i mam na nia odlozone pieniadze + dodatki w sesie podstawowych wymian i napraw bardziej natomiast martwia mnie nasi specjalisci czyt. mechanicy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiec krotka opowiesc...jechalem bmw z pierwszego linku....tragedy tragedy tragedy...chociaz nie jestem az takim znawca wiem jak powinien chodzic ten silnik! a tamten zachowywal sie tak jakby z V 12 zrobilo sie V8 a moze i gorzej kilku guzikow brakowalo skora w stanie oplakanym klima nie dzialala (chociaz to najmniejszy problem) zawieszenie tragedia poza tym bylem z elektornicznym miernikiem lakieru dookola lus ale gora kilka warstw grubiej - czyli mozna stwierdzic ze dachowana....kapota
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"chociaz nie jestem az takim znawca wiem jak powinien chodzic ten silnik! a tamten zachowywal sie tak jakby z V 12 zrobilo sie V8 a moze i gorzej ."

 

tez mi sie twk wydaje,ze nie jestes absolutnie zadnym znawca :twisted2: . Bo jak bys porownal 750 z 740( gdzie jest wieksza ilosc koni na rzecz 750-tylko-14+) to wierz mi,nie odczul bys zadnej roznicy. no chyba ze pojezdzil bys 730V8. powiem ci tylko tyle,NIE WIERZ W CO SIE PAKUJESZ!!!!!!! Nie ma zadbanych 750ek . Przynajmniej nie w Polsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tu jest właśnie problem , bo jeśli ktoś ma naprawdę zadbaną e32 to jej raczej nie sprzeda !!! jedyne wyjście jeśli bardzo chcesz mieć zadbaną to kupić e32 i włożyć kupę kasy i trudu żeby doprowadzić ją do stanu lux!!!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy co rozumiesz pod tym słowem " Zadbana". Ja uwazam ze kupiłem naprawde zadbaną. I miała tylko jednego własciciela który jezdził nią sporadycznie. Posiada ksiązke serwisową i przebieg troszko ponad 200tys. A to wazne. Silniczek suchy, bardzło ładnie pracuje. Mozna 2 zł postawic na sztorc i nie spadnie nawet jak dodaje się gazu. Auto nigdy nie udezone mało tego nigdy nawet nie zadrapane. Oczywiscie ma kilka mankamentów albo byc moze ja jestem zbyt pedantyczny na punkcie swoich samochodów. Powiem tylko tyle, znajomi którzy znają się na BMW róznych serii czy to 3,5,6,7 czy nawet 8 bo tez juz taka w koninie była są naprawde pod wrazeniem tego auta. Ponoc nigdny nie widzieli tak zadbanej 7 w e32!!! I co najwazniejsze, BEZ GAZU :dance: A prawdziwych znawców BMW u mnie nie brakuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.