Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja ostatnio tez mialem ten problem. kupilem boscha za ok 400pln, ale z tego co mi podpowiedziano na forum wystarczylo kupic cos taniego np od vw, byle tylko zgadzala sie liczba kabli. i je dobrze podlaczyc.

mozna w ten sposob zaoszczedzic ze 2stowki a efekt bedzie taki sam

pzdr

Rafi DJYendruh


sharky: srebrne E24 635 CSiA

Citroen XM oraz GMC Savana

GG # 142068

[email protected]

Opublikowano

Nieprawda M50 nie będzie jeździł prawidłowo na byle jakiej sondzie, tam jest specjalna sonda tytanowa która działa na zupełnie innej zasadzie niż tradycyjne sondy, do M50 była specjalnie skonstruowana, ta sonda kosztuje 1200 pln i nie ma zamienników, producenci to siemens, bosch i NGK - Wiem co pisze :!:

 

P.S. Sorki przesadziłem z ceną w IC kosztuje 829pln i jest w tej chwili dostępna nr BMW 11781735710 po 92r i 11781730025 przed 92r

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
Mi pare dni temu też padła sonda i jeszcze do tego wtyczka zgniła trochę , więc podróbka odpada bo nie ma wtyczki , a kupować wtyczkę używke plus sonde uniwersalną to juz wole wywalić te 450 i mieć oryginał

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
nie ma haczyka. mozna zakladac. na pewno dziala.-sprawdzałem

 

ta działac będzie pod warunkiem że ja jeszcze dobrze podłączysz w BMW jest wsteczny sygnał i na dodatek 5V, poza tym mam do czynienia troche ze sportem motorowym, mam dostęp do hamowni i mogę Ci udowodnic że M50 2,5l z sondą z giełdy ma prawie 20KM mniej poprostu czas reakcji tej sondy jest 10 razy słabszy niz tytanowej, ale wiadomo względy ekonomiczne, nie mówie że działac nie będzie tylko że będzie nie prawidłowo i wcale nie spodziewał bym się książkowego zużycia paliwa po zaaplikowaniu takiej pierwszej lepszej sondy

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

przyznam sie ze nie wiem czy moja jest tytanowa czy nie..... (a tez mam vanosa M50)

jak oryginalna umarla wzialem odpalilem ETK, sprawdzilem numery a kolega ktory ma sklep z czesciami zamowil mi boscha odpowiadajacego tym numerom. cena ok 360pln w hurcie.

auto jezdzi ok, smiga i na benyznie i na lpg, kopa ma takiego jakiego mial wczesniej

Rafi DJYendruh


sharky: srebrne E24 635 CSiA

Citroen XM oraz GMC Savana

GG # 142068

[email protected]

Opublikowano
Nieprawda M50 nie będzie jeździł prawidłowo na byle jakiej sondzie, tam jest specjalna sonda tytanowa która działa na zupełnie innej zasadzie niż tradycyjne sondy, do M50 była specjalnie skonstruowana, ta sonda kosztuje 1200 pln i nie ma zamienników, producenci to siemens, bosch i NGK - Wiem co pisze

 

Ja mam założoną sondę, która była przeznaczona do VW (wtyczka VW). Po podłączeniu oryginalnej wtyki ze starej uszkodzonej sondy, wszystko działa jak należy. Co prawda na hamowni nie byłem, ale na diagnostyce w serwisie BMW /Ojcowska/ wszystko zostało sprawdzone i nie było żadnych zastrzeżeń. Sonda jest produkcji Bosh'a i niczym nie różni się od przeznaczonej do BMW (oczywiście oprócz wtyczki i CENY).

Nowa sonda Bosh do BMW w sklepie kosztuje około 450 zł, ta sama z wtyką nie do BMW, tylko VW - kosztuje 150-200 zł. Nie ma sensu płacić tyle za samą wtyczkę.

Do silników 2.0 M50 były zakładane sondy Siemens i Bosh. Starsze modele miały Siemensa.

Pozdrawiam, Michał
Opublikowano

na allegro znalazłem http://www.allegro.pl/show_item.php?item=36858560, ale coś podejżanie tanio na pierwsz żut oka oryginalna BMW wygląda podobnie (różni sie tylko kształtem nacieć, ale to raczej bez znaczenia) za to ta sonda http://www.allegro.pl/show_item.php?item=36665934 nie bedzie chodziła w BMW pomimo tego że da się wkręcić.Więc pierwsza lepsza nie bedzie chodzić. Za to bez różnicy jest czy sonda ma 3 czy 4 przewody nie zmienia to jej działania poprostu 4ty przewód (szary) to dodatkowa masa na obudowie sondy.

 

P.S. Informacja z niepewnego źródła mówi że sondy w BMW nie da się zabić jest wieczna (nawet LPG jej nie zabije) pod warunkiem że nie zostanie udeżona, nie straszna jest też woda ale to akurat tłumaczy fakt że jest zamontowana w takim miejscu że kompiele to ma na każdej kałuży.

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

P.S. Informacja z niepewnego źródła mówi że sondy w BMW nie da się zabić jest wieczna (nawet LPG jej nie zabije) pod warunkiem że nie zostanie udeżona, nie straszna jest też woda ale to akurat tłumaczy fakt że jest zamontowana w takim miejscu że kompiele to ma na każdej kałuży.

 

Wieczna sonda? To ciekawe. To czemu sprzedają nowe sondy do BMW?

Może sonda jest tak wieczna, jak olej w skrzyni automatycznej w BMW 540i..., którego wg. instrukcji się nie wymienia....

Wszystkie części mają prawo sie zużyć i zepsuć.

Pozdrawiam, Michał
Opublikowano
dowiedzialem sie wlasnie ze jesli mam kompa boscha to i sonda musi byc boscha "przy siemensie podobno tez"

U mnie przynajmniej tak jest i wydaje się, że to dość oczywiste.

Sonda Siemensa ma innego koloru przewody (żółty, czerwony, czarny i biały) i troszkę inną wtyczkę, która skutecznie uniemożliwi podpięcie jej do instalacji silnika z komputerem Bosh.

Pozdrawiam, Michał
Opublikowano
NGK to pewnie swego rodzaju zamiennik Bosha lub Siemensa (ciekawe czy tańszy :-)). Skoncentruj się na Boshu. Ta cena z I.C. jest całkiem niezła.
Pozdrawiam, Michał
Opublikowano

No to nad czym się tu zastanawiać? Sprawdź jaką sondę ma Twoje BMW Otwórz maskę, zajrzyj najlepiej pod kolektor mniej więcej pod przepustnicą jakies 15 cm w głąb znajdziesz okrągłą wtyczkę od tej sondy, bez rozłączania i bez wchodzenia pod samchód dowiesz się czy to Bosh czy Siemens - wystarczy, że ściągniesz nieco pancerz przewodów i zobczysz kolory przewodów.

Biały, biały, szary, czarny - Bosh

Czerwony, żólty, biały, czarny - Siemens

Pozdrawiam, Michał
Opublikowano

Witam

 

Niedawno wymieniałem sondę lambda. W warsztacie założyli mi sondę boscha cztero-przewodową przeznaczoną do vw-audi. Cena 250zł. Wtyczka została ze starej sondy. Ważne jest żeby przy łączeniu nowej sondy z przewodami od starej wtyczki nie lutować przewodów tylko złączyć je specjalnymi zaciskanymi złączkami. Wszystko działa OK.

Zadzwoń i dowiedz się może wyślą pocztą jeśli będziesz zainteresowany. To jest link do ich strony: http://www.magic.com.pl/

 

Pozdrawiam

Piotrek

Opublikowano
No co ty, masz w 520 M50 podzespoły boscha?????? DO tej pory przeświadczony byłem ze 520 M50 było na podzespołach siemensa a 525 M50 na boscha. Gdzie sie niepopatrze to mam siemensa, od wentylatorów po sondy i kompy

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

Ja mam 520i M50 i wszystko jest zapięte do Bosha.

 

"Sonda tytanowa, czy jakloś tak"...

- to chyba kolejny mit do obalenia...

 

Sztuczki, o których wspominałem ja i Picia są jak najbardziej skuteczne. Sonda Bosh z podłączoną wtyczką od starej sondy BMW - działa jak należy.

Pozdrawiam, Michał

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.