Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. mam problem z miska olejowa, najpierw radzono mi aby zalozyc uszczelke bez silikonu co zakonczylo sie nie powodzeniem, pozniej ze na czerwony silikon, sylikon wypchnol uszczelke, i musze robic to od nowa. co polecacie do dobrego uszczelnienia tego miejsca, slyszalem ze istnieja jakies kleje przeznaczone do tego. pozdr.
Opublikowano

Ja po rozwaleniu miski dałem ja na silikon VW. Ty pewnie takiego nie masz, ale możesz taki kupić w tubce w sklepie lub ASO Skody itp. Jest chyba tani, i przyda Ci się wiele razy, obecnie nowsze VW mają miski na silikon.

 

Możesz też kupić uszczelkę - mi się nie chciało.

 

Żaden klej nie wchodzi w grę.

 

A jak na silikon, to bez uszczelki, tylko wyczyść brzegi i kładź silikon, potem ścinaj to co wypchnie i będzie elegancko.

 

Ciekło mi spod pokrywy zaworów. Przesmarowałem tym silikonem uszczelkę pokrywy z dwóch stron, pokrywę i głowicę i trzyma elegancko już pół roku.

Opublikowano

 

Jak najbardziej będzie ok. Bdb silikon techniczny, może i nawet lepszy od tego VW, kupuj i smaruj. Pokrywkę zaworów i wiele inny rzeczy będziesz mógł nim później uszczelnić, bardzo przydatny środek.

 

Nie dawaj za dużo silikonu, kładź go najlepiej palcem tak, żeby do wewnątrz po ściśnięciu nie wyszło za dużo silikonu bo może potem pływać w oleju :norty:

 

Pamiętaj żeby dobrze wyczyścić brzegi miski i dużej miski, najlepiej papierem ściernym. Po założeniu miski i wyschnięciu silikonu dokręć (sprawdź) jeszcze raz wszystkie śruby i zetnij wypchany silikon.

Opublikowano
jak składasz na silikon do nie dociągaj śrub zaraz po złożeniu części. Złóż obie częsci, dokręć lekko i odczekaj do zaschniecia silikonu. Dokręcaj dopiero jak zaschnie. Jeżeli masz uszczelkę z korka lub gumy nie dociągaj śrub do oporu tylko z czuciem. Sprawdż dokręcenie śrub po paru dniach.
Opublikowano
ok. ten sylikon ma wyschnac do sucha czy ma zaczac wiazac ? to juz moje 3 podejscie, i nie chce juz do tego wracac. wiec zalezy mi na tym aby bylo to zlozone perfekt.
Opublikowano
Odczekaj dwie godziny aż trochę wyschnie, dokręć śruby i zetnij nadmiar. I śmigaj nim najlepiej dobrych kilka godzin po dokręceniu gdy już na 100% będzie suchy. Ja w sumie śmigałem już godzinę po dokręceniu, ale był już na oko suchy i już prawie 10 000 zrobiłem i idealnie szczelne jest,
Opublikowano
u mnie do smigania to daleko :) mam rozbebeszony silnik bo robie upgrade :) mysle ze jak postoi dokrecone bez jezdzenia to bedzie ok ?
No pewnie że tak, uszczelniacz to uszczelniacz, ale jak pojeździsz to potem sprawdź dokręcenie na wszelki wypadek ;)
Opublikowano
zamiast tego mozesz spokojnie sobie kupic silkion fire za 13 pln netto tez wurtha :) na miske zupelnie wystarczy - a najlepsza jest bezoctowa RTV rowniez Wurtha - w kolorach niebieski, czrny, czerwony - puszka pod cisnieniem - naprawde rewelacyjna rzecz - nie zachwalajac ale Wurth ma najlepsza chemie a serwisy samochodowe min Forda i grupy VW oraz MB biora ja wlasnie od tego producenta.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.