Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mnie skutecznie wciskało w fotel e60 530d jak mu kickdown zaaplikowałem, a kucyków tam jest "tylko" (haha-tylko!??) 218.

Chciałbym zauważyć,że za to odczucie odpowiedzialny jest głównie moment obrotowy.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Dziękuję wszystkim za doradztwo. :cool2: :cool2:

Jak pisałem wcześniej b. dużo dobrych opinii (w tym wiele na tym forum) było o 540i. Może ktoś tym jeździł albo wie coś na ten temat? Generalnie po forum krążyły same pozytywy nt. modelu.

 

A dokładnie co cie interesuje?

 

Czy dostanę to czego oczekuje w moim pytaniu - czy będzie "wciskać w fotel"

Pozdrawiam

 

Najprędzej w fotel cie wciśnie wielka tłusta baba jak usiądzie ci na kolana :duh: Dla jednego 150KM to dużo na innym 300KM nie robi wrażenia,przejedz sie wreszcie jakimś samochodem będziesz miał punkt odniesienia.Bo te wciskanie w fotel to troche dziecinne,E-39 4.4l ma 286 KM to jest już w co jechać,a jak będzie ci mało to M5 400KM.

 

Wiem że to dziecinne!!! Zaznaczyłem to już na samym początku! Po prostu życzył bym sobie żeby tak było. :D

Pozdrawiam

Pozdrawiam

Freude am Fahren - anytime, anywhere

Opublikowano
Najpierw określ ile kasy chcesz na to przeznaczyć,czy chcesz auto serie czy jakieś mody robić,diesel czy benzyna bo samo wciskanie w fotel to za mało.
Opublikowano
Najpierw określ ile kasy chcesz na to przeznaczyć,czy chcesz auto serie czy jakieś mody robić,diesel czy benzyna bo samo wciskanie w fotel to za mało.

 

Wszystko jest określone w tym poście na samym początku. Więc w skrócie:

E46 sedan (manual/automat - wszystko jedno!) - to jest podst. kryterium wyboru samochodu. Co do PODST. KRYTERIUM w tym obrębie chodziło o to dziecinne "wciskanie w fotel" :D

Kwestia kasy (zakup, serwis, eksploatacja) schodzi, powiedzmy, na dalszy plan - jest ważna ale nie najważniejsza. Podst. parametrem jest to "wciskanie".

Liczę więc na opinie co kogo "wciska" ażeby potem móc to jakoś wypośrodkować i dokonać zakupu.

O to właśnie mi chodzi.

Pozdrawiam

Pozdrawiam

Freude am Fahren - anytime, anywhere

Opublikowano
Czy dostanę to czego oczekuje w moim pytaniu - czy będzie "wciskać w fotel"

Pozdrawiam

 

W manualu będzie. 540 to rozsądny kompromis. Dobre osiągi i nieporównywalne koszta eksploatacji z M5.

Z drugiej strony odczucia są subiektywne bo jak przesiadam się do samochodu z motocykla to pierwsze 10 min zastanawiam się jak można jeździć takim wołem.

Zastanów się dokładnie jaki samochód jest Ci potrzebny. BMW nie są demonami prędkości i przyspieszeń głównie ze względu na masę. Jeżeli chcesz samochód typowo do wariowania a koszty i komfort są na drugim planie to lepiej kupić EVO ew. Imprezke.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano

Chciałbym zauważyć,że za to odczucie odpowiedzialny jest głównie moment obrotowy.

 

Pozdrawiam

 

Też spotkałem się gdzieś z taką opinią mattiss. Ale w tym wątku jakoś zwolennicy diesla są w defensywie :D

 

PS

I właśnie o to mi chodzi! Różne opinie co dla kogo oznacza to "wciskanie" (holender - słówko dnia mi się robi :D ), przy jakim silniku, skrzyni, itp.

Pozdrawiam

Freude am Fahren - anytime, anywhere

Opublikowano
Czy dostanę to czego oczekuje w moim pytaniu - czy będzie "wciskać w fotel"

Pozdrawiam

 

BMW nie są demonami prędkości i przyspieszeń głównie ze względu na masę. Jeżeli chcesz samochód typowo do wariowania a koszty i komfort są na drugim planie to lepiej kupić EVO ew. Imprezke.

 

Dzięki za sugestę Bartek, ale BMW są (oprócz tego) komfortowe, bezpieczne i z klasą. Oczywiście w moim odczuciu i w porównaniu z EVO i Imprezą. Nie chodzi mi o to, że w/w samochodom czegoś brakuje - broń Boże! Chcę kupić sportową limuzynę a z tego co wiem nie ma lepszych od BMW.

Pozdrawiam

Pozdrawiam

Freude am Fahren - anytime, anywhere

Opublikowano

tak czytam pewne bzdury i az krew mnie zalewa....

 

Bartek BMW nie sa demonami predkosci... na swoja klase czyli auta tak wyposazonych... raczej sa...

 

piszesz o jakims subaru czy mitsu... jak dzieci ktore naogladaja sie tanich programow na TVN Turbo... widac ewidentnie ze kolega szuka wygodne auta i sportowym zacieciem...

 

niestety Suabru i mitsu maja tylko osiagi... i tworza pozory... bo idea auta rodzinnego w ktorym nie mozna otworzyc bagazniku jest zalosna...

 

Losiu75

 

wymyslasz stary jakies badziewia... tak mozna dla mnie tylko podsumowac to... jakies smieszne przeszczepy itd... kto to bedzie serwisowal? i gdzie ? gdzie jakies czesci ? juz nie mowie o kosztach i pewnie braku sensownego uzytkowania takiego auta na codzienn... Przeszczep to jest dobry jakies sie chcesz raz w tyg poscigac na 400 a pozniej auta zostawic w garazu... bo powazny swap tak jak juz ktos napisal pociaga ogromne koszty... juz nie mowie o utrzymaniu...

 

jedyne sensowne to co podales na temat podciagniecia go na hamowni... choc ja nie wiem jakie moze to miec skutki po dluzszym czasie... pewnie oplakane...

 

z mojej strony mysle ze e46 z 330 dieslem zadowoli Cie... ma sensowne spalanie i calkiem osiagi...

Opublikowano

No w sumie eqs 200+ KM to nie w kij dmuchał. Cały czas rozważam jeszcze zakup samochodu z automatem. Z dieslem to podobno bajka :D :D :D

Pozdrawiam

Pozdrawiam

Freude am Fahren - anytime, anywhere

Opublikowano

Tak odnośnie Impreza vs Lancer vs E46:

http://www.fastcoolcars.com/images/interior2/2GX_sub_int.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.pistonheads.com/news/images/5664-09.JPG

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//realcode.com/docs/CarPC/Img/interior/Dash/PICT1913.JPG

Opublikowano

Heheee _Tomek_, dobre porównanie, powiedziałbym że bardzo dobrze działa na zmysł estetyczny :cool2:

Prawda jest taka,że oba japończyki nie mają nic wspólnego z luksusem, ani nawet z wygodą i służą innym celom.

A Ty mms023 powinieneś powoli zacząć określać się poprzez zadawanie sobie kolejnych pytań i odpowiadanie na nie zgodnie z preferencjami. Na przykład: "czy chcę benzynę, czy diesla?", "czy chcę auto rodzinne, przestronne i z 4d (5er), czy wolę coupe(3er)" itp itd.

Pamiętaj,że koszty eksploatacji rosną wraz z pojemnością i mocą!

A w fotel wciska nawet A6 2.0 tdi (140KM) :P bo w dieslu to norma.

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
choc ja nie wiem jakie moze to miec skutki

 

Jeżeli czegoś nie wiesz to sie dowiedz,a jak nie rozumiesz to sie zapytaj to ci ktoś wytłumaczy.A przeszczep to tobie sie przyda ale wiedzy bo z nią widze kiepsko u ciebie.

Opublikowano
(ew. tuningu jakiś komponentów) - coś co zapewni to "wciskanie w fotel"

 

Jeżeli koszta schodzą na dalszy plan,to kupujesz E-46 sedana i robisz swap silnika z M3,jak nie swap to kompresor,łatwo i szybko i na pewno wciskać będzie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

http://www.esstuning.com/default.asp?c=shop&cat=93&subcat=101&id=

 

wiem jedno napewno nie mam problemu z czytaniem ze zrozumieniem...

 

a jezeli czegos nie wiem to pisze... a nie probuje udawac madrzejszego...

 

masz pelne pole do popisu...

 

i mam prosbe przed rozpoczeciem krytyki mojej osoby przeczytaj pare razy... zanim cos napiszesz... a noz cos zrozumiesz...

 

napisalem tak ze wiem bo nie mialem z tym do czynienia... zreszta ja wychodze z zalozenia ze sa osoby o wiekszym intelekcie (czyt. inz BMW)

Opublikowano
(ew. tuningu jakiś komponentów) - coś co zapewni to "wciskanie w fotel"

 

Jeżeli koszta schodzą na dalszy plan,to kupujesz E-46 sedana i robisz swap silnika z M3,jak nie swap to kompresor,łatwo i szybko i na pewno wciskać będzie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

http://www.esstuning.com/default.asp?c=shop&cat=93&subcat=101&id=

 

wiem jedno napewno nie mam problemu z czytaniem ze zrozumieniem...

 

a jezeli czegos nie wiem to pisze... a nie probuje udawac madrzejszego...

 

masz pelne pole do popisu...

 

i mam prosbe przed rozpoczeciem krytyki mojej osoby przeczytaj pare razy... zanim cos napiszesz... a noz cos zrozumiesz...

 

napisalem tak ze wiem bo nie mialem z tym do czynienia... zreszta ja wychodze z zalozenia ze sa osoby o wiekszym intelekcie (czyt. inz BMW)

 

 

Kwestia kasy (zakup, serwis, eksploatacja) schodzi, powiedzmy, na dalszy plan - jest ważna ale nie najważniejsza. Podst. parametrem jest to "wciskanie".

 

Nie wiem jak ty eqs,ale ja to rozumiem jednoznacznie ma wciskać,a jeszcze wcześniej mms023 pisał o ewentualnych modyfikacjach silnika w E-46,tak więc przeczytaj całość i będziesz wiedział o czym mowa,dla mnie może sobie założyć K&N-a i magnetyzer z allegro.

Opublikowano

A Ty mms023 powinieneś powoli zacząć określać się poprzez zadawanie sobie kolejnych pytań i odpowiadanie na nie zgodnie z preferencjami. Na przykład: "czy chcę benzynę, czy diesla?", "czy chcę auto rodzinne, przestronne i z 4d (5er), czy wolę coupe(3er)" itp itd.

Pamiętaj,że koszty eksploatacji rosną wraz z pojemnością i mocą!

A w fotel wciska nawet A6 2.0 tdi (140KM) :P bo w dieslu to norma.

Pozdrawiam

 

mattis - właśnie po to założyłem ten post!!! Żeby uzyskać jak najwięcej danych! Nie mam za wiele czasu na to żeby rozbijać się dziesięcioma modelami i wybrać ten jedyny. A chciałbym się tak kiedyś pobujać. Bardzo! :D :D :D

Dlatego też, poprzez to forum, chciałem uzyskać jakieś informacje od osób, które wiedzą coś więcej na ten temat. Dla mnie każda informacja jest istotna bo będę mógł się rozglądać za czymś konkretnym! Naprawdę przyjmuję każdą sugestię dot. skrzyni, silnika itp. i ją rozważam.

 

PS

W kwestii "tuningu komponentów" chodziło mi o tuning elementów zawierających się w specyfikacji dla danej wersji - więc swap silnika odpada.

 

Pozdrawiam

Pozdrawiam

Freude am Fahren - anytime, anywhere

Opublikowano
to moze inaczej - z jakiego auta bedziesz sie przesiadal na bmw? jaka ono mialo moc? to bardzo ulatwi stwierdzenie co cie bedzie wciskalo w fotel :wink:
Opublikowano

Teraz jeździłem VW Golfem IV 1.8, wcześniej Omegą B 2.0 (krótko), wcześniej MB W202 2.0 (też niedługo).

Po drodze był jeszcze Maluch :D, Nissan Micra, Daewoo Matiz i Ford Escort 1.6 - krótkie epizody.

Obecnie nie mam samochodu, ale jak wynika z postu pragnę (od dawna :D ) zakupić sobie BMW.

Pozdrawiam

Pozdrawiam

Freude am Fahren - anytime, anywhere

Opublikowano
Teraz jeździłem VW Golfem IV 1.8, wcześniej Omegą B 2.0 (krótko), wcześniej MB W202 2.0 (też niedługo).

Po drodze był jeszcze Maluch :D, Nissan Micra, Daewoo Matiz i Ford Escort 1.6 - krótkie epizody.

Obecnie nie mam samochodu, ale jak wynika z postu pragnę (od dawna :D ) zakupić sobie BMW.

Pozdrawiam

wnioskujac z tego 330d bedzie zupelnie wystarczajace - wiem cos o tym ;-) poza tym benzynowe rzedowe szostki myse ze tez dawalyby rade a juz napewno od 2.5l :cool2:

do diesla polecam automat :cool2:

Opublikowano
Czyli jak automat to lepiej w dieslu niż benzynie?

benzyna duzo traci dynamiki na automacie - nawet wiecej niz 0.5 sekundy do 100

diesel znacznie lepiej wypada w tym wzgledzie

poza tym chodzilo mi bardziej o to ze jak diesel to tylko automat

Opublikowano

maciekk - a Tobie jak się śmiga E60 2.5 (pewnie automat)? Wciska? :D

Pozdrawiam

Pozdrawiam

Freude am Fahren - anytime, anywhere

Opublikowano

jako ze poprzednie auto mialo o prawie 80 kucykow mniej to wciska ;-)

chociaz oczywiscie po pewnym czasie chcialoby sie wiecej :wink:

automacik w trybie ds jest szybki (jak na moj gust) wiec jezdzi sie calkiem przyjemnie i daje rade przy wyprzedzaniu. wbrew pozorom e60 jest dosc lekkie jak na swoja wielkosc a osiagi ma porownywalne do e46 330d (184 KM) w automacie

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.