Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Spotkal sie ktos z podobnym problemem a mainowicie:

Wsiadam do auta silnik zimny przekrecam zaplon zapala sie kontrolka oleju po dopaleniu gasnie wszystko dziaslo wzorcowo, natomiast gdy sie silnik zagrzeje i chce odpalic silnik cieply kontrolka ta sie wogole nie zapala. Dodam ze sprawdzilem kable sa ok wtyczka siedzi tak ja powinna, a czasem jak stukne w czujnik to kontrolka mrygnie. Czy wlasnie padl ten czujnik???? Ewaetualnie czy wymiana konczy sie tylko na wykreceniu starego i wkreceniu nowego (czy wyplynie mi olej)???

Bardzo prosze o jakas rade aha i ile ewentualnie kosztuje nowy czujnik???

Dodam ze bmw to e 36 316 silnik m 40

 

Zgory dzieki wielkie za rady

 

Pozdrawiam :)

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

roosvelt, mam tak samo jak Ty, tez silnik M40. Rano przekrecam stacyjke... zapala sie kontrolka cisnienia oleju, odpalam autko, gasnie. Jest pieknie, lapie cisnienie. Nastepnie chce uruchomic silnik i kontrolka sie nie zapala... wczesniej jezdzilem 323f.... pomyslalem ze inzynierowi z BMW wymyslili jakis patent.

Kazda M40 3ma tak cisnienie czy cos jest nie tak? Roosvelt, poradziles cos z tym czy tak jezdzisz?

Opublikowano
spróbuj na włączonym zapłonie zewrzeć kabel z czujnika do masy. Jeżeli wtedy się zaświeci kontrolka to czujnik do wymiany - koszt ok 20 zł za jakiś tańszy
Opublikowano
wedlug mnie to normalne tez tak mam ze na cieplym jak stoi chwile to kontrolka nie zapala sie... to chyba tak jest w kazdym e36
Opublikowano

Mi zanim poszedł czujnik ciśnienia oleju, to czasami potrafiło się lekko zajarzyć na desce, ale sporadycznie. A później szybko odmówił współpracy. Wcześniej nic nie łypało, silnik nie pracował kontrolka się świeciła. Pracował - gasła.

Jednak z czasem czujnik ciśnienia "padł" i zmieniłem go. Koszt to 20 złoty za jakąś włoską podróbę w czerwonym pudełku. Po wymianie na obecny dzieją się takie objawy jak piszecie. Także myślę, że kwestia świecenia kontrolki zależy od samego czujnika, a dokładnie od jego "czułości".

 

Ewentualnie macie zabitą dziurkę w tym czujniku i olej nie zawsze tam dochodzi tak jak powinien. Gdy założyłem czujnik przez pierwsze 2 czy 3 odpalenia wogle nie działał, później załapał o co chodzi ale jednak nie do końca. ;) :mrgreen:

 

EDIT:

roosvelt

Gdy wykręcisz stary czujnik coś tam wypłynie, zależy jak będzie gorący olej. Im cieplejszy tym więcej go wyleci, uważaj aby się nie poparzyć. Jeśli sprawnie podmienisz czujniki ucieknie Ci bardzo mało oliwy, także się tym nie przejmuj. Grunt to dobre przygotowanie. :cool2:

P.S.

Na nowym czujniku powinna być nowa podkładka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.