Skocz do zawartości

Wielkopolskie


AdminOld

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, miał ktoś z Was styczność z "Niezależną stacją obsługi BMW Fangrof" w Pile? Ile tam biorą za sprawdzenie auta przed zakupem, lub ewentualne podłączenie pod kompa i sprawdzenie przebiegu?

 

No i się do nich dodzwoniłem. Sprawdzenie auta przed zakupem (lakier/blacharka, elektryka z kompem, zawias itp) u nich czyni 250zł przy BMW E46 fl, znaczy nie tak źle. Szwagier rok temu sprawdzał w Łodzi w serwisie gdzie bawią się Japańcami, to zapłacił 350zł, no ale to większa miejscowość.

 

PS. Czy ta firma zna się na rzeczy, niby są na rynku od 1992r?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie byl u Pana z Wieckowic pod Poznaniem? W internecie za duzo o tym nie ma, gdzies tam wyczytalem ze ponad 20 letnie doswiadczenie w BMW oraz pracownik ASO. Rozmawialem z tym Panem przez tel i wyglada ze wszystko jest ok,ale jeszcze jak by ktos dodal jakies opinie na ten temat to juz bym byl pewny w 100 %.

 

a był i to nie raz.Faktycznie pracował w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Polecam TMC-MC Zakład Regeneracji Reflektorów i metalizacji próżniowej soczewek h7 i xenonowych.

Szybka i fachowa usługa, lampy po regeneracji świecą lepiej niż nowe.

 

Stacja Diagnostyczna - Zakład Regeneracji TMC-MC Michał Cugier - Stęszew ul. Kórnicka 18

 

tel. 698 738 630 lub 601 421 264

 

www.tmcmc.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm... a na czym to polega owa "metalizacja próżniowa soczewek h7 i xenonowych" i co sprawia, że lampy świecą lepiej, niż nowe! jak to jest możliwe? poza tym pozostaje pytanie na jak długo ten niesamowity efekt, czy nie ma późniejszych problemów z rozbieraną lampą no i przede wszystkim; jakim cudem kolego jeździsz E39 z 2008 roku?? rozumiem, że dałeś jej taką renowację że lat jej normalnie ubyło :mrgreen: słaba reklama...i tak bez zdjęć.. :nienie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

Kogo polecacie w Gnieznie?

 

Planuje wymiane plynu hamulcowego, chlodniczego i filtra paliwa

 

PS. I kto by miał maszynę do wymiany oleju w automacie to bym też to na miejscu zrobil

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Zdecydowanie odradzam warsztat: NAPRAWA BMW MIKOŁAJCZAK

Poznań, ul. Strzeszyńska 227

tel. (061) 822 18 16

 

Zaprowadziłem im moją e60 na problemy z egr stukami w przednim zawieszeniu i szumiącym łożysku przedniego koła. Samochód odebrałem po 2 dniach, zapłaciłem 2500zł poniżej przedstawię listę napraw:

Problem z egr: wymiana zaworu elektromagnetycznego i wężyków podciśnienia. Okazało się że zaworek jest wymieniony ale wężyki już nie.

Stuki w przednim zawieszeniu: Została wymieniona tuleja pływająca w tylny zawieszeniu a przednie zawieszenie według Pana Mikołajczaka ok. Po wjechaniu na stację diagnostyczną okazało się, ze przedni górny wachacz jest do wymiany (stuki ustały).

Szumiące łożysko przedniego koła: Pan Mikołajczak w rozmowie ze mną stwierdził iż dobry zamiennik kosztuje 1000zł i wymiana 500zł zrezygnowałem z naprawy. Po powrocie zaprowadziłem auto do znajomego warsztatu i wymieniłem łożysko. Koszt łożyska firmy SKF 420 zł i wymiana 50zł latwo policzyć ile chciał zarobić właściciel warsztatu, ( koszt oryginalnego łożyska w BMW 920 zł). Okazało się że łożysko było dobre a szumiały opony.

 

Tak więc nie wiem dlaczego Pan Mikołajczak ma tak wielu fanów na pierwszych kilku stronach forum, (którymi ja się sugerowałem oddając auto do ww. warsztatu), ale ja już nigdy nie zaprowadzę do niego samochodu. Według mnie jest zwykłem naciągaczem, który być może kiedyś był dobrym mechanikiem ale na chwilę obecną poza tym, że potrafi opowiadać i wymieniać części na nowe (delikatnie poci się olej z turbina to należy ją wymienić na nową, pocący się kolektor ssący spod uszczelek: wymiana kolektora) to powinien zamknąć warsztat wybrać i się na emeryturę.

 

Nie wiem czy nie troszkę za ostro napisałem ale nie lubię oszustów i nie chodzi mi tutaj o pieniądze bo gdyby to kosztowało 5000 zl i by zrobił to wszystko o czym mówił to bym zapłacił i bym się cieszył.

 

Pozdrawiam

 

Karol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

Załapałem się na darmową akcję serwisową rozrządu viewtopic.php?f=70&t=263913.

Mam do wyboru w Poznaniu, Olszowiec lub Smorawiński. Nie wiem którego wybrać, nigdy nie korzystałem z ASO. Ma ktoś jakieś doświadczenie,propozycję ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako mechanika do Bmw to moge ci polecic pod Poznaniem,ktory tylko i wylacznie naprawia BMW,co bardzo polecam (tylko od Ciebie to jest dosc kawalek). A co do samej szkrzyni automatycznej to moge ci polecic Pana Z Bytomia Odrzanskiego,ktory tylko zajmuje sie automatami przez cale zycie.

Bez wkladu serca i pracy,twoj lakier nie wyglada cacy ...

Wiele serc....jedno bicie..... BMW na cale zycie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Polecam DK Mechanika Dawid Klepacki :cool2:

Moze terminy odległe ale warto bo kazdy bedzie zadowolony. U mnie trzeba było wymienić czujnik gdzieś w środku silnika (w mieście zaden mechanik nie chciał tego zrobić) poza tym nie aktywowała mi sie funkcja start/stop. Następnego dnia przyjechałem po odbiór auta bo klient co chciał kupić furke mnie szarpał, wiec podjechałem oczywiście stado bemek przy warsztacie :8) a moje autko juz gotowe ! Czujnik wymieniony, sprawdzony i do tego funkcja start/stop znów działa :D POLECAM DK !!

DRIVEN TO PERFECTION
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Witam. Był ktoś z was u mechanika w Biskupicach Łukasza K.? Mam do uszczelnienia pompe vacum (juz raz mialem wymieniany oring). Czasem kopci mi na niebiesko i troche zaczęło czuć benzyną w oleju. Prawdopodobnie puszczają mi uszczelniacze,przynajmniej tak mi się wydaje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam warsztat :

 

Yogi Service Elektromechanika S.C.

ul.Jerzego Suszki 3

60-681 Poznań

 

tel 500 83 34 34

 

Usuwali mi filtr czastek stałych DPF...Rano podstawilem auto a po poludniu odebralem...za kwote 800zl moja e60 juz nie ma problemow z DPF :)

 

Z tego cow iem to zajmuja sie rowniez innym rzeczami zwiazanymi z elektornika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Napisałbym, że mam to gdzieś, ale nie mam, bo to osoby jadące za Tobą mają problem z wdychaniem syfu z Twojego samochodu. Co więcej, w normalnym kraju już nie powinieneś dostać przeglądu (niestety żyjemy w bananowej republice).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Same bzdury piszesz.... nie znasz sie a wypowiadasz bez sensownie.... przyjedz do mnie to ci pokaze ze nie ma zadnej roznicy.... wychodza te same modele aut rowniez bez filtra...i co te niby przegladu maja nie dostac ?... poczytaj wiecej o filtrach a pozniej sie wypowiadaj...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Czytałem kolego, o filtrach, o spalinach, o tym jak się zapychają, jak je trzeba wypalać itp itd. Różnicy nie ma? To po co to wkładają, żeby uprzykrzyć życie użytkownikowi?

Akurat mam porównanie, znajomi mają Vectry 1.9TDI z tych samych roczników, z podobnym nalotem, jeden ma fabrycznie bez DPF (specjalnie szukał takiego bo podobno różnicy nie ma, poza samymi plusami oczywiście). Na postoju to może i nie ma różnicy, ale jak tylko się depnie to widać co z rury leci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak oczywiscie widac..... a przy wypalaniu filtra ten caly syf gdzie niby wylatuje ? do bagaznika... Samochod bez filtra niby caly czas ale powoli zanieczyszcza atmosfere...a samochod z filtrem przy wypalaniu wyrzuca to co sie nazbieralo przez ten czas... nie widze zadnej roznicy... a to ze czasem jest smrot nie do wytrzymania to nie musi byc zwiazane z filtrem !!!...w mojej zony e87 orginalnie samochod jest bez filtra....a przy odpalonym aucie nie szlo wytrzymac 2min stojac przy wydechu... a zaden dym nie lecial....co sie okazalo....zona przez 2 lata jezdzila na niedogrzanym silniku...i w kolektorze powstal nalot... ktory powodowal takie rzeczy...po wymianie wszystko wrocilo do normy....i nawet przy ostrym dawaniu nie pusci teraz grama chmury...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.