Skocz do zawartości

Szarpie przy ruszaniu, prawie gasnie...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, to moje pierwsze problemy.

525 TDS 94 - mam takie objawy:

Nie dzieje sie to caly czas - mam wrazenie, ze wtedy gdy juz troszke pojezdzi i sie rozgrzeje.

Wbijam 1 bieg, troszke gazu, a samochod sie dlawi, szarpie prawie do zgasniecia. Wtedy sprzeglo, dodam wiecej gazu i wtedy mozna. Na dwojce i pozostalych biegach zasuwa jak trzeba.

 

Prosze o jakies sugestie - chcialbym do serwisu trafic troszke madrzejszy :wink:

 

dzieki i szerokiej drogi

Zbyro

Opublikowano

czesc,

slaby? :)

podpowiedz moze lub ukierunkuj mnie to opisze w inny sposob.

Nie wiem jak to ujac technicznie bo sie nie znam.

 

dzieki

Opublikowano

:D sile ma... tylko gdzies bokiem wychodzi...

moze to nie sprzeglo, moze jakis inny punkt przeniesienia napedu...

Znajomy mi mowil, ze jesli sprzeglo byloby zjechane to by na wyzszych biegach slizgalo sie.

Moj przypadek wyglada tak jak napisalem wczesniej.

1 bieg i troszke gazu zaczyna szarpac. Wiecej gazu i zalapie, a na kolejnych biegach juz dziala jak trzeba.

 

Tak jak wspomnialem - przed serwisem chce poznac opinie o tym przypadku.

 

dzieki

Opublikowano

no juz teraz mnie oswieciłes. znajomy zle i jednoczesnie dobrze ci mowił. jak bedzie sprzeglo rozwalone to wlasnie bedzie tylko szarpac przy ruszaniu. slizganie sie to zupełnie inna sprawa. tez zwiazana oczywiscie ze sprzegłem. tak jak u ciebie to obstawiam kolo zamchowe dwumasowe. obym sie mylił bo koszt znaczny. a te wszyskie gumowe polacznia wału ogladałes?? ale one by sie dawały we znaki. przy wiekszych predkosciach drgania by były.

pozdro.

e39 3.0D
Opublikowano
jeżeli nie ślizga sprzegło to 100% koło dwumasowe mam to samo niestety nowe koło to 1700 zeta :cry: chyba że używka

Pozdrowienia Piotr


E34 525 tds Touring

Opublikowano

ja u siebie wywaliem kolo dwumasowe , zalozyłem zwykle i tarcze ze sprezynami. wszystko uzywka. calkowity koszt 500 zeta. ale trzeba sie pobawic. nie wiem od czego to koło ale na pewno od BMW

pozdro.

e39 3.0D
Opublikowano
JA MOZE DOŁOZE SWÓJ PROBLEM, U MNIE jak jest zimny to jak ruszam to szarpie(normalnie ruszam), lub jak sie lekko toczy i z jedynki ruszam tez szarpie(zimny). Przy gwałtownym ruszanie tez problem nie istnieje, oczywiscie na wyzszych biegach nie czuc tego to jasne, jednak gdy ujade troche powiedzmy pare kilometrów to sprzęgiełko chodzi idealnie, łagodnie i płynnie, co to moze być????, czy winą może byc koło dwumasowe????? A może sprężynki na tarczy jak są zimne to mają luz i wpadaja w drgania, a jak sie podgrzeją to niejako zwiekaszaja swoją objętośc i problem nie wystepuje. Co to według was moze być

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
JA MOZE DOŁOZE SWÓJ PROBLEM, U MNIE jak jest zimny to jak ruszam to szarpie(normalnie ruszam), lub jak sie lekko toczy i z jedynki ruszam tez szarpie(zimny). Przy gwałtownym ruszanie tez problem nie istnieje, oczywiscie na wyzszych biegach nie czuc tego to jasne, jednak gdy ujade troche powiedzmy pare kilometrów to sprzęgiełko chodzi idealnie, łagodnie i płynnie, co to moze być????, czy winą może byc koło dwumasowe????? A może sprężynki na tarczy jak są zimne to mają luz i wpadaja w drgania, a jak sie podgrzeją to niejako zwiekaszaja swoją objętośc i problem nie wystepuje. Co to według was moze być

 

dokładnie tak samo i to napewno 2masówka a wszystkiego się człowiek dowie jak wyjmie i zobaczy :shock:

Pozdrowienia Piotr


E34 525 tds Touring

Opublikowano
czy z tym kołem dwumasowym, problem moze postepowac szybko , bo ja od pol roku nie widze zadnych roznic a jak sie postaram i dobrze operuje sprzeglem to powiedzmy ze problemu nie ma na zimno. Odpowiednio wyzsze obroty i szarpania nie ma, a pozatym co sie dzieje z tym kołem jak jest ciepłe, dlaczego nie ma drgan i szarpań, umie ktos to wytłumaczyć?????

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

No chlopaki nie wiem czy sie cieszyc, czy nie...

Nie znam w Opolu serwisu, ktoremu moge powierzyc moje BMW.

Chce sie przylozyc do sprawy dobrze

Podsumowujac:

1. kolo dwumasowe (nawiasem nie mam pojecia co to jest)

2. pekniety docisk sprzegla

3. tarcza

 

Podpowiedzcie jak sie do tego zabrac w warunkach warsztatowych.

Domyslam sie ze trzeba silnik odsunac od skrzyni. Trzeba go jakos zawiesic :wink: ?

 

Pewnie docisk lub tarcze mozna kupic sprawnie, a to kolo dwumasowe (nawet nazwa mnie odrzuca, nie mowiac o cenie...) to moze byc problem.

 

Jakos i tak trzeba sie z tym szarpaniem uporac...

 

dzieki Wszystkim za podpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Mam to samo. Jeżdżę już tak od dwóch lat...... ale na wiosnę mam zamiar w końcu się tym zająć :)

 

Sebastian

Opublikowano

Na szczescie ostatnio te efekty zniknely.

Mam jednak swiadomosc, ze cos jest nie tak.

 

dzieki Wszystkim i Wesolych Swiat

Opublikowano
jeżeli nie ślizga sprzegło to 100% koło dwumasowe mam to samo niestety nowe koło to 1700 zeta :cry: chyba że używka

 

co to jest to kolo dwumasowe i gdzie to jest?

 

ja mam podobnie z ruszaniem, choc nigdy mi nie gasnie, cofaja mi sie tylko obroty

ale to dlatego ze bierze mi gdzies lewe powietrze dlatego wiecej gazu musze przy jedynce

 

trzeba sprawdzic gume za przeplywomierzem, albo regulator biegu jalowego

 

wymienilem tez u siebie elastozlacze (miedzy walem a skrzynia), i auto lagodniej rusza, bo szarpalo bardziej - to tez moze byc przyczyna u ciebie

 

ale o co biega z tym kolem? pierwsze slysze

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
  • 2 lata później...
Opublikowano
Mój ojciec w swoim e34 TDS z 94 roku miał to samo musial dodac więcej gazu zeby auto pojechalo i niezgaslo po kilku tyodniach meczacej jazdy pojechalismy na komputer co jest grane?;) miała to być glowiczka pompy wtryskowej..ale to niebylo to!! był to nastawnik pompy wtryskowej..pompa niedostawala takiej dawki paliwa jak miala dostawac!! w dodatku falowały obroty na biegu jałowym;) Koszt takiej naprawy z roczna gwarnacja 1500 zl!! Warto teraz auto jak ma chodzic!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.