Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam posiadam 316 i chcialem obnizyc i usztywnic zawieszenie bo auto strasznie plywa.boje sie jednak ze jak wsadze sprezyny mniejesze o 4 cm to bede mial problem z jazda bo jak sie jedzie w 3 osoby to na progach zwalniajacych czasmi trze.co moge zrobic???
Opublikowano

Może masz po prostu zużyte sprężyny - miękkie ze starości i wypracowania???

Na malownicze drogi Wrocławia nie ma, co obniżać zawieszenia jakoś drastycznie :| Myślę, że -20 to wysarczy,do tego ładne nowe amorki i wszystkie gumy. Auto będzie jak nowe :wink:

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
W -20 nie warto sie bawić, bo nie będzie widać różnicy :wink: Albo -40 (oczywiście tylko na przód, bo E30 ma w standardzie większy prześwit między kołem a nadkolem z przodu, niż z tyłu) albo nie ruszać :) A na progach fakt, nieciekawie, może obetrzeć katem/tłumikiem przy obciążonym, a w M40 na koleinach miseczka również może ucierpieć :)
Opublikowano
a plywa w koleinach?jesli o to chodzi to jest sprawa zbyt szerokich kapci niestety i kombinacje z zawieszeniem nie pomoga.zatem jesli jest jak pisze czekaj na euro 2012 :wink: albo kombinuj z samymi oponami.ja mam 16'stki felgi i profil 215/55 i da sie na tym jezdzic.
Opublikowano

Witam,

 

Podłączam się do tematu bo jestem po wymianie całego zawieszenia i z przodu i z tyłu.

 

Pływa..... Pojęcie względne ale co można zrobić:

1. Amorki Bilstein B6 -> Będzie sztywny wystarczająco.

2. tak jak "mattiss" napisał -> wszystkie gumy, tj. tuleje wahaczy, tuleje tylnej belki. Przy okazji warto sprawdzić łączniki stabilizatora.

3. Twardsze sprężyny przód-tył.

 

Ja wymieniłem na B6, do tego wszystkie sworznie. Jest jak należy.

 

Co do obniżania to raczej średnio.... Ale to jest oczywiście moje zdanie :roll2: . Po prostu nasze drogi to jedna wielka awaria!!!! A autem nie będziesz tylko śmigał we Wrocławiu. A wierz mi. Są w Polsce takie koleiny że będziesz 3mał się ich szczytów bo jak nie to rozwalisz miskę olejową (bez obniżania).

 

P.S.

Ad.3 Ja wymieniłem tylko tył no i efekt jest jak ta lala. Z przodu nie ruszałem bo uważam ze szkoda komfortu tracić znacząco..... Z tyłu trochę tłucze ..... Ale taki jest Wrocław...

 

Pozdro

Uwielbiam stare kwadratowe trumniaki ze stajni BMW i jeżdżę E30 z wyboru a nie z przymusu!!!
Opublikowano

Kup nowe amory gazowe + springi -60/40 .

Z takim obnizeniem w koleinach mozesz miec problem z kompletem ludzi ale przeciez nie jezdzisz tak codziennie, troche przyjemnosci tez trzeba miec w zyciu a nie tylko "tego sobie odmowic i tamtego sobie odmowic" :lol:

Opublikowano

Witam

 

Ja posiadam cały zawias 40/40 Bilsteina i jak narazie to mi cierpiał tylko wydech(oryginalny) po zmianie na "niby" sportowy jest git choc wydaje sie ze jest jeszcze niżej niż tamten...jakies złudzenie optyczne..

Na miche trzeba konkretnie uważać.. koleiny łapie ale tylko te małe, duże biore po szczytach hehe..ale ogolnie 40 nie jest jeszcze taka tragiczna..da sie pomykac(ale tak :worried: gały przed machą i tak) jako tako po polskich drogach( a ja mam takiego farta ze dookola mnie wszedzie robione są bądz byly remontowane głowne trasy min A50 która smigam codzien wiec jak narazie git..i miasto tez w miare ma rowne drogi..a i po wioskach zdaża sie smigać i tez nie jest zle.)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.