Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem bo chce sprawdzić sam w domu czujnik abs bo od jakiegoś czasu mi nie działa abs.Mam miernik ale jak rozpiąłem kostke przy kole od czujnika to w tej wtyczce są wystające końcówki ale nie siegam tam miernikiem żeby zmierzyć czujnik

Czy jest jakiś sposób żeby zmierzyć ten czujnik

Opublikowano
Ja mierzyłem omomierzem. Pokombinuj troszkę, a na pewno uda Ci się to zmierzyć.
http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
Opublikowano
Nie pamiętam, ale ogólnie to jest cewka i jak się przerwie to w ogólnie nie będzie przejścia.
http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
Opublikowano

ok ja też mam miernik i chce nim zmierzyć ale nie moge dojść do kabli bo są w gnieździe i nie wiem w jaki sposób dotrzeć do przewodów żeby zmierzyć czujnik

napisz w jaki sposób ty dostałeś sie do przewodów bo po rozłączeniu wtyki nie można sie dostać do przewodów bo są za głeboko

Opublikowano
Miałem i ja ten problem. Owinąłem na końcówkę z miernika twardy drut i obkleiłem izolacja. Jako,ze drut był cienki to udało mi sie jakoś pomierzyć. Mam nadzieje, ze względnie zrozumiale napisałem. :roll2:
Opublikowano

Aha, zapomniałem-u mnie bylo na dobrych czujnikach 1,1 lub 1100 czegos tam. Przepraszam,ze tak pisze ale nie jestem elektronikiem i dopiero po zakupie miernika nauczylem sie nim posługiwac-wczesniej nie miałem tego nawet w rekach :mrgreen: :mrgreen:

Oczywiscie moje sprawdzenia byly robione na przyslowiowa "pale" - jesli nie dzialo w jedna strone to mierzylem w druga... i udało sie :duh: :mrgreen: :dance:

Powodzenia :wink: :wink:

 

Daj znac co i jak :cool2:

Opublikowano

Witam

Słuchajcie po poradach kolegów pomierzyłem czujnik i prawy przedni nic nie wskazywał,wymieniłem go i jest super wszystko działa.A na komputerze nie mógł sie połączyć z ABS-em i wykryć błąd

Opublikowano
Chyba w większości pada prawy czujnik, a co ciekawe nie wszystkie modele łączą sie z kompem, gdy pada któryś czujnik :duh:
Opublikowano

Mi też padł kiedyś przedni prawy :)

Pewnie od naszych dziurawych dróg i drgania je zabijają.

http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
Opublikowano

1. Rezystancje chyba łatwiej i wygodniej jest sprawdzić na kostce, która wchodzi do kompa (potrzebna rozpiska pinów, ale to nie problem). No i masz sprawdzone od razu czy kable są ok ;-)

2. Czasem zdarza sie ze czujnik jest uszkodzony, choć ma prawidłową rezystancje.

3. Niektóre interfejsy nie mogą się połączyć, bo było kilka róźnych modeli ABS`u (m.in z ASC+T), dobry interfejs pozwala na wybór odpowiedniego modelu, z którym chcemy się połączyć (ja tak miałem, zmieniłem model na TEVES, zamiast BOSCHa i poszło).

 

Pozdro,

H.

Moje BMW 330d E46 Sedan '04 (manual) wciąga średnio:

http://www.motostat.pl/user_images/15057/icon1.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.