Skocz do zawartości

szarpnięcie między 2-3 tyś obrotów


koyote

Rekomendowane odpowiedzi

Mam mały problemik przy jeździe na gazie, mianowicie w zakresie obrotów 2-3 tyś lubi szarpnąć jakmy miał przerwę w dostarczaniu gazu. szarpie tak ze dwa trzy razy i koniec, nieważne na jakim biegu jadę ale zawsze w tych zakresach obrotów. Na benzynie nawet nie sapnie. czy ktoś tak miał?? Czy wystarczy to wyrególować. A cha to jest sekwencyjny gaz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Mam ten sam objaw w e34 94r silnik 2l 24v.Instalacja zenit sekwencja.Co mogę poradzić dałem sobie spokój nie pomogła regulacja silnika wymiana świec + nowe fajki.Podobno to wina którejś cewki.Tylko nie mam już kasy żeby szukać przyczyny bo słyszałem że może być to też wada sondy.Więc jak widzisz ja nie dałem rady ale może tobie pomoże wymiana któregoś elementu który wymieniłem.Dodam też że temat gazu nie tylko w BMW jest czasami ciężki do diagnozy i naprawy o czym przekonałem się na własnej skórze.Ten problem rekompensuje mi tylko spalanie gazu 13l/100km miasto .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

jezeli masz "sekwencje" to jest to do wyregulowania.

 

po to w programie jest opcja regulacji "mnoznika" czyli dawki w calym zakresie.

wiekszosc aut chodzi dobrze po autokalibracji ale niestety bmw maja z tym problemy.

 

pojedz do gazownika i powiedz mu zeby ustawil ją na analizator spalin.

tzn tak samo jak sie ustawia kazde auto na "srubie".

wówczas ustawia sie zakres 3500obr/min a potem wolne obroty. i dopiero wtedy wsiadasz w auto i jedziesz ustawiac moc na wysokich obrotach na drodze. po takim ustawianiu autko ma malo palic i ladnie pracowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czemu ale moja nie chciala sie zkalibrowac za 1 razem i zrobilismy jej mape recznie.

dopiero po wypalonym 1 baku przeszla autokalibracje.

ale i tak musialem poprawic to co wyszlo bo gdy automat zmienial bieg na max obrotach to po "zapieciu " biegu czulem szarpniecie.okazalo sie ze mial za duza dawke na maxie i go przelewalo.

mape ktora nakreslila autokalibracja poprawialem przy pomocy analizatora.

udalo mi sie zrobic taka na ktorej auto jest wyczuwalnie mocniejsze w przedziale 2000- 5000 obr / min i zmienia biegi przy max obr tak samo jak na benie.

 

spalanie w miescie przy raczej spokojnej ale dynamicznej jezdzie :D jest sie na poziomie 14- 15 l/100

 

sprawdz jeszcze wielkosc dysz. kolega mial w 318 IS za duze i tez autko mialo problemy. zmienili ma mniejsze i jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
U mnie teraz też, ale ja ją montowałem w kwietniu i wtedy były takie ceny

 

Normalka teraz ceny sa śmiesznie niskie i polecam montowanie instalacji na spokojnie nie tak jak na wakacjach 3 auta dziennie robiliśmy :D

Zreszta szkoda , że osoby które zamontowały u mnie gazik do swoich BMW a siedzą na tym forum nic się nie wypowiadają, pewnie nie ma żadnych problemów i jest cisza :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam mały problemik przy jeździe na gazie, mianowicie w zakresie obrotów 2-3 tyś lubi szarpnąć jakmy miał przerwę w dostarczaniu gazu. szarpie tak ze dwa trzy razy i koniec, nieważne na jakim biegu jadę ale zawsze w tych zakresach obrotów. Na benzynie nawet nie sapnie. czy ktoś tak miał?? Czy wystarczy to wyrególować. A cha to jest sekwencyjny gaz.

 

 

Miałem taki problem w e36 2,0 jak w wiązce były pomylone dwa sterowania wtryskiwaczy LPG- auto pieknie sie wykalibrowało na wolnych potem na drodze tez było ok,

Tyle, ze kalibrowałem pod siebie a instalka identyczna jak Twoja i nie uzywałem praktycznie takich obrotów.

.

 

Postawiłem oczywiscie szybka diagnoze, swiece albo cewki .

 

Wymieniłem swiece i dale j to samo, wymieniałem cewki i nadal nie ok .

Wku... sie juz strasznie ale powiedziałem klientowi , ze musi zostawić mi auto....niechetnie zostawił po czym rozebrałem wszystkom w drobny mak i sprawdziłem wyjścia na centralce i kolory jakie i gdzie maja być.

 

Znalazło sie samo dwa kabelki zamienoine miejscami przez producenta.]

Po poskładaniu wszystko ok .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.