Skocz do zawartości

RG

Zarejestrowani
  • Postów

    176
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    krak

Osiągnięcia RG

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. RG

    Regeneracja reflektorów e60

    nie po to technologia produkcji reflektora przewiduje powlokę zabezpieczająca na "szkle" żeby pan Zenek ja zdzierał i opowiadał klientowi ze będziesz pan zadowolony. moje lampy były nie przezroczyste białe niczym mleko od krowy. pierwsza poszła polerka na najwyższym poziomie, z zabezpieczeniami uv itp. ok zobaczyłem ze moje lampy maja ringi :) alee po miesiącu utleniający się klosz zaczął coraz brzydziej wyglądać, w końcu zdarłem powłokę zabezpieczającą przed tym efektem. już miałem kupować lampy i wpadł mi w ręce taki zestaw : http://hosting0168883.az.pl/allegro/aerozole/motip/ref01.jpg zrobiłem zgodnie z instrukcja regeneracje w październiku i do dziś lampy są jak nowe za niecałe 70 pln.
  2. RG

    E60 525 - Gasnący silnik

    wyczyść przepustnice i silniczek krokowy.
  3. opisywałem swój problem ze skrzynia ale widzę ze problemy z E60 to świeży temat. moja waliła błędem zaworu eds3 /wymieniłem i dalej był błąd/ jeżeli temp oleju spadała poniżej 35stC. wystarczyło zapalić zagrzać olej, zgasić i błędu nie było. kupiłem kompa skrzyni z mechatronik-iem / niestety sprzedawca sprzedał mi nie tego co trzeba bo z 6hp19 ale z 2006 z valvetronika a ja mam M54B30 z 2003/ podmieniłem kompa i już nie wali błędami ale nie zmienia biegów na pełnym obciarzeniu. zaczęło się programowanie /9 do wyboru/ i nikt nie wie który program mam wstawić. z 9 tylko 2 pracuja poprawnie / próba drogowa :)/. aleee problem z falowaniem tak jak u was sie pojawił. tzn 50 km/h delikatny gaz i falowanie 1500-1600 ob/min. alleee tylko po odpaleniu auta po nocy włączam D mija 500m jest ok nagle falowanie kolejne 500m, stop na skrzyżowaniu i się naprawia do następnego ranka :) po 8 rozbieraniu skrzyni i 2 mechatronikach narazie mam na nią wyje.....e i nauczyłem sie nią jeździć a robię to tak: zapalam wbijam M przez pierwsze 1000m do magicznego skrzyżowania utrzymuje 1800-2000 obr / falowanie nie występuje/ staja na światłach daje D i jeździ normalnie. oczywiście chce to naprawić. myślałem o konwertorze ale skoro koledzy już po 3 wstawiają i dalej lipa to może chwile poczekam. obawiam sie ze potwierdza się słowa Pana od skrzyń z Janek do którego dostałem nr z ZF : skrzynia 6hp19 w 3,0i z hakiem holowniczym nie dociąga do 250 000 km.
  4. skoro zajmujesz sie tym na codzien czy mozesz mi powiedziec jaki nr softu skrzyni powinienem zainstalowac do 6hp19 z silnikie m54b30 z 2003r, i czy moge taki soft zainstalowac w sterowniku który byl w 6hp19 z n52b30 z 2006r.
  5. kupiłem i wymieniłem kompa skrzyni biegów. mam prośbę do forumowiczy: potrzebuje informacji z np inpy : nr softu skrzyni - model sinika sprzedawca miał sprzedać mi kompa do 6hp19 / m54b30, okazało się ze komp jest od n52b30 z 2006r. mam do zainstalowania ok 9 softów , aktualnie sprawdzam 3 :) ale nie mogę znalesc info który ma byc. jest kilka które sie nie instalują i mam obawę ze nie będę mógł zainstalować do niego softu do m54 bo jest za stary dla tego sterownika.
  6. ok tylko nie ma przewodów pomiędzy kompem a zaworami /typu kabelki/. komp jest monoblokiem nasuwanym na zawory, zakończonym gniazdem skrzyni biegów. http://www.prnd.pl/uploaded/6hp26-plate.jpg
  7. czujnik pedału hamulca jest na pedale hamulca włączając inpe gdy dasz sprawdzanie zaworów zobaczysz ze np zawór 4 pracuje gdy naciskasz i puszczasz hamulec.
  8. olej to Liqui Moly TOP TEC ATF 1800 -BMW 83 22 0 142 516 (M-1375.4) czyli dokładnie taki jak ma być. wymieniony zgodnie z instrukcja ZF a następnego dnia sprawdzony i uzupełniony poziom. w środę wymieniłem EDS3 / ten sugerował komp/ razem z adapterem i 4 tulejkami gumowymi. zrobiona adaptacja środa - bez błędu czwartek - bez błędu piątek - bez błędu sobota - błąd P0971 z opisem: kurzschluss nach plus oderunterbrechung testbedingungen noch nicht erfuellt ,fehler noch nicht erfuellt ,fehler momentan nicht vorhanden,aber bereits gespeichert, fehler wuerde kein aufleuchten einer warnlampe verursachen, jeszcze mi został soft tylko nie wiem czy mam nowy czy stary: -hardware nr - 71 -functional soft - 20,36.0 -operating system - 2.3.10 -messege cat - 0.13.150 -currently not used - 0.0.0 czy znajdę gdzieś najnowszy soft i czy aktualizacje zrobię sam? czy muszę jechać do BMW ?
  9. sprawdź w inpie czy masz odczyt z temperatury oleju, jeżeli jest jakas dziwna wartość to na desce świeci się właśnie ciśnienie oleju. pierwsze ściągasz wtyczkę z czujnika temp oleju / 2 pinowa/ ,trzeba podgiąć piny i powinno byc po sprawie.
  10. " brake signal fault "' proponuje zacząć od czujnika na pedale hamulca, gdyż ten czujnik tez steruje skrzynia :) ewentualnie sprawdź czy ktoś nie podpiął pod ten czujnik jakiegoś dodatkowego alarmu.
  11. Witam problem mam taki ze jeżeli temp na zegarach jest 16,5 st C i niżej to za każdym razem po nocy wyświetla mi błąd i skrzynia wchodzi w trym awaryjny. wystarczy zapalić silnik / jest błąd/ pozwolić mu popracować 2 minuty, zgasić i zapalić na nowo. błąd się nie zaświeca , skrzynia pracuje normalnie aż do pełnego ostygnięcia. gdy na polu było ciepło / ostatni miesiąc / ani razu nie wyświetliła błędu. skrzynia pracuje bardzo dobrze, nie przeciąga , nie ślizga, nie zauważam żadnych problemów podczas jazdy. w inpie pojawia się błąd z opisem drucksteller 3 ale nie zawsze. wymieniłem juz: akumulator reg napiecia olej w skrzyni + tulejka+miska miała akcje serwisowa związana z jakimś przewodem aku.
  12. RG

    ile oleju do automatu 520i?

    3 chyba tylko z miski. w 5hp 18 / a nie wiem jaka ty masz/ wchodzi ok 7 l oleju musisz zejść pod auto i zobaczyć jaki kolor tabliczki i jaki model i jaki producent skrzyni. jak zalejesz nie właściwego oleju będziesz miał kłopoty:)
  13. sprawdź czy masz cale popychacze zaworów. jak któryś pękł to 1 cyl nie działa :)
  14. RG

    [M50] wzbogacenie dawki paliwa

    ok problem rozwiązany. okazało sie ze pomimo tego ze mam komp bosch-a to musiałem założyć sonde siemensa. na szczęście poratował mnie kumpel i pożyczył mi sonde tytanowa z e39. silnik pracuje równo, emisja CO - 0,12 % / wolne obr/ - 0,2 % /~3000/ wiec wszystko pięknie i w granicach normy straty jakie poniosłem: miesiąc szukania w necie info -diagnostyka w 2 zakladach - 120pln - wyciecie 2 dobrych katow i wstawienie strumienic - 100 /bez robocizny/ - nowa sonda BOSCHa dedykowana nie pasująca do mojego auta- 250 - sonda tytanowa - narazie pozyczona - ale trzeba bedzioe zaplacic:) jeżeli ktos potrzebuje NOWKE sondę /pracowała moze 20 minut/ z paragonem BOSCH do M50B25 i 2 katalizatory w dobrym stanie można dzwonić 606237943.
  15. RG

    [M50] wzbogacenie dawki paliwa

    zagadka - ciag dalszy :twisted: dzis zmianilem czujnik temp "no name" na BOSCH i zrobilem reset.- poprawilo to tylko moje samopoczucie. http://img530.imageshack.us/img530/3996/temppynuwauciekh4.jpg wg tego obrazka to moj silnik pracuje na podniesionej dawce az do 90,5 stC od 51 stC do 83 stC CO [% obj]- 1,00 ~0,70 od 83 stC- do 90,5 stC CO [% obj]- 0,20 90,5 CO [% obj]- 0,00 wynika z tego ze 90 % poruszania sie moim autem jest na "ssaniu" bo temp jaka jest zawsze na moim zegarze to ~83 stC jak sie podgrzeje to dopiero 90,5stC jakies sugestie??????????? :?: :?: :?: :?: :?:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.