Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam mały problemik przy jeździe na gazie, mianowicie w zakresie obrotów 2-3 tyś lubi szarpnąć jakmy miał przerwę w dostarczaniu gazu. szarpie tak ze dwa trzy razy i koniec, nieważne na jakim biegu jadę ale zawsze w tych zakresach obrotów. Na benzynie nawet nie sapnie. czy ktoś tak miał?? Czy wystarczy to wyrególować. A cha to jest sekwencyjny gaz.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Mam ten sam objaw w e34 94r silnik 2l 24v.Instalacja zenit sekwencja.Co mogę poradzić dałem sobie spokój nie pomogła regulacja silnika wymiana świec + nowe fajki.Podobno to wina którejś cewki.Tylko nie mam już kasy żeby szukać przyczyny bo słyszałem że może być to też wada sondy.Więc jak widzisz ja nie dałem rady ale może tobie pomoże wymiana któregoś elementu który wymieniłem.Dodam też że temat gazu nie tylko w BMW jest czasami ciężki do diagnozy i naprawy o czym przekonałem się na własnej skórze.Ten problem rekompensuje mi tylko spalanie gazu 13l/100km miasto .
Opublikowano
no mi też gazownik już wszystko posprawdzał co mógł i też sugeróje cewkę. Za jakiś czas będe miał nówke cewke 1sztukę, to bede zmieniał 6 razy i zobacze czy to cewka, jak nie to wtedy zobacze ze sądą.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

jezeli masz "sekwencje" to jest to do wyregulowania.

 

po to w programie jest opcja regulacji "mnoznika" czyli dawki w calym zakresie.

wiekszosc aut chodzi dobrze po autokalibracji ale niestety bmw maja z tym problemy.

 

pojedz do gazownika i powiedz mu zeby ustawil ją na analizator spalin.

tzn tak samo jak sie ustawia kazde auto na "srubie".

wówczas ustawia sie zakres 3500obr/min a potem wolne obroty. i dopiero wtedy wsiadasz w auto i jedziesz ustawiac moc na wysokich obrotach na drodze. po takim ustawianiu autko ma malo palic i ladnie pracowac.

Opublikowano
zapytam go jak on to widzi co napisałeś. Ale robiliśmy mapy ostatnio i wszystko niby było ok, dawki ładnie ustwaione. A ze spalaniem to nie mam problemów bo łyka mi tylko litr więcej od jazdy na benzynie
Opublikowano

nie wiem czemu ale moja nie chciala sie zkalibrowac za 1 razem i zrobilismy jej mape recznie.

dopiero po wypalonym 1 baku przeszla autokalibracje.

ale i tak musialem poprawic to co wyszlo bo gdy automat zmienial bieg na max obrotach to po "zapieciu " biegu czulem szarpniecie.okazalo sie ze mial za duza dawke na maxie i go przelewalo.

mape ktora nakreslila autokalibracja poprawialem przy pomocy analizatora.

udalo mi sie zrobic taka na ktorej auto jest wyczuwalnie mocniejsze w przedziale 2000- 5000 obr / min i zmienia biegi przy max obr tak samo jak na benie.

 

spalanie w miescie przy raczej spokojnej ale dynamicznej jezdzie :D jest sie na poziomie 14- 15 l/100

 

sprawdz jeszcze wielkosc dysz. kolega mial w 318 IS za duze i tez autko mialo problemy. zmienili ma mniejsze i jest ok.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Miałem ten sam problem szarpanie między 2-3tys obrotów i u mnie to była wian wtryskiwacza gazu wymieniony i juz jest oki

Baureihe: E34

Fahrzeugtyp: 520i

Motor: M50


SPRZEDANA :(

ale może E46 albo E39 tylko jaka :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Instalka firmy AGC, komputer zenit, wtryski żółte Valteki i reduktor EMMA, powiem ci ze smiga to bardzo fajnie i pali jakieś 1-1,5L więcej niż benzyny, ogólnie jestem na chwilę obecną zadowolony
Opublikowano
Instalka firmy AGC, komputer zenit, wtryski żółte Valteki i reduktor EMMA, powiem ci ze smiga to bardzo fajnie i pali jakieś 1-1,5L więcej niż benzyny, ogólnie jestem na chwilę obecną zadowolony

 

To ile kosztuje taka instalka?

Opublikowano
za 3500 masz ponad 800litrów paliwa, średnie spalanie w mieście jakieś 12 litrów, a zrób tylko 1000km miesięcznie to już 120 litrów idzie więc tak na dobrą sprawę nie nawiele to starcza, ja obliczyłem że po półtora roku jestem na czysto
Opublikowano
Ja robię ok 10000-15000 km rocznie, miałem dwa auta z gazem i z każdym były problemy, chociaż sekwencja to inna bajka. Na szczęście chwilowo mam wachę za darmo :D
Opublikowano
jakbym miał wachę za frico albo chociaż za 50% to też bym gazu nie wkładał a na obrotomierzu to by z 4000 nie schodziło :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Opublikowano
Ja tam jeżdżę w miarę spokojnie, oszczędzając auto, ale czasami trzeba pokazać jakiemuś debilowi kto rządzi. Wczoraj próbował podskoczyć Passatem B5 1,8 turbo, nawet zwinne auto ale i tak sporo odstawało :D
Opublikowano
3500zł

 

Sporawo, ale jak ktoś dużo jeździ to opłacalne na dłuższą metę. Ja pewnie szybciej auto sprzedam zanim by sie instalacja zwróciła. Pozdro

 

 

taka u mnie kosztuje 3000zł

Opublikowano
U mnie teraz też, ale ja ją montowałem w kwietniu i wtedy były takie ceny

 

Normalka teraz ceny sa śmiesznie niskie i polecam montowanie instalacji na spokojnie nie tak jak na wakacjach 3 auta dziennie robiliśmy :D

Zreszta szkoda , że osoby które zamontowały u mnie gazik do swoich BMW a siedzą na tym forum nic się nie wypowiadają, pewnie nie ma żadnych problemów i jest cisza :mrgreen:

Opublikowano
Mam mały problemik przy jeździe na gazie, mianowicie w zakresie obrotów 2-3 tyś lubi szarpnąć jakmy miał przerwę w dostarczaniu gazu. szarpie tak ze dwa trzy razy i koniec, nieważne na jakim biegu jadę ale zawsze w tych zakresach obrotów. Na benzynie nawet nie sapnie. czy ktoś tak miał?? Czy wystarczy to wyrególować. A cha to jest sekwencyjny gaz.

 

 

Miałem taki problem w e36 2,0 jak w wiązce były pomylone dwa sterowania wtryskiwaczy LPG- auto pieknie sie wykalibrowało na wolnych potem na drodze tez było ok,

Tyle, ze kalibrowałem pod siebie a instalka identyczna jak Twoja i nie uzywałem praktycznie takich obrotów.

.

 

Postawiłem oczywiscie szybka diagnoze, swiece albo cewki .

 

Wymieniłem swiece i dale j to samo, wymieniałem cewki i nadal nie ok .

Wku... sie juz strasznie ale powiedziałem klientowi , ze musi zostawić mi auto....niechetnie zostawił po czym rozebrałem wszystkom w drobny mak i sprawdziłem wyjścia na centralce i kolory jakie i gdzie maja być.

 

Znalazło sie samo dwa kabelki zamienoine miejscami przez producenta.]

Po poskładaniu wszystko ok .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.