Skocz do zawartości

vibrace ve volantu


upirveliky

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam podobnie. Tylko, że u mnie to kiepskie opony i zużyte zawieszenie razem do spółki :( Z doświadczenia wiem, że koła potrafią wibrować, nawet jeśli są wyważone,bo jednak maszyna nie rozpędza koła do takich prędkości jak później na aucie. Moja rada: na początek zamień przednie koła z tylnymi, jeśli dalej będzie wibrowało, to szukaj w powyższych poradach.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak długo kleciłem posta,że odpisałeś wcześniej ode mnie :)

Jeśli na 15" prawie Ci nie wibruje, to czy te 17" felgi masz na 100% proste??

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.W moim aucie rowniem byly dosyc mocne wibracje,jednak ich "sila" byla uzalezniona od predkosci jazdy.Do 80 km/h byl spokoj,a powyzej zaczynalo wibrowac..i im szybciej jechalem tym wieksze wibracje.Na poczatek wymiana elementow zawieszenia (sworznie krotkie,dlugie no i tuleje).Lekka poprawa byla ale nadal wibrowalo.Ostatnio do wymiany poszly amory ktore po prostu sie wylaly...to jednak nie zmienilo nic jezeli chodzi o wibracje oczywiscie.Ostatnio wymiany doczekaly sie opony (super odjechane kormorany :D ) na Michelin Pilot Primacy i....jak reka odjal....zero wibracji,niezaleznie od predkosci.Wnioskuje czyli ze opony maja jednak kluczowe znaczenie jezeli chodzi o wibracje(plus wywazenie oczywiscie)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.W moim aucie rowniem byly dosyc mocne wibracje,jednak ich "sila" byla uzalezniona od predkosci jazdy.Do 80 km/h byl spokoj,a powyzej zaczynalo wibrowac..i im szybciej jechalem tym wieksze wibracje.Na poczatek wymiana elementow zawieszenia (sworznie krotkie,dlugie no i tuleje).Lekka poprawa byla ale nadal wibrowalo.Ostatnio do wymiany poszly amory ktore po prostu sie wylaly...to jednak nie zmienilo nic jezeli chodzi o wibracje oczywiscie.Ostatnio wymiany doczekaly sie opony (super odjechane kormorany :D ) na Michelin Pilot Primacy i....jak reka odjal....zero wibracji,niezaleznie od predkosci.Wnioskuje czyli ze opony maja jednak kluczowe znaczenie jezeli chodzi o wibracje(plus wywazenie oczywiscie)

 

No wlasnie o to chodzi, ze u mnie byly wymieniane stalowki na alusy, wywazanie bylo dosyc precyzyjne a wibracje sa te same.. Zobacze jak bedzie niedlugo z zimowkami i jesli rzeczywiscie wibracje sa od opon to obecne letnie leca do kosza w przyszlym sezonie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim poprzednim aucie był bardzo podobny problem, tyle że zamiast na kierownicy wibracje były na tyle samochodu. Okazało się, że po podniesieniu auta i zakręceniu kołami na oponach ewidentnie było widać "falowanie" które najprawdopodobniej było winne wibracjom - pomimo wyważenia kół ! Winne mogły być albo opony albo felgi, ostatecznie się nie przekonałem bo kilka dni później sprzedałem auto.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.