Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zdravim bmw fandy v polske....

mam problem s vibraci ve volantu. v rychlosti okolo 60km/h se rozvibruje volant,pokud zrychlim,tak to prestane. podvozek je v poradku,kola vyvazene,tezko rict,co by to mohlo byt. mate nekdo stejny problem?

Opublikowano
amortyzatory mam nowe a zaveseni naprav je v pořondku. vibrace je jen okolo 60km/h a kdyz obuju auto na plechace 15" tak to nevibruje skoro vubec.na 17" je to znatelne mnohem viacej
Opublikowano

Ja mam podobnie. Tylko, że u mnie to kiepskie opony i zużyte zawieszenie razem do spółki :( Z doświadczenia wiem, że koła potrafią wibrować, nawet jeśli są wyważone,bo jednak maszyna nie rozpędza koła do takich prędkości jak później na aucie. Moja rada: na początek zamień przednie koła z tylnymi, jeśli dalej będzie wibrowało, to szukaj w powyższych poradach.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Witam.W moim aucie rowniem byly dosyc mocne wibracje,jednak ich "sila" byla uzalezniona od predkosci jazdy.Do 80 km/h byl spokoj,a powyzej zaczynalo wibrowac..i im szybciej jechalem tym wieksze wibracje.Na poczatek wymiana elementow zawieszenia (sworznie krotkie,dlugie no i tuleje).Lekka poprawa byla ale nadal wibrowalo.Ostatnio do wymiany poszly amory ktore po prostu sie wylaly...to jednak nie zmienilo nic jezeli chodzi o wibracje oczywiscie.Ostatnio wymiany doczekaly sie opony (super odjechane kormorany :D ) na Michelin Pilot Primacy i....jak reka odjal....zero wibracji,niezaleznie od predkosci.Wnioskuje czyli ze opony maja jednak kluczowe znaczenie jezeli chodzi o wibracje(plus wywazenie oczywiscie)
Opublikowano
Witam.W moim aucie rowniem byly dosyc mocne wibracje,jednak ich "sila" byla uzalezniona od predkosci jazdy.Do 80 km/h byl spokoj,a powyzej zaczynalo wibrowac..i im szybciej jechalem tym wieksze wibracje.Na poczatek wymiana elementow zawieszenia (sworznie krotkie,dlugie no i tuleje).Lekka poprawa byla ale nadal wibrowalo.Ostatnio do wymiany poszly amory ktore po prostu sie wylaly...to jednak nie zmienilo nic jezeli chodzi o wibracje oczywiscie.Ostatnio wymiany doczekaly sie opony (super odjechane kormorany :D ) na Michelin Pilot Primacy i....jak reka odjal....zero wibracji,niezaleznie od predkosci.Wnioskuje czyli ze opony maja jednak kluczowe znaczenie jezeli chodzi o wibracje(plus wywazenie oczywiscie)

 

No wlasnie o to chodzi, ze u mnie byly wymieniane stalowki na alusy, wywazanie bylo dosyc precyzyjne a wibracje sa te same.. Zobacze jak bedzie niedlugo z zimowkami i jesli rzeczywiscie wibracje sa od opon to obecne letnie leca do kosza w przyszlym sezonie :)

Opublikowano
W moim poprzednim aucie był bardzo podobny problem, tyle że zamiast na kierownicy wibracje były na tyle samochodu. Okazało się, że po podniesieniu auta i zakręceniu kołami na oponach ewidentnie było widać "falowanie" które najprawdopodobniej było winne wibracjom - pomimo wyważenia kół ! Winne mogły być albo opony albo felgi, ostatecznie się nie przekonałem bo kilka dni później sprzedałem auto.
Opublikowano

w wiekszosci za takie przypadki odpowiadaja opony z uszkodzonym zbrojeniem lub krzywe felgi

ale to tylko w wiekszosci zostaje jeszcze mniejszosc :)

POZDRAWIAM !!!
Opublikowano

Witam,

a sprawdziłeś ciśnienie w oponach.Takie objawy miałem u siebie jak miałem zamałe ciśnienie w oponach.Jaki masz rozmiar tych 17" i jakie masz w tej chwili ciśnienie w oponach?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.