Skocz do zawartości

Jaki olej po 15W40, M40, 260 kkm, uciszenie bociana


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
trapp i tu sie mylisz 15W40 to tez polsyntetyk mam oryginalny olej mobil1 zakupiony w serwisie BMW w monachium i na bance jak byk pisze 15W40 półsyntetyk ale nie mam zamiaru cie wyprowadzac z błedu bo nie mam w tym zadnego interesu

 

Kora, napisz coś więcej. Jak się nazywa ten Mobil itp? To bardzo ciekawe i chętnie dam się wyprowadzić z błędu,przecież człowiek uczy się całe życie i to nie wstyd.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Hej!

Ja kupiłem na mineralu, zmieniłem na półsyntetyk (ludzie, hydraulika zaworowa preferuje rzadszy olej!) i już dwie wymiany oleju, a silnik nie przecieka (nic nie dolewam między wymianami) i nie stuka strasznie, a nawet teraz przycichł (Shell Helix Plus). Więc masz opinię potwierdzoną praktycznie, jeśli jeszcze się zastanawiasz.

 

Pozdrawiam

 

Popieram w 100%!!! Miałem identyczną sytuację w M40 jak mattiss i postąpiłem tak samo. Teraz leje Petro Canada 10W40 i wszystko chodzi jak powinno.

Opublikowano

jedyną gwarancje jaką mogę ci dać i to tu na oczach chłopaków z "beemek" :clap: to że jak będziesz tak podchodził do BMW czyli przykładowo wymiana Oleju co 20.000 to zapomnij że bedzie ci się Bimka dobrze sprawowała i nie wiem czy będziesz pożądnie szanowanym użytkownikiem BMW ponieważ nie szanujesz Bimki....tak to wygląda z mojego punktu widzenia..

 

Dokladnie tak jak powiedział kolega :cool2: ja dodam jeszcze że jeśli będziesz zmieniał olej co 20000 to napewno klekot ucichnie :doh: :doh: tak poważnie myślę że klekotania nie uleczysz zmianą oleju

Opublikowano
Ja od dwóch lat jeżdzę na Mobilu mineralnym 15W40, wiem że mam szklanki do wymiany, bo cyka i to jak zły, ale nie zbaczając z kursu, mój samochód ma przejechane 360 tysięcy... to dużo, co najśmieszniejsze, wcale oleju dużo nie bierze! Silnik to m40 1.8, samochód z 88 roku, czy przy takim przebiegu, przy silniku w stanie myślę na pewno dobrym, też mi sie opłaci zmiana na półsyntetyk?
Opublikowano

jak kupilem auto byl zalany mineral 15w40 jakieis malo znanej firmy jak sie pozniej doczytalem olej preferowany do traktorow,kombajnow i tp. maszyn rolniczych (bez turbo)poprzedni wlasciciel kupil auto bmw 325 td M51 z Austri i wlal cos takiego po przebiegu 240 tys km, przjechal na tym oleju 18tys producent tego oleju pisze ze mozna na nim jezdzic 25-35 tyskm :duh: . po zakupie tej bmki przezemnie z przebegiem 258tys zalalem mobil 15w40 po czym po przejchaniu 5 tyskm zalalem mobil 10w40 . przejechalem na nim juz ponad 7 tys km brak jakich kolwiek wyciekow auto silnik jak jest rozgrzany pracuje cichutko i rownomiernie.

 

dodam ze auto ma na liczniku w obecnej chwili 270 tys a w rzeczywistosci moze ma i 500tys nie wiem bo nie mam auta od nowosci ale jak przegladam oferty sprzedazy 3-4 letnich bmek w dieslu to juz co po niektore maja przebiegi ok 200tys km albo i wieksze.

  • 11 lat później...
Opublikowano

Witam,

Do tak starch samochodów z silnikiem w bardzo słabej kondycji polecam oleje 10W40, 10W50 z normą BMW LL-01. Wszystko zależy czy taki klekot pojawia się na rozgrzanym silniku czy raczej na zimnym bo to są różne objawy.


Pozdrawiam

Piotr Dziektarz

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chyba rekord na forum, kotlet po 12 latach!!!! Brawo Ty. I tylko po to by reklamę pokazać, pięknie!!! Ban powinien wlecieć na dzień dobry.


PZDR>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.