Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
macko i jak się spisuje samochodzik? jakieś większe problemy miałeś? a co do płynu to jeżeli nie jeździsz naprawde sportowo to chyba płyn wyścigowy nie jest Ci potrzebny :wink:

" _______

/________\

OO=[][]=OO > ///M-POWER

[#]--------[#]

Opublikowano
macko i jak się spisuje samochodzik? jakieś większe problemy miałeś? a co do płynu to jeżeli nie jeździsz naprawde sportowo to chyba płyn wyścigowy nie jest Ci potrzebny :wink:

 

Jak narazie troche jestem zmęczony twardym zawieszeniem, nadal ciężko przyzwyczaić się do sprzęgła na 1 biegu, generalnie mam bardzo mieszane uczucia po przesiadce z e38:), auto jest baaaardzo brutalne, w mieście zero komfortu.

Na razie tylko wymiana aku i zwykła eksploatacja, żadnych niespodzianek, może jednak powrócę do e38 :twisted:

Opublikowano

Wg zaleceń BMW (tyczy się również M5):

Wszystkie auta z DSC ale BEZ "charge pump" muszą być zalewane płynem hamulcowym DOT4 low wiscosity.

Wszytkie inne auta mogą być zalane DOT4 lub DOT4 low viscosity i można je mieszać.

 

Płyn DOT4 ma czerwoną zakretkę

Płyn DOT4 low viscosity ma czarną zakrętkę

 

BMW (w odróżnieniu od olejów silnikowych i do skrzyń) nie przewiduje zamienników płynu hamulcowego z innych firm, tylko BMW.

 

Pozdrawiam

typer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.