Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie. Przymierzam się do zakupu E34. Teraz siedzę bardziej w serii 3 i już poznam jakieś tam zmiany po lifcie z którego rocznika itp:

Czy mógłby ktoś rzucić parę fotek E34 przed jakimiś zmianami nadwozia (zderzaki,grile) i po i w skrócie je opisać? W którym roku to się zmieniło?

Poprosiłbym jeszcze o fotkę noemalnej klimy i klimatronika :wink:

Z góry dzięki.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano (edytowane)

Pierwsza czesc produkcji bmw e34 miala waski grill przedni, potem..zdaje sie okolo roku '93/'94 grill ten zastąpiono znacznie szerszym co tez wplynelo na inny profil maski.

 

Jesli chodzi o normanlną kilme manulaną to masz zwykłą deske z e34 i po lewej stronie ,obok tych suwaków do ustawiania nawiewów jest dodatkowy guzik kilmy, taka "śnieżynka":P Są tam 3 guziki takie w kolumnie, klimy, nizej ogrzewania szyby tylnej oraz zamknietego obiegu powietrza.

 

Natomiast kilma automatyczna, to miała zamiast tych wszystkich normalnych pokreteł i suwaków na desce, chyba 3 kołka ( takie pokretła ) ułożone poziomo i tam sie nimi wszystko ustawiało.;)

 

tu fotka sprzed liftu:

http://robert69.republika.pl/12.jpg

 

po lifcie

http://robert69.republika.pl/13.jpg

 

tutaj kilma automatyczna

http://robert69.republika.pl/14.jpg

 

a tu manualna

http://robert69.republika.pl/15.jpg

 

 

Pozdrawiam;-)

 

Jeśli wprowadzam kolege w błąd, poprawcie mnie;-)[/img]

Edytowane przez Dębowy
Opublikowano

Myślę że to powinno troszeczkę rozjaśnić temat E34:

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img515.imageshack.us/img515/504/autoswiatmg9.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img515.imageshack.us/img515/3751/autoswiat1zz5.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img440.imageshack.us/img440/4060/autoswiat2nr8.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img504.imageshack.us/img504/1618/autoswiat3km7.jpg

 

Climatronic:

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img161.imageshack.us/img161/4492/dsc00197uf6.jpg

 

Manualna:

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img404.imageshack.us/img404/5044/dsc00198nn2.jpg

 

Nie prawdą jest że klima automatyczna była montowana w późniejszych modelach, montowali ją od początku produkcji.

Opublikowano

Różnią się lusterkami

w mojej z 95 i skórą jest twardy podłokietnik zee schowkiem w środku.

wydaje mi się takze ze mocowanie zagłuwków z tyłu jest inne (u mnie w plastiku osłonięte a nie na 2 prętach)

mam także nawiew dla pasażerów z tyłu a znajomy nie ale on nie ma klimy i to może być przyczyną... może jeszcze by się coś znalazło ale trzeba by poszukać

" _______

/________\

OO=[][]=OO > ///M-POWER

[#]--------[#]

Opublikowano
ja mam klimę i nawiew z tyłu z kanału środkowego można regulować, a także leci zimno na nogi , niestety bez żadnej regulacji, mam też oryginalną skórę bez tylnych zagłówków, dla mnie jest to lepsze wyjście , bo widać lepiej.
Opublikowano
Czyli wychodzi na to ze wersje z klimka mają nawiew z tyłu. A co do podłokietnika to chyba wersje ze skórą od zawsze miały schowek

" _______

/________\

OO=[][]=OO > ///M-POWER

[#]--------[#]

Opublikowano
Czyli wychodzi na to ze wersje z klimka mają nawiew z tyłu. A co do podłokietnika to chyba wersje ze skórą od zawsze miały schowek

 

schowek w podłokietniku z tyłu (nie ma znaczenia w skórze czy bez), to rzadka sprawa - możliwe, ze weszła dopiero pod koniec produkcji albo była za dopłatą... tak samo w ostatnich latach pojawił się maleńki schowek na drobizgi po lewej stronie kierownicy (taki jak w europejskich wersjach 7-er e32)....

szeroki grill, do tego inne atrapy na lampy i lusterka nowego typu weszły gdzieś od połowy "94roku, pod sam koniec produkcji (przełom 94-95) wszystkie auta były też wyposażane w plastikowe nakładki na progi (bardzo podobne albo takie same jak w pakiecie M-Technic)...

może gdzieś coś pomyliłem ale ciężko znaleźć takie informacje o e34...

Opublikowano
tak samo w ostatnich latach pojawił się maleńki schowek na drobizgi po lewej stronie kierownicy (taki jak w europejskich wersjach 7-er e32)....

 

Znów jakieś przekłamania u mnie jest schowek po lewek stronie kierownicy :mrgreen:

Opublikowano
dziwne że to masz, z opisu widzę, że jeździsz 535 z 92roku, w sobote w Kraku :lol: oglądałem takie auto (dopasione!) i nie miała...

Będziesz w Krakowie zapraszam sam się przekonasz :mrgreen:

Opublikowano
zchowek z lewej strony kierownicy wystepował w pakiecie z drewnem

 

Ta teoria ma sens. Mam pakiet z drewnem, 520i '92 i mam schowek z lewej strony.

Opublikowano
Podstawowa i zasadnicza różnica to taka, że szeroki grill montowany jest od 1995 roku. Tyle, że większość sprowadzonych aut sprzed tego roku, a pukniętych przodem ma założony nowy grill z szerokim przetłoczeniem na masce. Moja beta z 1993 roku ma już przód od modelu 95.
Opublikowano
Podstawowa i zasadnicza różnica to taka, że szeroki grill montowany jest od 1995 roku. Tyle, że większość sprowadzonych aut sprzed tego roku, a pukniętych przodem ma założony nowy grill z szerokim przetłoczeniem na masce. Moja beta z 1993 roku ma już przód od modelu 95.

 

Troche nie tak. Spojz nizej. Tekst zaczerpniety z www.e34.de.

 

E34-Geschichte02/1988 - Einführung 520i M20 (129 PS)

- Einführung 525i M20 (170 PS)

- Einführung 530i M30 (188 PS)

- Einführung 535i M30 (211 PS)

03/1988 - Einführung 524td (Turbodiesel, 115 PS)

09/1988 - Einführung M5 3.6 (315 PS)

- halbmondförmiger Ausschnitt unter den Abblendlicht-Linsen

02/1989 - geändertes High-Kombiinstrument

02/1990 - Einführung der Vierventilmotoren M50 im 520i (150 PS) und 525i (192 PS)

- Auslauf 520i M20 (129 PS)

- Auslauf 525i M20 (170 PS)

- Auslauf 530i M30 (188 PS)

09/1990 - Direktgang-Schaltgetriebe von ZF für 525i (vorher Schonganggetriebe von Getrag)

- 5-Gang-Automatikgetriebe von ZF für 520i und 525i (vorher 4-Gang von GM)

- geändertes High-Kombiinstrument

- geändertes Low-Kombiinstrument (digitaler statt mechanischer Kilometerzähler)

- geänderte Sitzheizung

01/1991 - Direktgang-Schaltgetriebe von ZF für 520i (vorher Schonganggetriebe von Getrag)

09/1991 - Einführung des Kombi-Modells Touring

- Einführung 525tds (Turbodiesel, 143 PS)

- Auslauf 524td (115 PS)

- Seitenaufprallschutz

- Außentürgriffe aus Kunststoff statt aus Metall

- geänderte Bezugsstoffe im Innenraum

- geänderte Zentralverriegelung

- geänderte Leuchtweitenregulierung

- geänderter Tempomat

- geänderte Modellschriftzüge (kursiv statt gerade)

- alle Fensterheber fahren automatisch auf Knopfdruck komplett herunter

10/1991 - Einführung 525ix (192 PS, Allradantrieb)

12/1991 - Einführung M5 3.8 (340 PS)

- Auslauf M5 3.6 (315 PS)

03/1992 - Einführung M5 3.8 Touring (340 PS)

05/1992 - ABS nun serienmäßig in allen E34 (vorher nur ab 525i)

09/1992 - Einführung 530i M60 (218 PS)

- Einführung 540i M60 (286 PS), vorerst nur mit 5-Gang-Automatik

- Entfall 535i (211 PS)

- technische Überarbeitung der M50-Motoren (Vanos)

- geänderte Außenspiegel im E36-Design

- geänderte Sitze

- Fahrerairbag in allen BMW-Modellen serienmäßig

- Beifahrer-Airbag gegen Aufpreis lieferbar

- elektrische Fensterheber vorn für 525i serienmäßig

03/1993 - Einführung 525td (Turbodiesel, 115 PS)

- Einführung 518i M40 (113 PS)

09/1993 - 540i mit adaptiver Getriebesteuerung

- Türverkleidungseinsätze bei Lederausstattung nun in Raffleder

- geänderte Fensterkurbeln

- geändertes Prallplattendesign für Airbaglenkrad

01/1994 - geänderte Einspritzpumpe für 525td und 525tds

03/1994 - Einführung 540i mit 6-Gang-Schaltgetriebe, Anhebung des V-max-Limits von 240 auf 250 km/h

- Einführung des Ausstattungspaketes "Executive" für 518i, 520i, 525i, 525td und 525tds (Ausstattung wie 530i)

04/1994 - Einführung 518i M43 (115 PS)

- Entfall 518i M40 (113 PS)

- breite Niere für alle E34-Modelle (vorher nur für die V8-Modelle 530i und 540i)

- raue statt glatte Stoßleisten an den Stoßstangen

05/1994 - M5 3.8 jetzt mit 6-Gang-Schaltgetriebe, größerer Bremsanlage und 18"-Bereifung

- geänderte Lenkräder (farbige statt schwarze BMW-Embleme)

- Schweller-, Front- und Heckverkleidung in Wagenfarbe ab 530i serienmäßig

01/1995 - Beifahrerairbag serienmäßig

- Einführung der EWS-II als voll-integrierte Wegfahrsperre mit Transponder in jedem Schlüssel

05/1995 - Einführung 518g Touring (115 PS, bivalent mit Erdgasantrieb)

12/1995 - Produktionseinstellung E34 Limousine

06/1996 - Produktionseinstellung E34 Touring

08/2000 - Einführung www.e34.de ;)

Zapraszam na forum uzytkownikow Diesla


http://www.bmw-diesel.pl

  • 7 lat później...
Opublikowano
Ja mam E34 z 1988r mam tylko jedną listwe drewnianą i schowek pod kierownicą z lewej strony więc to może być teoria a jednocześcnie wyklucza że tylko były w nowszych modelach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.