Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czesc wszystkim tak jak w temacie mam problem z moja bmka a mianowicie : przyjechalem z trasy wstawilem autko do garazu i bylo wszystko ok do momentu kiedy chcialem wyjechac ponownie. autko nie chialo odpalic . ktos podpowiedzial mi ze to wina akumulatora wiec przelozylem z mojego golfika i autko odpalilo( w bmw byl aku 82 ampery a w golfie 60) Do 3000 obrotow autko chodzi a pozniej sie dusi i z rury wydechowej wydobywa sie bialy dym. autko stracilo moc. co to moze byc?
Opublikowano
nie to nie przepływka,sprawdz dolot powietrza z intercolera do turbiny,jest to gumowa rura zobacz czy nie ma pęknięcia,potem elektrozawory wyczyść tam są filterki.sprawdz przewód z przepływomierza do turbiny najlepiej zdemątuj i sprawdz czy łopatki nie dostały i możesz złapać śmigiełko i spr.czy nie ma luzów. jeżeli to wszystko sprawdzisz to wtedy można myślec o przepływce
Opublikowano

Nie traktujcie tych filtrów jak Jan Serce kaliny! To nie antidotum na wszystkie bolączki diesla. Ten filtr\elektrozawór steruje moze i turbo ale co by to miało wspólnego z białym dymem?

@mariu- strarciła moc w całym zakresie? I czy na wolnych obrotach tez tych 3 tysiecy nie możesz przekroczyć?

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
zauwazylem ze jak moja bmka postoi dluzej to wszystko wraca do normy ale nie na dlugo jak nia troche pojezdze to znow jest to samo jedzeie do 2000 obrotow normalnie a powyzej sie nie da bo sie duzi i leci bialy dym
Opublikowano (edytowane)
sprawa sie wyjasnila po wizycie u pewnego magika od bmw. nieszczelny korek w zbiorniku wyrownawczym ,czujnik erg a dokładnie brak zbiorniczka i wezyka ( nie wiem jak to mozliwe ) Edytowane przez mario.ch79
Opublikowano
sprawa sie wyjasnila po wizycie u pewnego magika od bmw. nieszczelny korek w zbiorniku wyrownawczym ,czujnik erg a dokładnie brak zbiorniczka i wezyka ( nie wiem jak to mozliwe ) i znalazl jeszce kilka innych niedociagniec. mowie wam nie te autko hehehhe pozdrawiam i do uslyszenia

 

 

kolego a czy auto na postoju po rozgrzaniu tak jagby przerywało .pozdro

Opublikowano
sprawa sie wyjasnila po wizycie u mechanika : zapchane filterki na elektrozaworach , czujnik turbo , wtrysk sterujacy do wymiany nie te autko mowie wam pozdrawiam i zycze szerokiej drogi
Opublikowano
sprawa sie wyjasnila po wizycie u mechanika : zapchane filterki na elektrozaworach , czujnik turbo , wtrysk sterujacy do wymiany nie te autko mowie wam pozdrawiam i zycze szerokiej drogi

 

Dobrze, że już jest OK.

Powiedz jaki był koszt tych "napraw"?

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano
koszt to 1480 zł i naprawde auto nie do poznania , jezeli ma ktos taki sam problem jak ja miałem to polecam sprawdzenie tych czesci u mnie jest zajefajnie nie to autko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.