Skocz do zawartości

dlawi sie na niskich obrotach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczoraj auto mi zglupialo, dlawi sie przy ruszaniu - jak dostanie pow 1,5 tys obrotow to juz jest super i dalej idzie jak burza. Wczoraj przez to dlawienie prawie mnie jakis Lex objechal...

 

ps. swiece nowe, ostatnio byl robiony test komputerem i wszystko OK, czasem dziwnie dlugo odpala, zadnych plynow nie brakuje, filtr powietrza nowy

pozdrawiam

mavic

Opublikowano
Poprostu wyciagaj pokolei wszystkie na wlaczonym silniku, jesli wyjmiesz sprawna to silnikiem zacznie telepac, a jesli bedzie zrypana to nie bedzie roznicy.
W BMW Blisko Masz Wszędzie
Opublikowano

Jest prostszy sposób... zdejmujesz plastiki zasłaniające cewki i czekasz do wieczora aż się ściemni i patrzysz po której cewce iskierki tańczą.

 

Ja bym na twoim miejscu nie bagatelizował tego, tak jak ja to wcześniej zrobiłem. Efekt.. paliwo przedostało sie do oleju silnikowego, olej zrobił sie jak woda, nagle pojawiły sie różne wycieki. Własnie jestem w trakcie wymiany uszczelki pod głowicą. Pozdrawiam

Opublikowano
Jest prostszy sposób... zdejmujesz plastiki zasłaniające cewki i czekasz do wieczora aż się ściemni i patrzysz po której cewce iskierki tańczą.

 

Czy aby napewno ten sposob daje 100% pewnosc?

W BMW Blisko Masz Wszędzie
Opublikowano
No i lipa - cewki sa dobre, odlaczalem dzis wysztkie po kolei i silnikiem telepalo jak odlaczylem ktorakolwiek. Nie mam pojecia czemu on tak chodzi brzydko. Zauwazylem tez ze z rury olej lecial albo cos podobnego...zaczynam nie lubic mojego bmw.

pozdrawiam

mavic

Opublikowano
Przynajmniej kilka rzeczy moglo pasc. Juz troszke bylo na ten temat na forum. Moze sonda Lambda padla. Poszukaj jeszcze w starszych tematach.
W BMW Blisko Masz Wszędzie
Opublikowano
sondy i przeplywomierz badali ostatnio i bylo ok. zaczynam sie obawiac ze to cos powazniejszego...cos w silniku...

pozdrawiam

mavic

Opublikowano
Tak ale on to robi na benzynie. Zreszta zawsze mam pelny bak i czesto smigam na benzynce :)

pozdrawiam

mavic

Opublikowano
Tak ale on to robi na benzynie. Zreszta zawsze mam pelny bak i czesto smigam na benzynce :)

 

jeśli na gazie jest ok a na benzynie bee to zapłon raczej ok. Spróbuj pojeździć pare dni tylko na benzynie moze komputer się przeprogramowuje.

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano
Wczoraj autko stalo caly dzien w BM Serwis w Sopocie i przyczyna byl wyciek oleju do komory gdzie sa swiece. Fajki troszke pozatykane byly i gubily iskre.

pozdrawiam

mavic

Opublikowano
Wczoraj autko stalo caly dzien w BM Serwis w Sopocie i przyczyna byl wyciek oleju do komory gdzie sa swiece. Fajki troszke pozatykane byly i gubily iskre.

 

i co na gazie chodził ok a na benzynie nie, dziwne troche

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano
Ja nigdy nie napisalem ze to sie dzieje TYLKO na benzynie. Pozatym gaz na zimnym silniku sie nie wlaczy nawet.

pozdrawiam

mavic

Opublikowano
Kurcze !! znowu glupial, odlapilem - wyjezdzam z parkingu , wciskam gaz i sie dlawi prycha i szaleje. wlaczylem na Neutral dodaje gazu i ladnie sie wkreca na obroty ! Przelczam spowrotem na D i nie chce jechac. Rozgrzal sie i chodzi pieknie jak zwykle :) juz nie kumam o co chodzi. Mam jeszcze poduszke pod silniekiem do wymiany bo ostatnio nie mieli ale watpie zeby to mialo cos wspolnego z taka praca silnika :)

pozdrawiam

mavic

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Sprawdź jeszcze raz dokładnie cewki. Ja też odłączałem i nie było różnicy dopiero po podłączeniu pod komputer wyszło, że to coś na 5cyl. Sprawdź, świece, fajki, cewki. Padają też jeszcze czujniki połóżenia wałka tzw. czujnik Halla - sprawdź. Najlapiej podłącz się pod komputer.

Pozdrawiam, Mariusz

"Mario"

F11 Sophisto Grau


http://i59.tinypic.com/242j57c.jpg

Opublikowano
Pod komputer byl juz podlaczany 2 razy i nic nie wyszlo. Dzis odpalilem i bylo ok a troche pozniej znow szarpal.

pozdrawiam

mavic

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jaką instalację gazową tam masz? Wtrysk czy coś prostszego, może jednak to ona ma coś wspólnego z tym skoro komputer nic nie wykazuje ? Być może faktycznie jak już ktoś wspomniał zasysa lewe powietrze, sprawdź jeszcze uszczelkę przy kolektorze ssącym.

Pozdrawiam, Mariusz

"Mario"

F11 Sophisto Grau


http://i59.tinypic.com/242j57c.jpg

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Siema

A sprawdz sobie mierniczkiem(moze z czyjas pomoca bedzie latwiej), spadek napiecia na alternatorze podczas jazdy....

Skoro na jalowym jest ok a po wrzuceniu obciazenia juz nie to moze regolator napiecia w alternatorze?Po pierwsze daje za niskie napiecie, po drugie przeklamuje wartoscina czujnikach, po trzecie nie ma pary naszalelktrownia.

To teza,ale sparawdz i daj znac czy mialem racje.

Pozdrawiam

kamil

Pozdrawiam

Kamil



(...)trzeba wiedziec kiedy ze sceny zejsc

NIEPOKONANYM...(...)

Opublikowano

m-atrix wystarczy podłączyą miernikiem na końcach alternatora ?

I patrzeć jaka różnica będzie na jałowtm i na obciążeniu?

Pytam, bo mam coś podobnego u siebi

Pozdrawiam

BMW - najlepsza metoda na łagodzenie wewnętrznej natury
Opublikowano

Czesc,

Wiesz ciezko bedzie mierzyc napiecie na alternatorze w czasie jazdy.

Ale skoro laduje on akumulator to na pewno bedzie spadek napiecia pomiedzy praca jalowa a praca w czasie jazdy.

Najwazniejsze aby robic test przy wlaczonych poborach jak normanie (swiatla,radio,dmuchawa itd)Z tego co wiem, napiecie na akumulatorze nie powinno spasc ponizej 13,5V jesli jest ponizej to trzeba sprawdzic szczotki a przy okazji sprawdzic regulatora napiecia.

W sobote bede testowal swoj uklad wiec zrobie notatki i podesle Wam szersze i bardziej precyzyjne info.

Pozdrawiam

kamil

Pozdrawiam

Kamil



(...)trzeba wiedziec kiedy ze sceny zejsc

NIEPOKONANYM...(...)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.