Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jak w temacie, pytanie:

Jakie są objawy pękniętej głowicy? Czy krótko mówiąc auto poprostu nie odpali? Można to jakoś zdiagnozować podczas kupna....? Zamierzam zamienić moją 316 na 525 TDS...i troche naczytałem się o TDS, że wadliwe mogą być głowice :|

pzdr

Opublikowano
Witam

Jak w temacie, pytanie:

Jakie są objawy pękniętej głowicy? Czy krótko mówiąc auto poprostu nie odpali? Można to jakoś zdiagnozować podczas kupna....? Zamierzam zamienić moją 316 na 525 TDS...i troche naczytałem się o TDS, że wadliwe mogą być głowice :|

pzdr

 

glowica jest tak samo Awaryjna jak kazda inna i jedno jest wazne jak zadbany TDS to posmiga.Nieszczelnosci /pekniecia objawy mozna poczytac Tuhttp://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=13470

 

jak bedziesz mial szczescie to moze bedzie i opisana usterka w TDS a jak nie to opcja Szukaj

Opublikowano
Powiem tak!! 300 tysiecy tds wytrzyma pod warunkiem jezli jest dobrze ekspltowany! I na prawde przyjmnie sie jedzi. Osobicie bym nie polecal ! 70 procent bmw ma cofane liczniki !! kupjesz tds na liczniku ma 130 tysciy przyejcahne i na dzien dobry robisz glowce, pomoe wtryskowa, itd itd . Jak juz bedziesz kupowal to sprawdz przebieg(bo mozna to zrobic) i spradz dobrze silnik.A na koniec powiem tak ze TDS to byl fajny w latach 90. Na owe czasy to pali za duzo, parmetrami nie szokuje(turbodziura) i jest awaryjny!! Diesla w Bmw to tylko 530d 320D nowy 525D !!! A objaw tak nie rozpoznasz ! Jak kumos glowca pekla to pewnie ja pospawal i chce sie pozbyc:D Spawnie glowicy to radoacha jazda na ok 100 tysciecy.
Tomek
Opublikowano

dzięi za podpowiedzi..

a jak sprawdzić ten przebieg? jeśłi licznik jest cyfrowy elektroniczny jak w mojej to chyba trudniej cofnąć niż tradycyjny?

pzdr

Opublikowano

:search:

ostatni było trochę rozmów na ten temat i wyszło że nie ma możliwości odczytanie autentycznego przebiegu jeśli ktoś kto cofał maił o tym pojęcie, a u nas w kraju raczej mają ludzie pojęcie o kręceniu :norty:

Opublikowano

Kurcze nie wiem teraz bo mam na oku 525TDS z przebiegiem 166000km i krótko mówiąc podejrzany ten przebieg....jak mogę szybko ocenić czy przebieg jest wiarygodny? stan tapicerki? siedzeń? ogólny stan wizualny? na co zwracacie uwagę?

pzdr

Opublikowano

166tys?? zapomnij :) moj mial jak kupowalem 168 tys :lol: wlasnie godzine temu wrocilem od pompiarza bo wymienialem pompe wtryskowa bo stara padla.

na co zwraca uwage??

zobaczyc jak odpala na cieplym, ma odpalic na tyk, jak kreci chociaz troche to juz podejzana pompa wtryskowa. zobaczyc ja odpala na zimnym, czy nic wtedy z niej nie cieknie. patrzec na stan ktapicerki (czy nie poprzecierana - glownie lewa strona fotelu kierowcy), stan kierownicy, pedalow. przejechac sie, zobaczyc czy nie bujaja obroty jak sie silnik nagrzeje, czy dziala turbo (bedzie to czuc). tyle ode mnie. nieche sie wypowiedza ci co maja tds'y dluzej niz ja. po drugie gdzies jest temat o TDS'ach i tam jest napisane co i jak sprawdzac. poszukaj.

sam nie wiem czy ci polecic tds'a. ja mam i uwazam ze jest swietny. czy duzo pali?? to zlaezy od nogi :) przy mojej trasa 8 litrow, miasto 10. tak srednio. czy to duzo jak na 2,5 litra?? a po drugie kto mowil ze TDS'y sa oszczedne?? :)

ja powiem tak - jak kupsiz TDS'a z przebiegiem 166 tys. to na bak bedzie to krecony licznik (na 99% - ten 1% zostawiam na cud :) ) i na bank bedziesz musial robic pompe a to koszt ok 3,5 tys. jak masz pewne, z eten ptrzebieg jest 100% pewny albo, ze pompa jest po wymianie i ma przejechane powiedzmy do 100 tys to bierz. w innym przypadku sie zastanow :)

Wszystko o dieslach BMW .::: http://www.bmw-diesel.pl :::.
Opublikowano
Jedz tym tdsem z gosciem na trase na jakąś obwodnice lub autostrade jak bedzie ciepły to daj mu dobrze w d..e ! jesli podczas tego sprintu wskazówka temp. wyjdzie za połowe to trzymaj się z dala od tego auta , jeżeli nie wyjdzie za połowe to wróć z gościem . Na pracujacym silniku bardzo ostrożnie odkręć korek w zbiorniczku cieczy chłodzącej tak zebyś sie nie poparzył i patrz czy nie wywala gwałtownie wody ze zbiorniczka Jak wywali to podziękuj za przejażdzkę i szukaj innego egzemplarza . Jesli nie wyrzuciło to mozna przypuszczać ze głowica jest sprawna . Reszte musisz ocenić sam : wycieki z silnika wytarcia tapicerki , stan nadwozia .... Pozdrawim
Wczoraj , dzisiaj , jutro BMW
Opublikowano
kolega baktome pisał że 530D są lepsze niż 525tds. To oczywiście nie podlega dyskusji tylko aby kupić zadbaną 530D to trzeba o wiele więcej kaski szykować bo kupić 530D tylko dla sztuki to później należy się liczyć z nielada wydatkami by ją doprowadzić do stanu używalności tak aby jazda nią sprawiała radość. TDS-y to nie jest najnowsza technologia ale jak poszukasz (a należy szukać nie napalać się na pierwszy lepszy egzemplarz) i znajdziesz zadbany egzemplarz to z autka będziesz miał dużą radość pod warunkiem że sam go nie zajedziesz. Pamiętaj diesel to nie wyścigówka i nie należy go tak traktować

Ekstra zdjęcia, fotografie, USA http://www.imagesbygustav.com

Moja bunia: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=361605#361605

DO SPRZEDANIA felgi chromowane zdjęcia felg w galeri:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=361605#361605

Opublikowano
Powiem tak!! 300 tysiecy tds wytrzyma pod warunkiem jezli jest dobrze ekspltowany! I na prawde przyjmnie sie jedzi. Osobicie bym nie polecal ! 70 procent bmw ma cofane liczniki !! kupjesz tds na liczniku ma 130 tysciy przyejcahne i na dzien dobry robisz glowce, pomoe wtryskowa, itd itd . Jak juz bedziesz kupowal to sprawdz przebieg(bo mozna to zrobic) i spradz dobrze silnik.A na koniec powiem tak ze TDS to byl fajny w latach 90. Na owe czasy to pali za duzo, parmetrami nie szokuje(turbodziura) i jest awaryjny!! Diesla w Bmw to tylko 530d 320D nowy 525D !!! A objaw tak nie rozpoznasz ! Jak kumos glowca pekla to pewnie ja pospawal i chce sie pozbyc:D Spawnie glowicy to radoacha jazda na ok 100 tysciecy.

 

Hehehe. 300 TYS to wytrzyma FORD z silnikiem 1,8 D (ktory nie nalezy do zafajnych). TDS wytrzyma kilka razy wiecej KM jesli nie wystapi zadna awaria na skutek jakiegos przegrzania etc.

TDS z przebiegiem 130 000? Kto by sprzedawal samochod z przebiegiem, w ktorym dopiero co sie "dotarł" ;D?

Dobry w latach 90? 6 garowy TDS ma taka kulture pracy, ze wszystkie nowe 1,9 TDI i inne diesle toyoty moga pomazyc o takiej klasie dzialania.

Jak kazdy silnik ma kilka mankamentow, na pewno nie jest silnikiem do oszczedzania! na pewno nie jest silnikiem sportowym... nie jest silnikiem idealnym. Jesli jednak ktos Z WYBORU takiego kupi, uda mu sie trafic zadbanego i sam bedzie dbal..... bajka.

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano

Pzebieg mozna sprawdzic albo jadac do seriwsu albo programem carsoft (lcm reading) aczkolwiek to to tez nie do konca jest regula! ale warto sprawdzic ! Poza tym jak otworzysz maske a silnik bedzie zalany olejem, na goracym bedzie ciezko palil, dymil zrzezil, to odzejdz bo znienawidzisz marke bmw jak zacznie ci sypac!! To sa bardzo dobre samochody i wytrzymale jak sa dobrze eksplatowane! Ja kupujac Bmw a juz ich kilka mialem to uznaje taka zasade ! Jezli samochod nie ma ksaizki serwisowej ze wszystkim przegladami do aktulanego przebiegu to nawet nie jade ogladac !! A dobrby egzemplarz znalesc kotry byl serwisonay wszystko na biezaco naprawiane to nie lada sztuka!!

 

A dobry w latach 90 maielm na mysli samochody BMW i obece silniki ktore ta marka posiada !! Kulura pracy tego silnika jest na prawde wysoka ! Obecne fordy modneo, passaty fakt sa oszczednijsze i szybsze lecz jadac nimi czujesz ze jedziesz traktorkiem:D W bmw tego nie ma czisza, spokoj zadnych wibracji i pikny pomruk BMW:D

 

pzodrawiam

Tomek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.