Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Przednie felgi mam dość pokrzywione, nie jakoś wyjątkowo, ale lekkie wgięcia są. Przy 80-85 km/h trzęsło mi całym autem.

 

Wczoraj złapałem kapcia z przodu z lewej strony i to nie byle jakiego bo drut wystający z drogi przeciął mi opone :( Pech :( Jechałem 10 km/h objazdem, spokojnie, przepisowo :(

 

Założyłem zapas, i choć to 15" stalowe koło, auto lekko ciągnło w lewo bo większa średnica to pokusiłem się o rozpędzenie auta do tych 80 - 85 km/h w nocy i co? Żadnych drgań, auto choć sciągało jechało równo.

 

Teraz muszę kupić dwie nowe opony do przodu... ale jak myślicie czy przy okazji warto przerzucić tą krzywą felgę na prawy tył?

 

Czy jest szansa że auto zacznie normalnie jeździć?

 

Dodam że to koło ktoś wczoraj przebiłem i podmieniłem zapasem było wyważane - ale nic nie pomogło.

 

Dodam jeszcze że bicie nie było wyczywalne na kierownicy, może troszkę, generalnie przy 80-85 trzęsło całym autem. Ja obwiniałem tuleje na tylnej belce za to.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
jak chcesz jezdzic na krzywej feldze??? po co ryzykowac lepiej dac do regeneracji albo wywalic komus wała... kiedys jechalem na krzywej feldze i niewiem czy przez to ale mi opona wystrzelila wiec nieradze
Opublikowano
tendencje do tego ze trzesie calym autem wlasnie maja nie wywazone kola, krzywe felgi, uszkodzene opony.Mozesz zalozyc cos na tym ale ale z biegiem wywala ci sie lozyska np.U mnie kiedys drzala cala kierowwnica, przelozylem na tyl kolo , to zaczelo trzas calym autem ,Przekladalem , wiecznie mi bylo szkoda 5zl, ale w koncu mowie , nie!! pojechalem co sie okazalo a czego ja nie widzialem , opona byla szmelc i nawet zadne wywazania nie pomagaly.Felgi zawsze mozesz wyprostowac, ale naprawde musialaby byc ostro dupnieta zeby trzeslo buda
fajne autko, tylko maly silnik")
Opublikowano
tendencje do tego ze trzesie calym autem wlasnie maja nie wywazone kola, krzywe felgi, uszkodzene opony.Mozesz zalozyc cos na tym ale ale z biegiem wywala ci sie lozyska np.U mnie kiedys drzala cala kierowwnica, przelozylem na tyl kolo , to zaczelo trzas calym autem ,Przekladalem , wiecznie mi bylo szkoda 5zl, ale w koncu mowie , nie!! pojechalem co sie okazalo a czego ja nie widzialem , opona byla szmelc i nawet zadne wywazania nie pomagaly.Felgi zawsze mozesz wyprostowac, ale naprawde musialaby byc ostro dupnieta zeby trzeslo buda

 

Hmm... ale jak się okazało że opona szmelc? Ja moją wyważałem... nie jest aż tak maks krzywa. Tak mi się wydaje. A gdy zmieniłem koło drgania ustały. Generalnie przy wyważaniu gość powiedział mi: "wyważona jest z dokładnościa maszyny, ale toczenie widać jakie ma i pokrecił ją na wyważarce"... wszystko było robione przy mnie. Bo miałem w niej kiedyś gwóźdż i wolałem nie wyjmować sam. Na szczęscie nie był na wylot.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Tak wyglądają te felgi:

 

http://img505.imageshack.us/img505/2209/image39at5.jpg

 

http://img513.imageshack.us/img513/2534/image42eg7.jpg

 

Tragedia?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
tak

 

Co z nią uczynić? :( Chciałem kiedyś prostować... ale prostowanie może się zakończyć spawaniem a spawanie złamaniem :(

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
samo skrzywienie do uratowania - ale ogolny stan felgi jest bardzo marny ...

 

Znaczy np lakier? Ona jest brudna... to nie są jakieś odpryski, nie wszystko ;-). Koło jest całe wypalcowane brudnymi łapami od smarów, olejów itp. :) Każdy chciał pooglądać uszkodzenie opony :).

 

A skrzywienie? Prostować? Kurde... bo jak się złamie to na spawanym chyba nie ma co jeździć?

 

Chodzi o to że nie chce dawać 130 zł i robić sobie felgę inwalidkę, a taka jest felga spawana która nadaje się tylko na zapas :(

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

jezeli falga jest firmowa i prostowanie bedzie wykonane fachowo to nic nie powinno sie stac - pamietaj - udaj sie do wyspecjalizowanego warszatu ...

 

co do spawania - spawanie w polskich warunakach i mozliwosciach nie nadaje sie do niczego ... chociaz moj kolega jezdzi na spawanej feldze 17' w 750 z przodu i smiga po 250km/h i felga sie trzyma

Opublikowano
jezeli falga jest firmowa i prostowanie bedzie wykonane fachowo to nic nie powinno sie stac - pamietaj - udaj sie do wyspecjalizowanego warszatu ...

 

co do spawania - spawanie w polskich warunakach i mozliwosciach nie nadaje sie do niczego ... chociaz moj kolega jezdzi na spawanej feldze 17' w 750 z przodu i smiga po 250km/h i felga sie trzyma

 

Byłem w Katowicach w Boma serwis Michelin tam spawają i prostują.

 

Powiedzieli mi dosłownie :( "BMK-a ma twarde felgi i trudno skrzywić i trudno wyprostować bez złamania" :((

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

ja prostowalem kidys oryginalnego bbsa bmw ( 16' ) i poszlo bez problemow...

 

co do twojej felgi - mam w garazu felgi kolegi 15' bbs 8j , na ktorych jezdzil w zimie - jedna jest duzo gorsza od twojej i jest wywazona ( jest w tym miejscu duzu odwaznik ) i nic na niej nie bije !!!

 

widimo ze zalezy czy felga jest skrzywiona na rancie czy cala sie scentrowala - jednak twoja wyglada na krzywa na samym rancie

Opublikowano

Oddawaj do prostowania tą felge

Nawet jak zacznie pękać to to pospawają i przetoczą tak że śladu nie bedzie

Sorki że tak ci napisze ale głupota jest jeżdzenie na skrzywionej feldze w dodatku takiej co całym autem trzęsie,

Nie wiem nad czym tu wogóle się zastanawiać i debatować,,,

 

U mnie w 17calowych alpinach nadspawali cały rant(5 na 3 cm) reszte poprostowali przetoczyli i wyważyli(samą felge)

Zrobili mi to naprawde idealnie i nie było z tym zadnych problemów

 

Więc naprawde nie ma nad czym sie zastanawiać

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.