Skocz do zawartości

Jedyna wada jest trzesienie sie kierownicy przy hamowaniu


Piechol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem szczesliwym posiadaczem 525tds.Auto sprawuje sie naprawde rewelacyjnie!Jedyna wada jest trzesienie sie kierownicy przy hamowaniu.jeden koles powiedzial,ze to hamulce-wymienilem bo faktycznie byly juz nieco sfatygowane-nic nie pomoglo.Oponki tez mam w miare swieze.Co to moze byc? Pomocy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa podpowiedź w tym linku od Andrzejo.

 

Mam nowe tarcze i klocki, zawieszenie robione i ostatnio przetrzepane, brak luzów (specjalnie podjechałem na stację diagnostyczną i porządnie wszystko sprawdzili), a telepie przy lekkim hamowaniu.

 

Sprawdzę szczelność wspomagania, może to jest dobry trop - niewątpliwie rurki wychodzące ze zbiorniczka są spocone, a o-ring w zakrętce w stanie nieznanym. Nigdy bym nie pomyślał, że może być jakikolwiek związek...

E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa podpowiedź w tym linku od Andrzejo.

 

Mam nowe tarcze i klocki, zawieszenie robione i ostatnio przetrzepane, brak luzów (specjalnie podjechałem na stację diagnostyczną i porządnie wszystko sprawdzili), a telepie przy lekkim hamowaniu.

 

Sprawdzę szczelność wspomagania, może to jest dobry trop - niewątpliwie rurki wychodzące ze zbiorniczka są spocone, a o-ring w zakrętce w stanie nieznanym. Nigdy bym nie pomyślał, że może być jakikolwiek związek...

 

Drobnych luzów na wachaczach i drążkach w stacj diagnostycznej nie wykryją, miałem tak samo, dwa przeglądy i nic nie znaleźli, a telepało przy hamowaniu w okolicach 80 km/h. Wymiana wachaczy i drążków rozwiązała sprawę, jak zobaczyłem stare to faktycznie był gruz. Trzeba sie pogodzić, że stare zawieszenie które jeździło bez problemów za Odrą na naszych drogach rozpada się tempie ekspresowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,miałem kiedys taki sam problem w E30 318i,trzepało kierownica przy hamowaniu,oczywiscie wszystko przy zawieszeniu i hamulcach było ok,ale okazało sie ze był wybity nieznacznie jeden amortyzator i to było powodem .pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym stawiał na przekładnie :)

 

U mnie zmieniłem tarcze klocki, zawieszenie nie ma luzów ale kierownica pływa... jak ruszam krzyżak chodzi idealnie w odpowiedniej proporcji ale Ramie wychodzące z przekładni już nie rusza się dopiero przy większym ruchu porusza się (piszę o tym aby ktoś nie mówił o tuleji na drążku), regulacja śrubą nic nie dała bo dokręcona do oporu...

 

Przy okazji wymiany oleju jak samochód był na podnośniku chłopacy podłożyli stojaki pod przód bmw i wyszło że można poruszać kołem w lewo i prawo a przekładnia i kierownica nie drgnie

 

Może ktoś ma na sprzedaż przekładnie do E34 bez luzów?

z chęcią bym kupił 8-)

 

Pozdrawiam

Darek

http://yourdomain.com/images/broken_link.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.