Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No niby stoi jak wół 11.1 :) ale to samo jest w danych z forum- też jasno i czytelnie 12.4 :D dla jasności: mi to kompletnie bez różnicy kto ma racje tyle że rozbieżność jest... i tyle w temacie .... chyba. Co by nie powiedzieć to po chipie będzie mniej

 

:D

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
  • Odpowiedzi 98
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
słuchajcie ja głowy nie dam ,że ktoś tam już grzebał w sterowniku w sumie kupiłem go już filtrem K&N więc bardzo możliwe, gość miał tyle szelestu ,że wcale się nie zdziwię jak coś już dłubali okaże się jutro w Master Tuning :wink: :wink: :wink:
Opublikowano

czyżby Chip Chipa Chipem Poganiał :dance: :dance: :dance:

 

może po chipie nie bedzi mniej bo juz jest jak ma być............... a Ty byś chciał jeszcze lepiej :lol: no to 330d Ci zostaje :D

 

 

daj znac jutro i wykres pamiętaj zapodać :!: :!: :!:

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
sylwek ma takie pomiary jak po chipie i jutro sie okaże :D czy mu achipują czy juz nie muszą :D comprente :?:
Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano

Już po bólu :wink:

właśnie wróciłem od Aligatora, samochód był seria 136KM & 290Nm

na bardzo lekkich nastawach wyszedł 151KM & 338Nm na hamowni obciążeniowej MAHA przy tem. otoczenia 31st :D

jak powiedział Ali wyjątkowo dobry egzemplaż , dawki podniesione minimalnie a parametry takie jak w niektórych M47 na maksymalnych dawkach :D :D :D

chciałem program bardzo lekki i całkowicie bezdymny i taki mam, dodam ,że moja pompa VP44 spisuje się wzorcowo, daje tyle paliwa i się zapragnie :wink:

niebawem wrzucę turbinę z wersji M47N bo pasuje bez problemu i jak powiedział Ali przekroczymy 170KM :D

BĘDZIE PIERWSZA TAK MOCNA M47 w PL :wink:

aaaaa Panowie , wiem co robi te tajemnicze schodki na charakterystykach, to ten cudowny elektrozawór od sterowania turbiną,

rozmawialiśmy dziś z kolegą Aliego , specem od tych aut i mówił,że ostatnio miał taki elektrozawór,w M47, który schodkował całą charakterystykę, poprostu działał w sposób przerywany, te elektrozawory ulegają zużyciu .

Opublikowano
wszystkim pisze , że tunerzy z Masters'a są the best :mrgreen: tylko nie wiem dlaczego nie chcą mi uwierzyć i jadą na chip do pana Kazia bo on bierze 1000zł a potem jest płacz :twisted2:
Opublikowano

jasne :wink:

jeszcze kata mi kazał wywalić to pare koni i newtonów przybędzie :D

jutro jadę na ściemnienie szyb do Radomia i będzie gitara :D

Opublikowano

No to gratulacje :D

Parametry wzorcowe. I jak wrażenia z jazdy? Jest o niebo lepiej co nie?:D

 

Ale tak sie zastanawiam ze mi podniósł moc do 153 ze 126 ty masz też 150 ale z 136Ps czyli na starcie 10 węcej!!! a moment z 295 na 370 - i ciut mi dymi jak żyłuje- czy oby nie za mocno mam moc podciągniete? Chociaz nie korzystam cały czas z tego dobrodziejstwa więc chyba nie jest źle. Co sądzicie?

 

A zna sie ktoś na PS i niutonometrach? jak to jest ze koni miałem mniej a niutonów ciut więcej niz Sylwek. Nie to żebym zazdrościł czy coś innego złego ale tak sie zastanawiam z samej ciekawości???

 

A macie namiary na zamiennik elektrozaworu bo w serwisie krzyczą 330zeta :duh:

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
Odpowiedź na wcześniejsze pytanie: standardowe ciśnienie doładowania 1.0bar'a.

 

Ładnie nawet M47 się widzę virusuje, ale dalej dużo gorzej niż silniki VAG.

 

Wg mnie slabo dosyc te virusy wypadaja jesli chodzi o max wartosci szegolnie mocy ..przyrosty po ok. 15 KM :oops: :cry: . Ale co zrobic ... :|

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

ja chciałem lekki program i taki mi zrobił Ali, gdyby mi zrobił na takich nastawach jak robi wszystkim ,było by jakieś 165KM ale ja wolałem całkowicie bezdymnego lajcika :wink:

jazda jest zupełnie inna i spalanie super Katowice - Wawa -5,8l i klima non stop prędkości 130-140km/h

Opublikowano
A jak z tym doładowaniem o które dopytywałeś mnie... Ty wiesz ile masz? :D
Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
Już po bólu :wink:

właśnie wróciłem od Aligatora, samochód był seria 136KM & 290Nm

na bardzo lekkich nastawach wyszedł 151KM & 338Nm na hamowni obciążeniowej MAHA przy tem. otoczenia 31st :D

jak powiedział Ali wyjątkowo dobry egzemplaż , dawki podniesione minimalnie a parametry takie jak w niektórych M47 na maksymalnych dawkach :D :D :D

chciałem program bardzo lekki i całkowicie bezdymny i taki mam, dodam ,że moja pompa VP44 spisuje się wzorcowo, daje tyle paliwa i się zapragnie :wink:

niebawem wrzucę turbinę z wersji M47N bo pasuje bez problemu i jak powiedział Ali przekroczymy 170KM :D

BĘDZIE PIERWSZA TAK MOCNA M47 w PL :wink:

aaaaa Panowie , wiem co robi te tajemnicze schodki na charakterystykach, to ten cudowny elektrozawór od sterowania turbiną,

rozmawialiśmy dziś z kolegą Aliego , specem od tych aut i mówił,że ostatnio miał taki elektrozawór,w M47, który schodkował całą charakterystykę, poprostu działał w sposób przerywany, te elektrozawory ulegają zużyciu .

 

Jak juz masz zamiar pakować większą turbinę , to zapodaj np Garrett GT20 , dobra używka kosztuje tyle samo co GT17 a będzie pompować niemal dożywotnio przy mocy 160 - 170 KM :) Aby uzyskać ok 170 KM ciśnienie doładowania Wojtek będzie musiał Ci podnieść do ok 1,4 bara.

Edytowane przez EmilWAW
320d `02 by MT 184KM@406Nm
Opublikowano
ile kosztuje lakki chip u Master's Tuning??

 

czy lekki czy mocny...tyle samo kosztuje :)

 

Pisz maila do Master`s Katowice albo Master`s Wawa, polecam również Compsport Bielsko Biała i Diagtronika Janki

320d `02 by MT 184KM@406Nm
Opublikowano
gt 20 ma spory lag więc nie bardzo , na turbie z m47n ustawimy 1,45bara i dawki z 16% na 25% :D będzie lalunia tylko cięzko takie dobre turbo znależć ... i to jest ból zaczynam także rozpytywać o sportotowe wałki rozrządu do 320d tak jak to miałem w golfie tdi... :wink:
  • 7 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.