Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jestem nowy na forum. czytając forum wiedze ze sa tu ludzie którzy znają sie na rzeczy. otóż jestem szczęśliwym posiadaczem bmw e-30 325i potrzebuje rad na temat uturbienia bmw 325 m20b25.Jak moc można uzyskać w miarę bezpiecznie na seryjnych bebechach piszcie prosze. na dzien. dzisiejszy nie stać mnie na zakucie dołu wiec ile mogę dokręcić turbo aby Tlołki nie miały dziur. plan działania turbo z serii 1.9tdi niewiem czy można instalować z diesla, do sterowania smt7 czy dam rade wysterować to sam :mad2:

Opublikowano
witam stwierdzile ze jednak od czegos trzeba zacząc i wstawiam turbo do m20. chce wstawic wal z m-50 pytanie mam czy moge wstawic wal z 2.0l 24v czy tylko z 2.5l 24v a moze z 2.8l jest mocniejszy
Opublikowano

Witam!

 

Gdzieś czytałem, że w 2.8 (M52B28) jest kuty wał seryjnie.

 

Jak potwierdzisz tą informację to daj znać.

Nie wiem, jak poznać na oko wał kuty od zwykłego.

 

Pozdro.

Opublikowano
Zareklamuję inne forum ale poczytaj sobie o turbo na streetracing bo tam jest wielu ludzi którzy posiadają w mniej lub bardziej udany sposób uturbione swoje beemki i nie tylko beemki.
Opublikowano

o turbo z serii tdi zapomnij nie podola.

daj jakies t3, nie przesadz z doladowaniem, bez zakucia wytrzyma max 0.5-0.6bara

koszty - jak sie zmiescisz w 8tys zl bedzie sukces (bez zakucia)

 

polecam forum e30tech

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.