Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ... czy ktoś mi może powiedzieć czy te tarcze ścierają się dobrze:

 

http://www.e-czesci.pl/DSCN0806.jpg

 

http://www.e-czesci.pl/DSCN0807.jpg

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
  • Członkowie klubu
Opublikowano

U mnie rdzawe naloty są po bardzo długim postoju ...ale normalnie cała powierzchnia tarczy powinna być srebrna a nie jej cienki pasek

 

Hamujesz tylko połową mocy ..... :worried:

 

Pozdro

Mario

Opublikowano

Wymieniłem same tarcze bo klocki były w 50% a teraz wydaje mi się , że te klocki albo się inaczej tarły poprzez złe tarcze (które były wcześniej).

 

Dodam , że tak jest z dwóch stron.

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano
troszke niebardzo zrobiles zostawiajac stare klocki, poprostu klocki sa dopasowane do starych tarcz, jeszcze troszke i sie wyrownają, beda "brac rowno"
www.auto-optima.pl
Opublikowano
Już nic nie wymieniaj. Po tygodniu klocki ci się zrównają z nowymi tarczami , chyba, że naciśniesz mocno hamulec to je faktycznie mozesz ładnie wykrzywić ale te ATE na normalnych nowych klockach się krzywią.
Opublikowano
Już nic nie wymieniaj. Po tygodniu klocki ci się zrównają z nowymi tarczami , chyba, że naciśniesz mocno hamulec to je faktycznie mozesz ładnie wykrzywić ale te ATE na normalnych nowych klockach się krzywią.

 

Potwierdzam w 100%. Miałem straszne jaja jak założyłem komplet ATE. Po przejechaniu może 1000 km kierownica przy chamowaniu zaczeła wpadać w bardzo mocne wibracje (i całe auto też). Gieły się jak naleśnik, chociaż w serwisie BMW nie odrazu na to wpadli. Dopiero jak wszystko posprawdzali, przetoczyli tarcze, 500km był spokój i apiać od nowa. Teraz mam komplet oryginalnych, 5000km i spokój.

Opublikowano
Już nic nie wymieniaj. Po tygodniu klocki ci się zrównają z nowymi tarczami , chyba, że naciśniesz mocno hamulec to je faktycznie mozesz ładnie wykrzywić ale te ATE na normalnych nowych klockach się krzywią.

 

Potwierdzam w 100%. Miałem straszne jaja jak założyłem komplet ATE. Po przejechaniu może 1000 km kierownica przy chamowaniu zaczeła wpadać w bardzo mocne wibracje (i całe auto też). Gieły się jak naleśnik, chociaż w serwisie BMW nie odrazu na to wpadli. Dopiero jak wszystko posprawdzali, przetoczyli tarcze, 500km był spokój i apiać od nowa. Teraz mam komplet oryginalnych, 5000km i spokój.

 

kurde cos w tym jest

 

mam nowiutkie ate, wymienilem bo stare tarcze byly krzywe i walilo mi lekko przy hamowaniu, z reszta byly juz dosyc podjechane

 

i znow czuje lekkie wibracje, a zaraz po wymianie ich nie bylo

 

wiec chyba znow sie wykrzywily...

e38 chyba lubi krzywic tarcze

 

kurde, ale oryginalne troche przydrogawe

 

a ate byly i tak najdrozsze z zamiennikow, dziwili sie w sklepie ze sie uparlem akurat na drozsze ate a nie jakies np textary

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
ja mam komplet tarcze i klocki ATE i nie zauwazylem zadnych nieprawidlowosci. przejechalem na nich jakies 4-5 tys. km.
http://forum.7er.pl/images/signatures/212758479446f629c8be0f9.png
Opublikowano

...a dzień dobry ,bardzo szanuję "7" ale to co zrobiłeś z tymi hamucami...

ups:) ,Ja mam małą 3, za chwil kilka również czeka mnie wymiana ukł.hamulcowego w przodzie - ale zakładam komplet,cały ,nowy.

Uważam że na tym układzie nie ma co oszczędzać.

pozdrawiam

Unnamed

Opublikowano
Tarcze się wyrównały i wszystko wróciło do normy (...) Jeżeli klocek ma 70% to po jakiego grzyba go wyrzucać > jedynie co można było zrobić to lekko wyrównać go (papierem)
www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano

...a dzień dobry ponownie.teoretycznie masz rację,ale wątpie by to tarcze się wyrównały??? klocek w sam sobie jest bardziej podatny na ścieranie niż tarcza,teraz piszesz że 70 %- a WCZEŚNIEJ 50% !!!

Czy dla Ciebie 20 % to jest nic? ???

Nie kumam CIę .Masz elegancką 7 a wg. mnie szporujesz na Jej utrzymanie????

Ale ciesze się że pomimo takiego błędu hamulce dotarły się i jest wszystko oki :)

pozdrawiam serdecznie

Unnamed

Opublikowano

Poza forum wszyscy mówili mi że klocek się dotrze na tarczy w ciągu 2 tygodni ! jednak nie dawało mi to spokoju i zadałem pyatnie na forum gdzie każdy mówił że zrobiłem błąd.

Teraz wiem że błędu nie zrobiłem bo klocek się ładnie dotarł do tarczy i wszystko wróciło do normy.

 

Czy oszczędzam kase na hamulcach ?

Najłatwiej jest wymienić wszystko . Trzeba przyjąć balans racjonalnych wydatków i wydaje mi się że tak własie zrobiłem zostawiając stare klocki.

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano
...a dzień dobry ponownie.teoretycznie masz rację,ale wątpie by to tarcze się wyrównały??? klocek w sam sobie jest bardziej podatny na ścieranie niż tarcza,teraz piszesz że 70 %- a WCZEŚNIEJ 50% !!!

Czy dla Ciebie 20 % to jest nic? ???

Nie kumam CIę .Masz elegancką 7 a wg. mnie szporujesz na Jej utrzymanie????

Ale ciesze się że pomimo takiego błędu hamulce dotarły się i jest wszystko oki :)

pozdrawiam serdecznie

Unnamed

Wątpie żeby olejus oszczędzal na tym aucie :nienie:

Nie znasz historii auta więc nie stawiaj takich zarzutów :wink:

Jeśli klocek był prawie nowy to wystarczyło lekko go wyrównać i po sprawie. Klocek dopasowuje się do tarczy a nie na odwrót więc wszystko będzie oki :cool2: w sumie już jest :wink:

Pozdrawiam

Marzenia sie spełniają-->mam E38 :)

Moja historia

Opublikowano

Witam w wolny dzień kolegów.

Paranoją jest to co czytałem o oszczędności na hamulcach. Jestem ciekaw kto z Was wymienił chociaż raz przewody hamulcowy lub je dokładnie sprawdził a jako diagnosta dodam ,że to masowy problem wersji E38 i E46.

 

Nigdy nie słyszałem , że tarcze wymienia się razem z klockami w parze. W parze to się skarpetki wymienia :D druga sprawa że ten klocek zawsze się dotrze do tarczy :cool2:

 

Oczywiście nie jestem zwolennikiem tarcz ATE dlatego olejus Wielki Minus dla Ciebie bo takie kupiłeś :P :P :P :P :P

 

Wątpie żeby olejus oszczędzal na tym aucie

Ja też wątpie bo znam te auto chyba lepiej niż on sam.

Opublikowano

Ja wymiłem przewody ale na ATE haha przód i tył tak na marginesie :D

Wracam jeszcze do tych procentów starcia klocków bo napisałem 50% a później 70% .

 

70% mówił galwan jak je oglądał a 50% mówił mechanik :D

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano
Ja wymiłem przewody ale na ATE haha przód i tył tak na marginesie

 

Nic nie mam do ATE tylko osobiście nie kupił bym klocków ani tarcz tej firmy .

Powiedz lepiej Galwan czy masz już 728????

 

Na Naszym forum dałem odpowiedź ( www.kantyka.de/bmw7 )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.