Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witka

mam pytanko:

w mojej becie 316i E36 z 1992r. ..kurcze zamiast obrotomierza władowali zegar :oops: ...i pytanie:

czy da sie przerobić na obrotomierz- w sensie władowania obrotomierza ...są jakieś zaślepione miejsca gdzie moznaby sie wpiąć obrotomierzem?

dziękuję

Opublikowano

Zaslepek to zadnych nie ma bo sa trzy wiazki przewodow.

Dwie po bokach i jedna w srodku.

Rozbieralem to i dlatego wiem bo musialem wymienic zarowki.

Mysle ze nie bedzie problemu tylko musisz miec zegar z obrotomierzem i pewnie wystarczy tylko podpiac bo nie wierze ze nie ma wiazki kompletnej. :D

BMW RULEZ - Drive It And Believe It ! [ skype driftm3 ]
Opublikowano

cześc

dzięki za odpowiedzi...

ale chyba jest maly problem- ponieważ gdzie podpiąc się kablami od strony silnika- komputera....

to nie maluch gdzie impulsy zliczane są na przerywaczu....

co wy na to?

Opublikowano
ja nie wiem jak to dokladnie wyglada bo krotko mam swoje bmw i nie zbadalem jeszcze tajmnic polaczen, ale znajomy wymienial zegary wlasnie w 316 e36 z 91roku i obrotomierz mu dziala.
Opublikowano
cześc

dzięki za odpowiedzi...

ale chyba jest maly problem- ponieważ gdzie podpiąc się kablami od strony silnika- komputera....

to nie maluch gdzie impulsy zliczane są na przerywaczu....

co wy na to?

W E30 jest tak że kupujesz szafe z obrotomierzem, wyciągasz starą, pinasz nową i działa :-) Po prostu wiązka jest kompletna tylko auta się wypasem różnią. Zresztą było już chyba takie pytanie na forum.

~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~

Pozdrawia Elwis

E34 525tds '95 touring executive

http://stud.wsi.edu.pl/~elwis/e34bok.jpg

Opublikowano

cześc

kolego BARTUs- może zasięgniesz wskazówek u znajomego - mile widziany jakiś schemat wpinki może być ołówkiem na papierze ...jak i gdzie robił wpinkę...

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam,

 

mam e30 316 m40 '90 i tez wpakowali mi zegar zamiast obrotomierza,

kupiłem wiec odpowiednia szafe z obrotomierzem, niestety lekko uszkodzoną.

 

Moje pytanie: czy da się wsadzic do mojej biezacej szafy wymontowany obrotomierz z tej drugiej? Właściwie to tez chciałbym zachować swój stary predkosciomierz z moim oryginalnym przebiegiem.

 

Pozdrawiam!

Opublikowano

Witam!

Kiedys w moim e30 robilem taka przekladke. Kupilem zegary z obrotomierzem, wypialem stare, wlozylem nowe i dzialalo. 20 minut roboty. Wszystkie BMW po 88 roku maja z tylu kompletne wiazki niezalezne od wyposazenia i wszystko dziala. WAZNE!!! Zegarki musza byc od tego samego silnika. Np. w M40 nie beda dzialaly zegarki od M20. Sprawdzalem! Obrotomierz pokazywal do 4 tysiecy.

Tak wiec zycze powodzenia. koszt zegarow na gieldzie to okolo 200pln, a radosc z jazdy duzo wieksza :)

 

Pozdrawiam!

 

P.S. Ludzie, szukajcie dokladniej w archiwum, zanim zapytacie....

Układy wydechowe do BMW: www.pamaku.pl


Ten, kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano
w M40 nie beda dzialaly zegarki od M20. Sprawdzalem! Obrotomierz pokazywal do 4 tysiecy.

Tak wiec zycze powodzenia. koszt zegarow na gieldzie to okolo 200pln, a radosc z jazdy duzo wieksza :)

 

W takim razie pofarciło mi się bo za stówe kupiłem szafe od identycznej beemy m40 316, takze musi pasowac.

 

P.S. Ludzie, szukajcie dokladniej w archiwum, zanim zapytacie....

 

Szukałem szukałem ;) Co prawda moj post dotyczy poruszanej juz kwestii, wiec celowo nie zaczałem nowego wątku a i moje pytanie odnośnie zbudowania 1 szafy z 2 chyba nie było tu jeszcze poruszane (albo faktycznie kiepsko szukałem :P)

 

Pozdrawiam :)

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Piszecie że wymienialiście zegary także w E30... A czy możecie mi napisać jak to zrobić tzn co trzeba rozkręcić?

Bo chciałem sobie wymienić żarówkę od podświetlania i wychodzi mi na to że musiałem ściągać te wszystkie plastiki dookoła a oprócz tego jak już miałem zegary to kiera przystawiła i nie dało się ich wyciągnąć.

Pozdrawiam.

Opublikowano

jak już miałem zegary to kiera przystawiła i nie dało się ich wyciągnąć.

 

Wybacz, ale nie rozumiem twojego języka...

 

1. Zdejmij plastiki pod zegarami, sa tam chyba 2 srubki - po jednej z kazdej strony.

2. Odkrec tez 2 srubki, ktore sa nad zegarkami.

3. Aby wymienic zarowke, nie musisz ich wyciagac, ani wypinac kabli. Po prostu lekko je pochyl, namacaj ręką żarówke, wyjmij ją i wstaw nową.

 

To proste jak stosunek. Pozdrawiam.

Układy wydechowe do BMW: www.pamaku.pl


Ten, kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.