Skocz do zawartości

Zapalanie TDSa ale troche inne problemy


blazey123

Rekomendowane odpowiedzi

Wiam

Poraz kolejny powiedzmy problem z odpalaniem TDSa w e34

Mianowicie:

-Zimny pali rewelacja ( ok 1,5 2 sekundy i chodzi )

-Silnik nagrzany jak należy gasze i jak zapalam nie dłużej niż 10 minut po zgaszeniu to zapala git

-Silnik ciepły ale dłużej niż te 10 minut po zgaszeniu zapala gorzej ( ok 5 sekund ) i zaraz po zapaleniu nierówno pracuje i troche kopci

Może ktoś wie co może być grane???? :?: :?: :?: :?: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak ma kazdy tds ze na rozgrzanym zarazpo wyłaczeniu slnika zapali ci od pierwszego zakrecenia rozrusznika, ale jak postoi 15 min to juz trezba troche pochechłac:) Ewidetnie podjechana pompa, ale jest na to lekarstwo i w twoim przypadku zadziała na 100% !!!!

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=180946859

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam .

kolega bialy zaproponowal Ci rewelacyjne rozwiazanie ......mam takie urzadzenie do sprzedania mialem je w swoim tds ...ale tylko 2 tyg bo kupilem regenerowana pompe i juz nie potrzebuje jak chcesz to Ci sprzedam za 1/2 ceny 50 zl . pomaga ale nie naprawia pompy .....taka przykrywka ale poki nie padla calkiem mozna zainstalowac :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiam

Poraz kolejny powiedzmy problem z odpalaniem TDSa w e34

Mianowicie:

-Zimny pali rewelacja ( ok 1,5 2 sekundy i chodzi )

-Silnik nagrzany jak należy gasze i jak zapalam nie dłużej niż 10 minut po zgaszeniu to zapala git

-Silnik ciepły ale dłużej niż te 10 minut po zgaszeniu zapala gorzej ( ok 5 sekund ) i zaraz po zapaleniu nierówno pracuje i troche kopci

Może ktoś wie co może być grane???? :?: :?: :?: :?: :?:

Podjedź do nich bardzo rozsądni i rzeczowi

 

SportBand

tel. +48 (22) 786 68 51

05-250 Słupno

ul. Jana Pawła II 62 (dawna Warszawska)

Oleje i płyny Pentosin 0694679252 Maciek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Ja mialem ten sam problem z zapaleniem.Na zimnym odpalal ok ale na cieplym juz zle i to tak po 10-20 min od zgaszenia.Pojechalem do mechanika i bez sprawdzenia powiedzial ze to rozdzielacz wysokiego cisnienia koszt od 1600zl wiec sobie odpuscilem. Rozmawialem tez z innym magikiem i to samo.Cos mnie tknelo i pojechalem na komputer i okazalo sie ze mam przestawiony kat wyprzedzenia zaplonu.Po regulacji jest miodzio.Na zimnym czy na cieplym zapala bardzo ladnie.Koszt regulacji to 150zl a zaczynalo sie od 1600zl lub wymiana pompy.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego właśnie lepiej zostawić pompe na sam koniec.

Wszyscy z góry mówią że tego typu problemy to na pewno pompa, a przez to forum przewaliło się już bardzo wiele takich problemów, które zostały usunięte nie wymieniając pompy wtryskowej, tylko jak kolega ustawił zapłon, ktoś inny wymienił pompke paliwa, ktoś jeszcze inny miał źle ustawiony rozrząd podobno. A objawy zawsze podobne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj!

 

Ja bym polecił sprawdzić stan rozrządu bo u mnie on był przyczyną gorszego zapalania na ciepłym. A teksty w stylu że TDS-y tak mają to jakaś bzdura. Napewno coś jest nie tak. Pompe bym narazie zostawił w spokoju ponieważ gdyby to była jej wina to zawsze na ciepłym by źle palił, a nie tylko po 15min. Pompka paliwa też raczej nie bo w tedy by po postoju też na zimnym nie palił.

 

Jeśli chodzi o rozrząd to poprostu po kilku minutach napinacz, który może być zużyty, może się cofać i nie napinać właściwie łańcucha. Dopóki łańcuchy są luźne masz mocno opóźniony początek wtrysku i dlatego nie zapala. Ponieważ na zimnym grzeją świece i są lepsze warunki do odpalenia to jakoś daje rade. U mnie też tak było z tym że mi najpóźniej po 3s zapalał. Po wymiania rozrządu pali i ciepły i zimny odrazu.

 

Jeżeli masz przebieg ok 200tys lub więcej i nie był wymieniany to pewnie cię to czeka. Jak jesteś z Warszawy lub okolic to mogę ci dać namiar do serwisu gdzie zrobią ci wymiane kompletnego rozrządu za 1300zł.

 

 

Aha i nie zakładaj sobie żadnych cudownych urządzej bo one nie likwidują przyczyny tylko załączają za kazdym razem świece co z pewnością nie wpływa na ich trwałość korzystnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, że pompa na końcu. Mi odpalał na ciepłym silniku (po 10-20 minutach) kulawo, a zmieniłem tylko świece żarowe na nowe dobrej jakości i pali od ręki.

pzdr

http://img484.imageshack.us/img484/852/logo04cq1.jpg

BMW E39 525 TDS, BMW E10 2002' 1972

Ducati 900 Monster, KTM 520 EXC Racing

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim silniku była wymieniana uszczelka od osłony rozrządu, przez co trzeba było ją oczywiście zdjąć i widać było cały rozrząd. I sprawa wygląda tak, że napinacz troszke sie wyciągnął i jedna łyżwa jest troche wytarta, ale specmajster powiedział, że jak nie mam kasy to nie robić tego teraz, tylko za 100 tys. km

I teraz ciekawi mnie czy jest taka opcja, jak kolega napisał, że może kuleć przy zapalaniu, bo rozrząd nie jest "pierwszej świeżości"?????

 

Bo wymiana świeć żarowych i zapalanie na ciepłym silniku nie mają jednak chyba wiele wspólnego??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.