Skocz do zawartości

blazey123

Zarejestrowani
  • Postów

    132
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Radzymin

Osiągnięcia blazey123

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. A co do oleju w skrzyni to teoretycznie w żadnej nie ma potrzeby wymiany, a praktycznie jak lubisz swoje autko to olej warto wymienić, bo skrzynia może zacząć poszarpywać.
  2. Sprężyna ma swoje miejsca w których jej początek i koniec musi się znajdować- widać gołym okiem. Co do wymiany amortyzatorów- nigdy nie wymienia się jednego- czy drugi trzyma nie ważne. Co do Kayaby to niezła firma- ale niewiele droższy powinien być Sachs- i to najlepsze wyjście.
  3. W gazecie BMW Trends jakieś 3 mce temu było to ładnie opisane. Jeżeli komp jest "odblokowany" to do testów wchodzi się guziczkami 1000 i 10 wciskając oba naraz, ale nie wiem czy o to Ci chodzi?
  4. blazey123

    zmiana kolory nadwozia

    Jak chcesz żeby autko rzucało się w oczy to wrzuć jakieś większe fajne felgi- a lakier- np polerka tego co jest wystarczy.
  5. blazey123

    Radary

    Uważam, że jeżdżę naprawdę bezpiecznie- ponad 5 lat za kółkiem i przejechane na pewno ponad 300 000 km bez wypadku. Oczywiście uważam że są wariaci na drogach, którzy nie znają umiaru, ale naszych przepisów w wielu przypadkach nie da się przestrzegać. Kilka dni temu jednego dnia pokonałem trasę ponad 1000 km po naszych pięknych drogach- wyjechałem z domu o 4:20 rano- wróciłem ok 1:00 w nocy. Gdybym wszędzie jechał przepisowo to pewnie jeszcze z 5 godzin więcej. Oczywiście- teren zabudowany- nie jeżdżę 100 km/h, ale gdzie można to te 70 się jeździ. A poza terenem zabudowanym- pusta droga dwa, dwa pasy- to uważam że prędkość 110-130 nie jest jakaś masakryczna, ale w świetle Polskich przepisów już dawno powinienem stracić prawo jazdy. Do tego dochodzi druga sprawa- TIRów Ja sam za prawdopodobnie kilka dni zacznę takim maleństwem jeździć. Na pewno TIR to wielkie zagrożenie i w terenie zabudowanym naprawdę powinni się tej 50ki trzymać Jednak kierowcy TIRów mają bardzo ograniczony czas pracy, który jeszcze skutecznie skraca np Inspekcja Transportu Drogowego, a kierowca nie zarabia pieniędzy za czas spędzony w samochodzie tylko za ilość kilometrów przejechanych.
  6. A tak do tematu Moja e34 też nieładnie zachowuje się na dziurawych drogach- trzeba się kierownicą nakręcić żeby jechała gdzie trzeba Wahacze z przodu, łączniki, końcówki drążków- nówki naprawdę dobrej jakości. Z tyłu wymienione łączniki- reszta jest w dobrym stanie. Co prawda jeżdżę na felgach 18 cali i oponki przód 225 tył 245, ale to i tak chyba nie jest normalne zachowanie- wyczuwalny jest luz w przekładni kierowniczej. Koledzy piszą coś o "podkręcaniu" maglownicy czy coś takiego. Proszę o podpowiedź
  7. Ja u siebie miałem do wymiany kpl wahaczy- kupiłem na allegro kupiłem komplecik wahaczy za jakieś 300 zł- i było to wywalenie kasy w błoto- wahacze wytrzymały ok 10tys km albo i nie. Teraz jest nowiutki komplet Lemfordera i narazie jest wzorowo. Oszczędzić się niestety nie da.
  8. Dzięki. Podzwonie i popytam, zobaczymy kto co powie ciekawego.
  9. Mam ogromną prośbę- czy ktoś może polecić warsztat znajdujący się w Warszawie/okolicach gdzie byli by ogarnięci i potrzafili by zdiagnozować- zrobić pompę wtryskową w TDSie. Nie chętnie serwis Boscha- chcą worek pieniędzy i odnoszę wrażenie że mają nieco sexualne podejście do pracy.
  10. Sklep z częściami używanymi jest koło Wojskowej Komisji Uzupełnień (nalatałem się tam) na Pradze. WKU jest na Szwedzkiej, a sklep- następna w lewo. Nie pamiętam jak się ta ulica nazywa.
  11. Zamienniki z tego co słyszałem rewelacyjny nie jest. Nówka w ASO kosztuje 580zł
  12. Nie mamy jeszcze chyba tak niskich temperatur żeby się nie przegrzał gdy termostat jest zamknięty- wtedy wychładza tylko mały obieg. Ale nie upieram się.
  13. A może termostat skapitulował- jak się nie otworzył to temperatura na czerwonym polu- jak się otworzył na stałe to silnik niedogrzany.
  14. Zrobić napewno się da, ale moim zdaniem taniej będzie sprzedać to co masz i kupić 530d. Taka przeróbka nawet gdybyś robił to sam ( w co wątpie ) musi kosztować kupę kasy- a nie wiem czy jakiś warsztat by sie tego podjął.
  15. U mnie napewno nie jest to wina radia- bo wymieniałem radio już kilkakrotnie. A tak swoją drogą muszę zerknąć na samą antenę na szybie, bo jest ona poprostu naklejonym paskiem i może gdzieś została przerwana.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.