Skocz do zawartości

tarcze hamulcowe


pioneer7600

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdź na realoem Z tego co tam podają to do przodu powinny iśc wentylowane o wym 286x22 a na tył pełne 180x10

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CB11&mospid=47441&btnr=34_0041&hg=34&fg=05

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CB11&mospid=47441&btnr=34_0567&hg=34&fg=10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się do tematu Może to banalne pytanie i sam sobie na nie umię odpowiedziec ale wole się popytac bo kto pyta... Kilka tygodni temu zaczęły mi piszczec z przodu hamulce tzn podczas jazdy po mieście przy częstym hamowaniu na pasach światłach itd strasznie piszczały mi hamulce, no i przy rozgrzanych tarczach, postanowiłem więc zmienic klocki. Kupiłem te najtańsze MAFF-a za 63zł, i tu chyba jest problem, przy wymianie zauważyłem że te stare mają dosyc grubą warstwę ścierną ale nic, wymieniłem. No i teraz znów mam ten sam problem jak hamuje to jest taki pisk że aż autem trzęsie, ale tylko na rozgrzanych tarczach. Pytam dlatego że nie jestem pewien 100 procentowej winy klocków gdyż te stare do pewnego momentu były dobre i przed zakupem nowych chce się upewnic a i dodam że tarcze nie są poprzypalane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok panowie dzieki za pomoc i juz wiem ze napewno nie beda pasowac i bede musial kupic na przod nowe ale wymienie i stylu to bede mial wszystkie nowe,a co do tych piszczacych hamulcach to raczej napewno te tanie klocki bo one nie sa za dobre ja zakladalem ostanoi(wlasnie wtedy zauwazylem pekniecie tarczy) kloci FEDDRO(113zl za komplet na przod) mam znajomego w serwisie i te mi wlasnie polecal i nie piszcza a u ciebie rowniez moga byc czasami tarcze zuzyte bo z tego co wiem to tarca ma okolo 2-3milimetrow do zuzycia i jest do wymiany,zmierz jakom ty masz grybom nowa ma 22milimetry wiec jak twoja bedzie miala mniej niz 20milimetrow to zacznij szukac nowych a jak nie to te klocki.
BMW 320 E36
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega Mateusz_24 ma 316 coupe i tam tarcze nowe powinny miec 12mm a nie 22mm takie sa w 320 i 325 i niektórych 318i A minimalna grubość wacha się w granicy 9,6 lub 10,4mm to juz zalezy od jakości tarczy i producenta.

Jest taka rzecz dla której warto żyć!

Moja trójeczka.

Nowe,markowe części samochodowe:

Jesteśmy na allegro nick: "Wochu01"

TEL:502-959-955

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

to i ja sie podlacze do tematu.

Poniewaz wentylowane tarcze sa lepsze/podobno/,to chetnie bym sibie je zalozyl.

Pytanko:

Czy wystarczy zmienic zaciski na te do wentylowanych i czy nie ma z tym problemu?Po prostu czy zaciski mozna bez problemu przelozyc na miejsce tych od cienszych tarcz?

No i ,czy to nie przesada,bo ja mam 316?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wentylowane tarcze szybciej sie zurzywaja poniewaz: niby grubość jest taka sama 12mm jak w zwykłych tarczach natomiast po srodku jest wentylacja kosztem grubość 2 talerzy.A jesli chodzi o 316 to zalezy od zacisków bo byly różne w róznych wersach jedne pasuja do tarcz wentylowanych a inne są za wąskie i trzeba wymieniac zaciski.Ja tez ostatnio przymierzalem sie do tarcz wentylowanych ATE Power disc dodatkowo z kanalkami na tarczy ale znajomy sprzedawca mi je odradzil poniewaz wlasnie szybciej sie zurzywaja.Postanowilem zakupic zwykłe ATE i jak narazie jestem mega zadowolony.

Jest taka rzecz dla której warto żyć!

Moja trójeczka.

Nowe,markowe części samochodowe:

Jesteśmy na allegro nick: "Wochu01"

TEL:502-959-955

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też uwazam,że do 316 nie potrzeba aż takich hamulców.

A co do tarcz to w 316 na przód są tarcze 12*286 a na tył 10*280.Kupiłem ostatnio tarcze i klocki SBS(Scandinavian Brake Systems)tańsze o 1/3 od ATE i są super.Pozdro[/img][/u][/code]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Podepnę się do tematu, bo też mam zamiar zmieniać klocki + tarcze z przodu.

Mam niewentylowane i takie zamierzam kupić... Czy kompromisem pomiędzy nie* a wentylowanymi byłyby tarcze pełne, ale nacinane - np. Power Disc ATE ?? Czy rzeczywiście szybciej się ścierają ze względu na nacięcia ??

Znalazłem taką aukcję : Power Disc ATE i chciałbym wysłuchać waszych opinii na ich temat.

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.