Skocz do zawartości

szybki start i nawet nie zapiszczy laczkami?


nygus7

Rekomendowane odpowiedzi

Co do e36 i asc+t - nie ma potrzeby trzymania 15 sek. 10 lat temu auta

jeszcze nie byly az tak do przesady "bezpieczne" zeby sie nie dawalo wylaczyc kontroli trakcji. W E36 zwykłe nacisniecie guzika wylacza w cholerę kontrole trakcji i już

 

A ze sie nie da zadymic to dwie rzeczy - dobre opony i niskie ("normalne") cisnienie. Jak wam nie zal gumy dodmuchajcie do 3 atmosfer, to bedzie dymilo i rzucało aż miło :mrgreen:

 

 

 

Borsuk dobrze pisze.

Nie trzeba trzymac 15sek. Jedno wcisniecie i ASRu juz nie ma w E36.

 

To połowiczne odciecie ASRu to tylko mit :) i to obalony.

BMW 316ti N46B18A '04 - sprzedane

BMW 318ti M44B19 '98 - sprzedane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Co do e36 i asc+t - nie ma potrzeby trzymania 15 sek. 10 lat temu auta

jeszcze nie byly az tak do przesady "bezpieczne" zeby sie nie dawalo wylaczyc kontroli trakcji. W E36 zwykłe nacisniecie guzika wylacza w cholerę kontrole trakcji i już

 

A ze sie nie da zadymic to dwie rzeczy - dobre opony i niskie ("normalne") cisnienie. Jak wam nie zal gumy dodmuchajcie do 3 atmosfer, to bedzie dymilo i rzucało aż miło :mrgreen:

 

 

 

Borsuk dobrze pisze.

Nie trzeba trzymac 15sek. Jedno wcisniecie i ASRu juz nie ma w E36.

 

To połowiczne odciecie ASRu to tylko mit :) i to obalony.

No i sie mylicie, zwykle przytrzymanie tylko deaktywuje a 15 sekundowe wylacza calkowicie i powinno sie nie dac ponownie wlaczyc puki nie odpalimy auta na nowo, tak wszyscy twierdzili ja nie mialem okazji wyprobowac.

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i sie mylicie, zwykle przytrzymanie tylko deaktywuje a 15 sekundowe wylacza calkowicie i powinno sie nie dac ponownie wlaczyc puki nie odpalimy auta na nowo, tak wszyscy twierdzili ja nie mialem okazji wyprobowac.

 

Szwedu, czym sie rozni deaktywacja od wylaczenia wg Ciebie?

BMW 316ti N46B18A '04 - sprzedane

BMW 318ti M44B19 '98 - sprzedane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

deaktywacja niby tylko ucisza asc ono dalej w mniejszym stopniu dziala , w takim ze pali kapcia jakotako, a totalne wylaczenie go poprosty wylacza. Sprawdzcie na swoim przykladzie czy da sie jak mowie, czy po przytrzymaniu ilus tam dajmy 20 sekund sie wylacz tak ze niechce sie dac wlaczyc i dopiero trzeba zgasic auto i odpalic na nowo i dopiero wtedy dziala. Jak juz mowilem sam nie probowalem bo nie mam ale duzo osob tak twierdzilo wiec przyjolem to za fakt.

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tak jak mowisz - 15 sek i nie da sie ponownie zalaczyc bez ponownego uruchomienia silnika.

 

Ale miedzy wylaczeniem jednym pstryknieciem a 15 sekundowym nie widze roznicy, auto tak samo sie zachowuje, nie widze roznicy - ASR jest odlaczony.

 

E36 to chyba jeszcze nie ta epoka "usypiania" ASRu...

BMW 316ti N46B18A '04 - sprzedane

BMW 318ti M44B19 '98 - sprzedane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby sprzęgło ślizgało to wzrosłyby ci obroty silnika. Natomiast co do przyczepności to mój 1,8is na 205/60R15 zrywał przyczepność w razie potrzeby na każdym podłożu bez problemu a nieraz to nawet stanowiło problem jak trzeba było szybko ruszyć (włączenie się do ruchu). Na temat kontroli trakcji nie wypowiadam się.

 

 

Tak tak 140 ps to tak mieli na kapciach 205 przy ustawieniu na wprost, ze nie widać tyłu auta w kłebach dymu-Co Ty piszesz to nie jedzie

 

:duh:

 

 

Według mnie wiele zależy od techniki ruszania ale rewelacji to nie bedzie gdy ruszamy na wprost, inny temat to stan sprzęgła, wysprzeglnika itp...

 

ostatnio miałem klienta który twierdził, ze ma ASR i nie potrafi zakrecić baczka(mechanik) , wsiadłem do auta 1,8is i but do odcięcia strzalik ze sprzęgła i nic jedynie lekkie ślizganie sprzęgła i wmiare dynamiczne ruszanie ale tam na 100% nie ma ASR a jest koniec sprzęgła :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby sprzęgło ślizgało to wzrosłyby ci obroty silnika. Natomiast co do przyczepności to mój 1,8is na 205/60R15 zrywał przyczepność w razie potrzeby na każdym podłożu bez problemu a nieraz to nawet stanowiło problem jak trzeba było szybko ruszyć (włączenie się do ruchu). Na temat kontroli trakcji nie wypowiadam się.

 

 

Tak tak 140 ps to tak mieli na kapciach 205 przy ustawieniu na wprost, ze nie widać tyłu auta w kłebach dymu-Co Ty piszesz to nie jedzie

 

:duh:

 

 

Według mnie wiele zależy od techniki ruszania ale rewelacji to nie bedzie gdy ruszamy na wprost, inny temat to stan sprzęgła, wysprzeglnika itp...

 

ostatnio miałem klienta który twierdził, ze ma ASR i nie potrafi zakrecić baczka(mechanik) , wsiadłem do auta 1,8is i but do odcięcia strzalik ze sprzęgła i nic jedynie lekkie ślizganie sprzęgła i wmiare dynamiczne ruszanie ale tam na 100% nie ma ASR a jest koniec sprzęgła :mrgreen:

Z kad ten figo fago sie urwał :duh:

Posiadałeś kiedyś zdrowego isa żeby cokolwiek mówić na ten temat :mad2: bo z tego co widzę a raczej czytam to wyobrażam sobie turasa w bmw.... Sam posiadam opony 205 na tyle i w suchy dzień wystarczy podkręcić auto do około 4tys i puścić sprzęgło aby stracił przyczepność. Widzisz jak ktoś dba o auto to posiada faktyczna moc i jest do takich rzeczy zdolne, a jak ktoś oprócz jarania sie ze ma BMW nic przy nim nie robi to tak jest jak piszesz :duh: Wiec weś sie lepiej do jakiejs dziupli schowaj i nie staraj sie tu zabłysnać swoimi bajkami..

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby sprzęgło ślizgało to wzrosłyby ci obroty silnika. Natomiast co do przyczepności to mój 1,8is na 205/60R15 zrywał przyczepność w razie potrzeby na każdym podłożu bez problemu a nieraz to nawet stanowiło problem jak trzeba było szybko ruszyć (włączenie się do ruchu). Na temat kontroli trakcji nie wypowiadam się.

 

 

Tak tak 140 ps to tak mieli na kapciach 205 przy ustawieniu na wprost, ze nie widać tyłu auta w kłębach dymu-Co Ty piszesz to nie jedzie

 

:duh:

 

 

Według mnie wiele zależy od techniki ruszania ale rewelacji to nie bedzie gdy ruszamy na wprost, inny temat to stan sprzęgła, wysprzeglnika itp...

 

ostatnio miałem klienta który twierdził, ze ma ASR i nie potrafi zakrecić baczka(mechanik) , wsiadłem do auta 1,8is i but do odcięcia strzalik ze sprzęgła i nic jedynie lekkie ślizganie sprzęgła i wmiare dynamiczne ruszanie ale tam na 100% nie ma ASR a jest koniec sprzęgła :mrgreen:

Z kad ten figo fago sie urwał :duh:

Posiadałeś kiedyś zdrowego isa żeby cokolwiek mówić na ten temat :mad2: bo z tego co widzę a raczej czytam to wyobrażam sobie turasa w bmw.... Sam posiadam opony 205 na tyle i w suchy dzień wystarczy podkręcić auto do około 4tys i puścić sprzęgło aby stracił przyczepność. Widzisz jak ktoś dba o auto to posiada faktyczna moc i jest do takich rzeczy zdolne, a jak ktoś oprócz jarania sie ze ma BMW nic przy nim nie robi to tak jest jak piszesz :duh: Wiec weś sie lepiej do jakiejs dziupli schowaj i nie staraj sie tu zabłysnać swoimi bajkami..

 

Po pierwsze nie posiadałem bo jak mam sie toczyć tak mulastym autem to wole jeździć Uno Turbo

Kupiłem kolejne BMW i mam w e30 M50 i jest mało.

Sam sie schowaj Kolego-przestańcie mnie bawić, zdrowy is to taki który na hamowni ma 140 ps czyż nie tak?

I takiego właśnie posiada kolega i to naprawdę przy tej masie auta nie jedzie.Widocznie Twoje opony 205 maja juz z 4 lata i slizgają sie po suchym asfalcie

:lol: :!: :!:

 

 

Faktem jest,że wco bym nie wsiadł to po chwili stwierdzam, ze nie jedzie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze nie posiadałem bo jak mam sie toczyć tak mulastym autem to wole jeździć Uno Turbo

Kupiłem kolejne BMW i mam w e30 M50 i jest mało.

Sam sie schowaj Kolego-przestańcie mnie bawić, zdrowy is to taki który na hamowni ma 140 ps czyż nie tak?

I takiego właśnie posiada kolega i to naprawdę przy tej masie auta nie jedzie.Widocznie Twoje opony 205 maja juz z 4 lata i slizgają sie po suchym asfalcie

:lol: :!: :!:

 

 

Faktem jest,że wco bym nie wsiadł to po chwili stwierdzam, ze nie jedzie :mrgreen:

 

 

Mi to ryba czym jeździsz... ale pamietaj dla każdego co innego znaczy mulasty. Moj wujas jak kupil puga 306 sedan ogien power 75KM to wysiadł z niego i powiedział TEN TO DOPIERO ZAP..LA!!.

 

 

.

.

.

 

i miał rację...

bo przesiadał się ze skody 120L...

 

 

mi osiągi ISa wystarczają wiec bede go bronić :8)

BMW 316ti N46B18A '04 - sprzedane

BMW 318ti M44B19 '98 - sprzedane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio miałem klienta który twierdził, ze ma ASR i nie potrafi zakrecić baczka(mechanik) , wsiadłem do auta 1,8is i but do odcięcia strzalik ze sprzęgła i nic jedynie lekkie ślizganie sprzęgła i wmiare dynamiczne ruszanie ale tam na 100% nie ma ASR a jest koniec sprzęgła Mr. Green

 

No to fakt :duh: mial 140ps no ale to ze nie mial sprzegla to nie szkodzi byl mul i to sie liczy. Czlowieku załamujesz mnie. jak bym jezdzil 3.0 m3 tez by byl mulem ale porownujac go do innych auto to jest calkiem dynamicznym autem i srac na jego mase , moze przy 140km 10s do 100km/s to nie jest rewelacja ale tez nie jest zle. Czemu nikt sie nie przyczepi do 2.0 ktore jest takie same bo jego przewaga najwyrazniej gubi sie przy wiekszej masie i wychodzi no to samo gdzie widac na filmikach jak 2.0 nie daje rady. Jak is to mul to ja niewiem jak jednostki 1,6 i 1,8 zostaly dopuszczone do ruchu wogole , i cala masa innych aut ktore maja wiecej niz 10 do steki, tragedia :mad2:

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy paleniu laczków na moje oko ma duże znaczenie poczatkowe zerwanie przyczepności. Jak "od razu" sie dobrze slizgną i zgubia przyczepnośc to krecha zostaje. Jak na poczatku dobrze ruszy z małym uslizgiem dodajemy gaz i mamy ....dobrze do setki :D

Małem okazje E36 325 z przebiegiem na prawde konkretnym palic laczki. Nie było to to samo co sąsiad w 750 :) ale było też całkiem całkiem.

 

To chyba po troszku:

nawierzchnia

opona

sprzęgło

i wyłączenie hamulca wewnętrznego na katowanie auta :D

 

Co do ASC to faktycznie jak przytrzymam dłuzej to juz nie załącze. Błąd producenta czy cel zmierzony :?: :?: :?: :?: :?:

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Co do ASC to faktycznie jak przytrzymam dłuzej to juz nie załącze. Błąd producenta czy cel zmierzony :?: :?: :?: :?: :?:

Pisalem na ten temat we wczesnijszych postach...

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.