Skocz do zawartości

Problem z obrotami i odpalaniem....


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, kolega ma BMW E30 coupe z silnikiem M40. Problem polega na tym ze czasami nie chce wogule odpalic silnik, mozna go HEHŁAĆ nawet 20 minut i nic z tego, a jak odpala to przy zrzucaniu na luz z byle jakiego biegu obroty za nisko spadaja ale po chwili wracaja do normy (czasami gaśnie)... :( wiecie moze co to moze byc ? ja myślałem nad przepływomierzem...
Opublikowano
Wiesz, gdybać sobie można, napewno opinie forumowiczów będą podzielone, więc lepiej podłączyć do kompa.
"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
Hehe, dobry pomysł podłączyc pod kompa... :D Juz to robil kolega w autoryzowanym serwisie 2 razy... I na kompie nic nie pokazuje ze cos jest nie tak :/ w tym caly problem.... :( A co śmieszniejsze jak bylem z nim 2 razy w serwisie to nie odmowila posłuszenstwa :D Chyba BUNIA boi sie tych ludzi z serwisu :lol:
Opublikowano
Moze dostaje sie lewe powietrze przez gume od kolektora ssacego? Sprawdz czy nie jest gdzies peknieta. Ja raz mialem taki przypadek u siebie. Zeszla mi z przeplywomierza i auto nie chialo jechac i caly czas gaslo.
Opublikowano

Witam

Typowe objawy silnika krokowego i nieszczelnego dolotu.

Mozliwa uszkodzona pompa paliwa/za male cisnienie/,ale to by wykazalo na kompie.

pozdrawiam

Opublikowano

Mozliwa uszkodzona pompa paliwa/za male cisnienie/,ale to by wykazalo na kompie.

 

tez mi sie wydaje ze moze to byc pompa paliwa ale jeszcze jedno co bym zrobil to zaworki wyregulowal. mysle ze powinno sie cos poprawic. mialem podobny problem u siebie tylko obroty mi nie falowaly

Opublikowano

podmień krokowy, gume tą dużą na jakąś pewną od kumpla etc...

 

ew. ściągnij filtr powietrza i zakryj mocno ręką ( żeby sie powietrze nie dostawało) - zobaczysz co będzie się działo...

Opublikowano
jeszcze jedno co bym zrobil to zaworki wyregulowal

 

Ten pomysl mi sie podoba. Szczegolnie w m40. :naughty:

 

Pompa odpada, byly by problemy na wyzszych obrotach i obciazeniu.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Mozliwa uszkodzona pompa paliwa/za male cisnienie/,ale to by wykazalo na kompie.

 

tez mi sie wydaje ze moze to byc pompa paliwa ale jeszcze jedno co bym zrobil to zaworki wyregulowal. mysle ze powinno sie cos poprawic. mialem podobny problem u siebie tylko obroty mi nie falowaly

W m40 nie reguluje się zaworów (hydrauliczna kompensacja luzów). Nie wiem, czy kolega sobie już uporał, ale ja stawiam na pompę paliwa, ewentualnie regulator ciśnienia paliwa.

Opublikowano

W układzie paliwowym silnika M40 nie ma czujnika ciśnienia paliwa... Dlatego komp nie wywali błędu przy awarii pompy paliwa... sprawdzić ciśnienie można zegarem specjalnym...

 

Nie wierzcie tak w tego kompa bo on potrafi pokazać 1/10 tego co się może popsuć przy silniku i jego osprzecie... Nie zdiagnozujemy układu zapłonowego np. komputerem... bo ani kable WN ani świece ani kopułka nie ma podłączenia do kompa :nienie:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.