Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, próbowałem dzis czy moje auto bedzie chodziło na zwykłej instalce lpg. Niestety troche kulało i wywaliłem gaz, jednak teraz na bęzynie praktycznie nie da sie jezdzic, nie ma prawie wogóle mocy, co mogło sie stać? prosze o pomoc :modlitwa:
Opublikowano
A ostrzegalem wszystkich toczylem spory i widze ze moja teoria sie potwierdza GAZ do kuchenki nie do 750 V12 Te samochody nie toleruja gazu to je wykancza sprawdz przeplywomierze i przepustnice one jako pierwsze dostaja w tylek nie wiem jak dlugo auto na nim jezdzilo ale gaz to tzw suche paliwo i szybko wszystko wykancza potem sondy no i swiece i sprawdz czy wszystko prawidlowo popodpinales tak jak powinno byc czy wszystkie podcisnienia i wtyczki sa dokladnie zalozone i docisniete TE auta a zwlaszcza silniki M70 nie beda nigdy dobrze chodzic na gazie albo szybko wykonczysz taki silnik nawet na sekwencyjnym Sprobuj z tym co napisalem to sa pierwsz elementy ktore dostaja w tylek na LPG

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Opublikowano
nigdy nie bylem zwolennikiem gazu ale chcialem tylko spróbowac czy bedzie działac, szedł na gazie zaledwie kilka minut, podcisnienia i przeplywomierze są ok, podejrzewam ze cos z komputerem jest nie tak, :(
Opublikowano
Jezeli nie ingerowales w instalacje za mocno i nie podpinales niczego do wtyczek streujacych nic mu sie raczej nie stalo komp zbiera informacje ze wszystkich czujnikow i moze wysylac z powrotem bledne dane ale uszkodzenie po montazu gazu o ile nie byla to sekwencja ze sterowaniem drugim komp gazowym a i wpiecie sie nim w elektryke na 99%to nie on ale tak jak pisze podstawa zaczac od zrobienia testu na komputerze tzw Modiku i wtedy wyjda pierwsze niedomogi ale stawial bym na przepustnice one glownie odpowiadaja za obroty Pzdr

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Opublikowano
mam znajomego co ma dwie 750 e32, jedną na sekwencji (rewelacyjnie chodzi już długi dlugi czas, a i nie na zadnym stagu300 czy innych co kosztują 2 tys) a druga miała załozone dwie instalacje 2ej generacji no i kiepa nie ma prawa taka instalka być w takim samochodzie nigdy nie wydoli a pozatym strzały w dolot potrafią nieźle namieszać.

www.swiatnadrukow.prv.pl

http://www.tele3.pl/lemmy/logos.jpg

Opublikowano
mam znajomego co ma dwie 750 e32, jedną na sekwencji (rewelacyjnie chodzi już długi dlugi czas, a i nie na zadnym stagu300 czy innych co kosztują 2 tys)

Możesz dać jakieś większe info o instalce i spalaniu auta ? Masz może fotki instalki ? Może być na Priv.

Opublikowano

wiesz co nie mam foteczki tej z senwencją w jego v12 ale to jest typowa instalka na wtryskach Price taka jak w moim v8, chodzi idealnie zresztą zawsz ebyłem zdania ze jak już zakładać LPG to dobrej firmy, jazda elegancka zero odczuć ze jedziesz na gazie spalanie po mieście 20-24l zalezy jak śmigasz... zreszta moje V8 pali LPG 21l

a jesli chodzi o instalacje pierwszej czy drugiej generacji to porazka jest, taka instalacja nigdy nie wydoli, tak było w jego 750iL żeby przyśpieszać trzeba było recznie bigi zmieniac ni i dławiło przy wiekszych przyśpieszeniach aż wkońcy małe Bum i koniec jazdy.

Dlatego jak juz zakładać LPG to dobrą sekwencje bo zdaża sie ze wcisną coś taniego byle jak najwiecej zarobić, i jak będziesz chciał przyśpieszać to bedzie przepinało na benzynę. Ja w mojej mam Emme gaz, niestety nowa troszke kosztuje ale teraz wiem ze innej bym nie założył miałem w poprzednich samochodach instalki "tanie" bo oszczędności i frajda była ale przez rok czasu a później kiepsko było z wszystkim spalaniem regulacjami...

a Przy sekwencji komputer LPG kopiuje mapy paliwowe z kompa benzynowego przy dobrze dobranym parowniku (do mocy silnika) dobrych wtryskach jazda na LPG niczym sie nie różni od BP.

Wiem ze zaraz znajdą sie zwolennicy teorii "zero gazu do BMW" ale to tak samo jak byś chciał wymienić sprzegło i miał do wyboru dobre orginalne albo jakiś zamiennik wloski.

www.swiatnadrukow.prv.pl

http://www.tele3.pl/lemmy/logos.jpg

Opublikowano
Lemmy fotki twojej Buni sa powalajace pieknie wyszlo pisalem juz o tym ale nie o tym moja mowa wiesz i znasz moje zdanie na temat Gazu w betkch i go nie zmienie moze V8 to da rade silnik nowszej generacji i takie tam ale V12 nie beda dobrze chodzic nawet na sekwencji a jak juz to barzdo krotko Nie potrafie tego sensownie wytlumaczyc ale gaz je doslownie zabija i to w krotkim czasie A tak pozatym nie zaleznie jaki motor uwazam Gaz nie dobrym paliwem napedowy i to nie tylko w BMW co by kto nie napisal ale coraz cesciej moja opinia sie potwierdza i nie zycze zeby sie szybko komus potwierdzila bo wiadomo czym to sie konczy

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Opublikowano

no dziekuje dziekuje ;)

No jak by gaz był w 100% bezpieczny dla silnika to by w fabryce samochody z nim wychodziły prawda, dlatego ja twierdze ze jak juz zagazowywać autko (bez znaczenia jakie) to trzeba zrobić to pożadnie a nie po jak najmniejszych kosztach, miałem wcześniej w Audi gazownie drugiej generacji i wiem ze nie warto wsadzać czegoś takiego po tańsze, dlatego tez do mojej BMW nie wsadziłęm gazowni za grosze, zresztą wszystko tez zalezy na jakiś majstrów sie trafi bo zazwyczaj jak widzą duży silnik duży zarobek to chcą jak najtaniej to zorbić no i wtedy mamy dupe bladą z instalacji, tak samo jak nie polecam LPG do silników co ledwo zipią jak dla mnie musi być zdrowiutki. I zawsze znajdą sie tego minusy ale z doświadczenia kilkuletniego wiem ze jak sie o Silnik i Instalacje dba i użytkuje prawidłowo to sie mile nam będzie sprawowac.

www.swiatnadrukow.prv.pl

http://www.tele3.pl/lemmy/logos.jpg

Opublikowano
Witam, okazało sie, że przepalił sie drócik w przepływomierzu, ten ktory jest przed sondą, nie wiem do czego słuzy ale przez to nie działa przepływomierz, elektryk próbował go lutowac ale po przejechaniu paru kilometrów rozlutował sie. jest bardzo cienki, chyba stalowy, nie wie ktos czy da sie go wymienic, czy trzeba kupic cały przepływomierz? :think:
Opublikowano
najlepiej całą przepływke wymienić, niewiem jak sie kończą jej naprawy ale tak na logike ten drucik ma jakieś tam swoje właściwości i pewnie lut może to zakłucac ew. bedzie Ci sie co chwile babrało.

www.swiatnadrukow.prv.pl

http://www.tele3.pl/lemmy/logos.jpg

Opublikowano
TAk jak pisze lemmy ten drucikjest tzw wolframowym opornikiem i lutowanie niewiele pomoze jak juz to wymiana calego zajmuja sie tym zaklady ktore regeneruja przeplywomierze ale samemu nie wiele z walczysz No chyba ze jestes elektronikiem i potrawisz zmiezyc opornosc jak tez temp jaka osiaga ten drucik wolframowy i wymienic go na nowy jezeli nie to FAkt wymiana na druga badz regeneracja tej ale nie wiem jak to sie ma do kosztow co tansze i bardziej trwale ale uzywke w dobrym stanie kupisz za jakies sensowne pieniazki z tym ze dogadaj sie z gosciem jak cos bo zeby sprawdzic jej sprawnosc musisz podpiac ja w aucie odpalic i podlaczyc sie do kompa inaczej tego nie sprawdzisz

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Opublikowano
napisz jak wymienisz czy chodzi ładnie czy nie ;)

www.swiatnadrukow.prv.pl

http://www.tele3.pl/lemmy/logos.jpg

Opublikowano
Drucik jest zgrzewany a nie lutowany.A rozlutowal sie po tej naprawie poniewaz co jakis czas podawane jest na niego napiecie w celu rozgrzania go i usuniecia zanieczyszczen tzw.wypalanie drutu.

"________ 730iA

/________\

(0o=[][]=o0)

[_]/'''''''''''\[_]

Opublikowano
no dziekuje dziekuje ;)

No jak by gaz był w 100% bezpieczny dla silnika to by w fabryce samochody z nim wychodziły prawda, dlatego ja twierdze ze jak juz zagazowywać autko (bez znaczenia jakie) to trzeba zrobić to pożadnie a nie po jak najmniejszych kosztach, miałem wcześniej w Audi gazownie drugiej generacji i wiem ze nie warto wsadzać czegoś takiego po tańsze, dlatego tez do mojej BMW nie wsadziłęm gazowni za grosze, zresztą wszystko tez zalezy na jakiś majstrów sie trafi bo zazwyczaj jak widzą duży silnik duży zarobek to chcą jak najtaniej to zorbić no i wtedy mamy dupe bladą z instalacji, tak samo jak nie polecam LPG do silników co ledwo zipią jak dla mnie musi być zdrowiutki. I zawsze znajdą sie tego minusy ale z doświadczenia kilkuletniego wiem ze jak sie o Silnik i Instalacje dba i użytkuje prawidłowo to sie mile nam będzie sprawowac.

 

..no i wychodzą, BMW wróciło i zastosowało ponownie v12 w HYDROGENIE,czyli 760ce z wodorem w butli. :twisted2:

Opublikowano
Wiem że jest zgrzewany ale elektryk nie miał takiej zgrzewarki, zawinęlismy go ale jest krótszy i nie łaczy tak jak powinien, szukam przepływki. :mrgreen:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam, nie moge nigdzie dostać przepływki z końcówka numeru 025, ktoś moze mi pomóc? :modlitwa:
Opublikowano
witam, zamontowałem dzis przepływke ale auto nie chce mi odpalic, zalewa od razu wszystkie swiece zapłonowe po jednej stronie, jezdziłem autem gdy przepływomierz nie działał ale w pewnym momencie zgasł i nie mozna go było odpalic, myslalem ze to przez te przepływke ale załozyłem nowa 100% sprawna i auto nadal nie chce palić,
Opublikowano
auto zapala, tzn bryka, iskra jest dobra, po jednej stronie silnika zalewa wszystkie swice, do tego stopnia, ze jak je wykręce to jest tak mokra ze prawie kapie bęzyna z nich, próbowałem je czyscic i efekt jest taki, ze auto na poczatku prawie odpala po czym znowu tylko bryka i smierdzi paliwem jak ... a swiece znowu mokre (po jednej stronie silnika) tej, po której był walnięty przepływomierz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.