Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jak w temacie właśnie skończyłem montaż car audio na przednich głośnikach no i pojawił sie problem który występuje wyłącznie na włączonym silniku w miarę dodawania gazu pisk sie zwiększa co może być przyczyna ?? Dodam ze wcześniej miałem podłączony wzmacniacz pod sama skrzynie i było ok a głośniki pod samo radio. Jak ktoś miał podobny problem proszę o pomoc. Pozdrawiam
Opublikowano
Wyglada na zaklocenia od alternatora.Sprobuj zmienic punkt zasilania radia lub zamontuj dodatkowy kondensator przeciwzakloceniowy na alternator.

"________ 730iA

/________\

(0o=[][]=o0)

[_]/'''''''''''\[_]

Opublikowano
dokladnie to juz chyba czwarty taki temat w ciagu tygodnia! :search: zamontuj filtr przeciwzakluceniowy i bedzie dobrze!
Opublikowano
Kumpel mial to w A klasie swoje( zna sie na sprawie ) rowniez dolozylismy filtr-nic nie dalo-dalej bylo cos nie tak-okazalo sie ze ma peknieta szczotek w alternatorze i dopiero wymiana moze cos zmien-ile w tymprawdy to :liar:
Opublikowano

Witam. Miałem kiedyś tą samą sytuacje po zamontowaniu car audio. Nie jest to żaden problem. Nie potrzeba żadnych filtrów i innych zbędnych rzeczy. Pierwsza sprawa to jak masz podłączony wzmacniacz? Jak ułożone są kalble zasilające "+" i sygnał do wzmaka. Zasada jest prosta odseparować "+" od sygnału (czincz) i po sprawie. Wszystkie kable nie mogą być położone razem ani spięte. Sygnał osobno i zasilanie osobno!

Jeśli tak masz to musisz to zmienić i będzie ok :8)

Będziesz Musiał Wyprzedzać
Opublikowano
Witam. Tak jak napisał Radek_bmw pierwsza zasada sprawdź czy nie dałeś kabli sygnałowych z kablem zasilającym obok siebie. Jeżeli tak to kabel zasilający "+" do wzmaka a kable sygnałowe poprowadź różnymi stronami. Po 2 sprawdź jakie w ogóle zastosowałeś kable sygnałowe. Te najtańsze wyglądające jak kabel głośnikowy zakończone końcówkami "chinch" też robią zakłócenia. Polecam kable z troszkę wyższej półki. Pozdroo
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nowa elektronika, to mi się podoba. Po montażu car-audio powinieneś się udać do egzorcysty i odprawić przy okazji jakieś voodoo...

 

Zakładając, że alternator i akumulator masz sprawny, wsadź cewkę w szereg zasilania i po problemie. Dołożenie kondensatora da niewiele, o ile w ogóle cokolwiek pomoże. Szukać innego punktu zasilania możesz do... przyszłego roku i też prawdopodobieństwo powodzenia jest nikłe. Kable można ciągnąć razem, jeżeli byłby z tym problem, to odzywałoby się tylko przy poborze większej mocy, a nie od "cichego" radia!

 

Ogólnie, przetnij kabel zasilający radio jak najbliżej radia. Kup rdzeń ferro, nawiń grubszym drutem zwoi, ile wlezie i wepnij w przecięty przewód. Dla testów możesz nawinąć przewód zasilający (cały czas piszę tu o +) na grubą śrubę stalową. Od razu napiszę, że takie cewki dobrze jest zrobić osobno na wzmacniacz i osobno na radio - nie łącz ich zasilań za cewką.

Kai

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.