Skocz do zawartości

ubywa wody mala ilosc wody


transporter1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

moze ktos mial ten sam problem.ubywa mi wody w chlodnicy.szklanka na 300 mil ,mechanik bmw sprawdzil i system jest okay.mowi zebym na razie jezdzil,a jak bedzie gorzej,to musi byc uszczelka,nie ma wyciekow,system trzyma cisnienie.na oleju czysto.uszczelka to w Anglii gdzie mieszkam wymiana okolo 1000 funciakow.co moze byc innego?

 

poradzcie koledzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie są 2 opcje. Albo masz nieszczelny układ co łatwo sprawdzić na jakimś warsztacie (na przykład UV) albo ci woda spod bloku spindala...

 

Jeżeli nie przegrzałes silnika skończy sie na wymianie uszczelki (kilka stówek w polsce.. uszczelka z 200zika). Jeżeli troche przytyrałes silnik to jeszcze czeka Cie planowanie głowicy (160 zł płaciłem miesiąc temu za idealną robote..;.) Wiadomo ze warto od razu wymienić szczelki pod kolektorami, uszczelniacze zaworowe itd....

"Only two things are infinite:

the universe, and human stupidity

...and I'm not sure about the universe"

A. Einstein

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ! mam to samo w grudniu wyminiłem uszczelkę pod głowicą oczywiście z planowaniem wymianą prowadnic uszczelniaczy kosztowało 1000zł i dalej było to samo płyn minimalnie ubywa a pod korkiem masło więc w styczniu kazałem zdjąć głowicę i zawiozłem do sprawdzenia do ponoć najlepszego warsztatu od napraw głowic do Mikołowa {w grudniu była w Wojkowicach ponoć też b.dobrzy} Po sprawdzeniu twierdzą że na 100% sprawna nie popękana kosztowało to następne 500zł no i dalej mam to samo ; płynu minimalne ubywa a pod korkiem biało ! Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za odpowiedzi.byl sprawdzony uklad chlodzenia w dwoch warsztatach.nie ma wyciekow.cisnienie trzyma.jak jezdze normalnie to nic prawie nie ubywa,ale jak powiedzmy zrobie 100 km ,ale troche dam mu po garach to wtedy widac ze brakuje wody.mechanik powiedzial zeby sprawdzac i jak co bedzie gorzej to wymieni uszczelke.do Polski z tym jechac to by mnie paliwo wykonczylo.Na tyle samo by wyszlo.gorzej jakbym jescze gorzej spierdolil sprawe.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ! mam to samo w grudniu wyminiłem uszczelkę pod głowicą oczywiście z planowaniem wymianą prowadnic uszczelniaczy kosztowało 1000zł i dalej było to samo płyn minimalnie ubywa a pod korkiem masło więc w styczniu kazałem zdjąć głowicę i zawiozłem do sprawdzenia do ponoć najlepszego warsztatu od napraw głowic do Mikołowa {w grudniu była w Wojkowicach ponoć też b.dobrzy} Po sprawdzeniu twierdzą że na 100% sprawna nie popękana kosztowało to następne 500zł no i dalej mam to samo ; płynu minimalne ubywa a pod korkiem biało ! Pozdrawiam

 

to ja juz nie wiem,moze zle zalozyli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjrzyj się dobrze wszystkim plastikowym elementom przy chłodnicy, czy nie ma tam malutkich pęknięć. Rozmawiałem z mechanikami i mówią, że praktycznie co 5 lat trzeba zmieniać chłodnicę bo te plastiki pekają i się kruszą. Też mam drobne pęknięcie przy odpowietrzniku za termostatem i cały ten element wypadałoby wymienić. To,że jest trochę białego osadu na korku to zimą i przy jeździe miejskiej to rzecz normalna w tych silnikach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u kolegi to bym sprawdzil wszystko jescze raz,a co do mojej betki to mechanik sprawdzal .nie ma wycieku.cisnienie trzyma.w bmw tez powiedzieli ze nie ma przeciekow.3 godziny samochod sprawdzali.

wzial szklanke wody na 300 mil przejechanych.ale dopiero bierze wtedy jak mu dam po garach.przy takiej jezdzie normalniej to nawet chyba nic nie bierze.a biale w zimie na korku to normalka.tez mi to mechanik mowil.mowili zebym jezdzil i sprawdzal.nie chce pogorszyc tylko w tym rzecz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzali w dwoch warsztatach.ostatni ,bmw specjalista twierdzi ze musi byc uszczelka,ale tylko leciutko gdzies dmuchnieta.ale jeszcze mowi zebym pojezdzil i zobaczyl nim to wymienia.no coz,czeba sie liczyc z kosztami,przynajmniej bede mial juz spokoj.mam nadzieje.betki sa wytrzymale. :norty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chociaz dzis sprawdzalem wode.przez 400 mil przejechanych jedna szklanke by tylko wzielo?fakt ,ze nie daje jej ostatnio po garach.ale kurcze jak sie upewnic na 100 procent ze to uszczelka.600-700 funtow to mam wypasione fele z oponami i jeszcze zostaje na sporo benzynke :duh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam podobny problem z tym że mi tygodniowo ucieka od 1 do 2 litrów płynu , podejrzewam że to wina zapowietrzania się układu przy wysokich obrotach , a płyn ucieka korkiem wlewu , ponoć jest tak zrobiony że jak jest za wysokie ciśnienie w układzie to sam zrzuca , teraz szukam powodu zapowietrzania , uszczelki na razie nie ruszam bo szkoda by było dobrą wymienić a robótka ponoć około 1000 zł , jak czytam że coś mechaniory robili za dużą kase a auto ma te same objawy to mnie szlag trafia .

pozdrawiam wyspy , rok temu mieszkałem w Londku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

transporter: nie pisze jednego posta pod drugim.. użyj EDYCJI!!!

 

W Polsce wmiana uszczelki to koszt rzędu 500zika plus drugie tyle na uszczelki (dochodza od kolektorów, uszczelniacze, olej trzeba wymienić itd).

 

U mnie początkowo raz na 1000km 5L musiałem dolać.. ostatnio całe 12L płynu znikało w przeciągu... max 30 sekund ;] Wymiania uszczelki i autko idzie aż miło. Przestał brać olej, płyn cały czas jak był tak jest idealnie, zero strzałów na gazie... tak powinno być ;]

"Only two things are infinite:

the universe, and human stupidity

...and I'm not sure about the universe"

A. Einstein

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już dostaje obłędu , znowu mi sie zagrzał z tym że płyn jest ale ogrzewanie na full i zimne powietrze leci , pewnie zapowietrzony - ale czym się tak zapowietrzył ????? może ktoś podpowie ? jak tak może być że auto 3 dni dobrze śmiga i nagle sie grzeje na maksa ??? czy pompa może raz chodzić a raz nie? a co z termostatem ? może być dobry a na drugi dzień nie ? pojade do mechanika i znowu wyjde na głupka bo bedzie wszystko ok !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze mysle ze to termostat.pompe wodna odrzucam.nie ma zadnych wyciekow pod autem rano?proponuje zmiane termostatu i odpowietrzyc system.a z moim to juz sam nie wiem.na razie jezdze i sprawdzam.jak bedzie cos sie dzialo to dam te 1000 funtow niech wywiania ta uszczelke.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehhh z tymi E39 :mad2:

 

Też mi ubywa woda i nie mam pojęcia gdzie...

uszczelka wymieniana, wycieków nie ma, chłodnica ok a woda ucieka

u mnie rozkminiane jest, że w blok musi brać jedynie - E39 mam 97 rok i już głowica jak i blok są aluminiowe - głowica była planowana ale może blok właśnie dostał gdzieś od przegrzania i kiszka...

...ogólnie mam już dosyć auta. 3-4 dni jest ok a później poziom się robi za mały i trzeba dolewać - a jak nawet na zimnym odkręce korek to układ i tak się zapowietrza wiec muszę na nowo odpowietrzać :duh:

http://www.maszty-flagi.com/bmw/E39_forum.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak,jak juz silnik dostal w p...e,to juz nie ma rady.

Jak mowisz ze uszczelka nowa,glowica planowana,glowica nie ma pekniec.

tez zaczyna to byc meczace,pilnowac stan wody co pare dni,wybieram sie z panienka w trase nad morze i zastanawiam sie czy mi nie zagrzeje gdzies albo wy......li po drodze cus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.